Wie was daar verantwoordelijk voor? Beenhakker? Bosz?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Van Geel kon er natuurlijk niets aan doen dat die een afkoopsom in hun contract hadden staan.
Je geeft wederom een zeer ongenuanceerd beeld. Iets met maximum transfersom en club die financieel aan de grond zat waardoor Feyenoord een uitverkoopfestijn was.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef PIETR het volgende:
7,5 miljoen voor Vlaar en El Ahmadi.. Mwua.
Als ze alleen de beleving al van die spelers zouden hebben was ik al tevreden, al heeft dat ook wel weer met kwaliteit te maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan echt janken als ik die clasico zie vandaag. Zelfs de helft van dat niveau gaan we nooit meer zien op de Nederlandse velden.
Vlaar had inderdaad een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, bij El Ahmadi was hier geen sprake van.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je geeft wederom een zeer ongenuanceerd beeld. Iets met maximum transfersom en club die financieel aan de grond zat waardoor Feyenoord een uitverkoopfestijn was.
Daar is de schuld vsn Feyenoord een lechertje bij.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan echt janken als ik die clasico zie vandaag. Zelfs de helft van dat niveau gaan we nooit meer zien op de Nederlandse velden.
El Amhadi had toch nog maar een jaar?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vlaar had inderdaad een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, bij El Ahmadi was hier geen sprake van.
Ja, k ben ook wel benieuwd wat FFP daaraan gaat veranderen, mijn gevoel zegt dat het niet zo veel zal doen, maar je weet maar nooit, Italië is ook al eens van de kaart geveegd natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 23:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar is de schuld vsn Feyenoord een lechertje bij.
40 tot 45 miljoen voor die spelers? Is dat niet een beetje veelquote:Op zondag 23 maart 2014 23:27 schreef ace_eleven het volgende:
Stel Pellè, Janmaat, BMI, en Clasie weg voor 0,5* 40-45 mln. Dan hou je dus ongeveer 10 mln over voor investeringen
Spits vervangen (ik gok eigenlijk op 'n Kuijt), Janmaat & BMI wordt vervangen met jeugd, Vormer voor Clasie, selectie verder aangevuld met jeugdmiddenvelders + manu terughalen
Dan hou je inderdaad nog wel ruimte voor gerichte aankopen als Hupperts en/of een Ziyech. Als dat lukt denk ik dat je selectie niet verslechtert nee. K ben wel benieuwd wat Van Geel uit de hoed tovert
Neem aan dat ze hier denken dat Pelle minimaal 20m op zal leveren. Janmaat 12M, BMI 12M en Clasie ook 12M.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
40 tot 45 miljoen voor die spelers? Is dat niet een beetje veel
Ben wel benieuwd hoe hij aan dat bedrag komtquote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Neem aan dat ze hier denken dat Pelle minimaal 20m op zal leveren. Janmaat 12M, BMI 12M en Clasie ook 12M.
nee +/- 20 miljoen, maar de 40-45 grap moest nog worden gemaaktquote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er staat ook 0,5 * voor, maar wij leven hier op een rennende grap met 40-45, vandaar, sorry voor de verwarring (ik denk trouwens dat 30 voor die 4 ook nog wel waar kan zijn, maar 20-22,5 mag je wel minstens verwachtenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
25 lijkt me wel reëelquote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er staat ook 0,5 * voor, maar wij leven hier op een rennende grap met 40-45, vandaar, sorry voor de verwarring (ik denk trouwens dat 30 voor die 4 ook nog wel waar kan zijn, maar 20-22,5 mag je wel minstens verwachten)
Da's nog teveelquote:
Zullen ze toch eerst een wedstrijdje moeten winnenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef Pistone het volgende:
[..]
Zou lekker zijn.![]()
Wk kan ook nog een flinke invloed hebben.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hebben wij ook nog wat te lachen.
Scouts kijken verder dan het resultaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen ze toch eerst een wedstrijdje moeten winnen
Welke aanname ?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, voor de rest valt er weinig te lachen. Om de aannames van Immers na dan.
Uiteraard, een goed wk kan echter miljoenen extra opleveren.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef Pistone het volgende:
[..]
Scouts kijken verder dan het resultaat.
Wie denk je dat er veel minuten gaat maken van Feyenoord op het WK? Janmaat zou wel eens een basisplek kunnen hebben maar dat is het dan ook wel denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nja, als je overlopen wordt, of het in ieder geval verdedigend niet aan kan, heeft dat natuurlijk geen positieve invloed op de spelende verdedigers. Als BMI teouwens alsnog als een baas speelt kijken scouts daar wel doorheen jaquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef Pistone het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |