Minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:52 schreef Caland het volgende:
Willen jullie meer of minder Lex Immers volgend seizoen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder
Komop zeg. Die gek, dat kan toch niet meer. Leuk tegen NEC enzo, maar tegen een Ajax of PSV valt die vent pijnlijk hard door de mandquote:
Hij werrukt zo hard he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef Dekatria het volgende:
Lex heb in elk geval de juiste instelling, en dat kan je van het gros van de selectie niet zeggen.
Toptwitter:GoAheadSupp twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 13:56:52850 Eagles reizen volgende week zondag naar Rotterdam, daarmee is het uitvak uitverkocht! @FeyenoordLoyals @CabrasFeliz @Feyenoord #feygae reageer retweet
Ik heb de hoop op verandering opgegeven toen Bahia ook een heldenstatus kreeg aangemeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:13 schreef Maastoren het volgende:
Dat zien we graag bij Feyenoord: hard werken. Dat iemand totaal niet kan voetballen is niet belangrijk.
Er is maar 1 Rots van Rioquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op verandering opgegeven toen Bahia ook een heldenstatus kreeg aangemeten.
Kan me nog eenFeyenoord - GA Eagles herinneren die werd afgelast omdat het veld blank stond na een wolkbreuk, konden ze weer naar huis voordat er 1 bal getrapt was!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Toptwitter:GoAheadSupp twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 13:56:52850 Eagles reizen volgende week zondag naar Rotterdam, daarmee is het uitvak uitverkocht! @FeyenoordLoyals @CabrasFeliz @Feyenoord #feygae reageer retweet
Wij hadden/hebben toch een groter uitvak ? Of kan dat nu niet meer (1600) ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Eagles dacht waarschijnlijk dat het zo'n vaart niet zou lopen, en heeft dan enkele weken van te voren het 'normale' uitvak met een capaciteit van 850 besteld. Als je 1200 kaarten wil moet je dat ook meteen aangeven dacht ik, voordat Feijenoord dat tweede uitvak verkoopt als losse kaarten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:25 schreef Pistone het volgende:
[..]
Wij hadden/hebben toch een groter uitvak ? Of kan dat nu niet meer (1600) ?
1 helft is dat toch? Of zijn dat beide vakken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Ach, beter dan Vilhena.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop zeg. Die gek, dat kan toch niet meer. Leuk tegen NEC enzo, maar tegen een Ajax of PSV valt die vent pijnlijk hard door de mand
Denk dat hij hier nog jaren kan spelen zonder 1 van de minder spelers te zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:23 schreef Happel het volgende:
Ach, sommige hier blijven dromen van voetballende spelers en grote successen. Ik houd me gewoon vast aan die weinige lichtpuntjes die er af en toe nog zijn. En ja, Immers is niet de man waar we verder mee gaan komen, maar voorlopig zie ik ook weinig vooruitgang in de rest van de selectie. Dan kijk ik toch liever naar een bleke Hagenees die het snot voor de ogen loopt.
Lijkt me niet. Verkoop is 1:2 voor de thuisvakken. Wordt dus als een risicowedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef Happel het volgende:
En nu hopen dat ze ook met eigen vervoer mogen komen
Lijkt me wel dan inderdaad. Maar kan maar zo dat hij het weer is 'vergeten' inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:32 schreef Pistone het volgende:
Dus dan gaat rkc thuis de wedstrijd zonder politie-inzet worden? Of heeft Abou de keutel alweer ingetrokken ?
Leugens, grote leugens, statistieken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:27 schreef H.FR het volgende:
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Niemand deze gelezen? Immers is helemaal niet zo slecht als veel mensen denken.
Volgens mij ging dat over dit kalenderjaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:32 schreef Pistone het volgende:
Dus dan gaat rkc thuis de wedstrijd zonder politie-inzet worden? Of heeft Abou de keutel alweer ingetrokken ?
'' Een column Lees hier de column over Lex Immers. op de site NuSport van afgelopen september vatte dit goed samen: ‘Lex verkeert in permanente staat van oorlog met de bal (dat rotding luistert nooit naar hem), Lex mist iedere wedstrijd vier kansen uit de categorie Die Had Mijn Schoonmoeder Nog Wel Gemaakt, Lex trapt in zijn eigen schijnbewegingen en Lex z’n haar ziet er (zeker naast dat van Pellè) uit alsof het geknipt is met een grasmaaier. Hoe hij ooit als nummer 10 in De Kuip terecht is gekomen is een raadsel.’''quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:27 schreef H.FR het volgende:
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Niemand deze gelezen? Immers is helemaal niet zo slecht als veel mensen denken.
Wat maakt jou dat uit? Of wil je een biertje met ze doen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef Happel het volgende:
En nu hopen dat ze ook met eigen vervoer mogen komen
quote:Mike Havenaar staat naar verluidt in de belangstelling van Feyenoord. De Rotterdammers verwachten Graziano Pellè deze zomer kwijt te raken, waardoor het alvast zoekt naar een geschikte vervanger. Zo zou de Stadionclub bij Havenaar zijn uitgekomen.
Fred Rutten, volgend seizoen hoofdtrainer van Feyenoord, ziet de spits graag komen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Rutten werkte in zijn periode bij Vitesse al eens samen met de voorhoedespeler. Groot voordeel voor Feyenoord is dat het contract van Havenaar dit seizoen afloopt.
De Japans international is sinds januari 2012 actief in Nederland. Sindsdien speelde hij 74 competitiewedstrijden voor de Arnhemmers. Daarin scoorde Havenaar 25 doelpunten. Daarvoor was de spits in Japan actief voor Yokohama Marinos, Avispa Fukuoka, Sagan Tosu en Ventforet Kofu.
Is zeker minder. Maar gezien het budget snap ik dat hij een optie is. Hij is in ieder geval beter dan Te Vrede. En hij is transfervrij, dus kost alleen salaris.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:44 schreef Pistone het volgende:
Die is echt 3 klasses minder, en daarbij zie ik liever een ander typespits.
Precies, en Havenaar is geen echte topscorer en hij laat ook niet andere of het team beter voetballen dus ik snap niet waarom hij in beeld is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is zeker minder. Maar gezien het budget snap ik dat hij een optie is. Hij is in ieder geval beter dan Te Vrede. En hij is transfervrij, dus kost alleen salaris.
En met een topscorer wordt je geen kampioen. Als we op rechts wat meer scorend vermogen aan kunnen trekken heb je het al gecompenseerd.
Weet alleen niet hoe zijn techniek is, die zal wel beduidend minder zijn dan die van Pellè.
Mooi jubileum.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:49 schreef Luni het volgende:
Zo seizeoenskaart ook weer verlengd, wordt mijn 20ste seizoen.
Dit is toch de markt waarin Feyenoord zal moeten vissen, denk ik. Wie is anders een optie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef Pistone het volgende:
Ik vraag me wel af of dit echt een gerucht/optie is voor Feyenoord ofdat het AD gewoon even goedkoop wil scoren. Hopen dat MvG vandaag ons nog even tot rust kan brengen met een stellige ontkenning.
Rechtsbuiten.quote:
Dikke kans, want het ADquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef Pistone het volgende:
Ik vraag me wel af of dit echt een gerucht/optie is voor Feyenoord ofdat het AD gewoon even goedkoop wil scoren. Hopen dat MvG vandaag ons nog even tot rust kan brengen met een stellige ontkenning.
Als Van Geel het gaat ontkennen word ik pas echt ongerust.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef Pistone het volgende:
Meestal als hij een gerucht ontkent is het toch ook niet doorgegaan ? Kan mij niets herinneren wat hij ontkent heeft en later toch gebeurd is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Van Geel het gaat ontkennen word ik pas echt ongerust.
Ja is nogal een 'makkelijk gerucht'. Transfervrij, verleden met Rutten, Pelle gaat waarschijnlijk weg, heeft een klein beetje dezelfde stijl (lang,kopsterk).quote:
quote:Pellè heeft dikke schijt aan ons allemaal. Eigen schuld
De nieuwe Ferrari FF van Graziano Pellè is hagelwit. U mag dat een bijzaak vinden, maar de voetbalschoenen van Henk Vos waren vroeger ook wit, en die heeft daar destijds nog een hoop gedonder mee gehad.
Ik bedoel maar.
Eergistermiddag showde Pellè zijn nieuwe witte bolide op de parkeerplaats van de Kuip, door een paar keer heel hard op en neer te scheuren met gierende banden, tussen een groepje likkebaardende fans en ploeggenoten door. Toen Pellè klaar was met de blits maken, ging iedereen weer braaf in zijn Opeltje naar huis.
(Pellè zelf scheurde naar de PC Hooftstraat en werd prompt op de bon geslingerd door de wijkagent.)
Een gewaardeerde collega noemde de witte Ferrari van Graziano Pellè deze week 'het toppunt van perversiteit'.
Ga maar na, betoogde hij. Feyenoord ligt al jaren op apegapen. Nog niet zo lang geleden gingen de supporters smekend met de pet rond, er werd bezuinigd op het kopieerpapier, maar ondertussen scheurt de spits over de parkeerplaats in een patserbak van een tonnetje of vier.
Een spits die in zijn bloedeigen land nota bene niet eens wordt herkend op straat. Een spits uit een kleutercompetitie, die bij Feyenoord nog geen prijs heeft gewonnen.
Daar zit wat in natuurlijk, maar persoonlijk intrigeert de timing van Pellè me nog het meest. Ik bedoel, vorige week heb ik ook een witte Ferrari gekocht, maar mijn collega's zijn nogal calvinistisch ingesteld, dus ik rijd daar pas mee naar de krant zodra ik de Pulitzer-prijs heb gewonnen.
Graziano Pellè doet dat heel anders. Die schopt eerst als een malloot de inboedel van Fox Sports aan gort, deelt daarna een elleboog uit aan Joël Veltman en geeft als klap op de vuurpijl een doldriest Calimero-interview aan Jan-Joost van Gangelen.
Als hij daarna wordt geschorst voor vier wedstrijden, zijn club benadelend in de slotfase van het seizoen, en zijn trainer hem doodleuk een weekje vakantie gunt om 'de zinnen te verzetten', rijdt Graziano vervolgens niet stilletjes naar de Kuip in zijn lease-Opeltje.
Integendeel juist.
Precies op dat moment koopt Graziano Pellè een glimmende witte Ferrari - en scheurt er, met de vlam in de pijp door de Brennerpas, luid toeterend mee naar Nederland.
Dat is ofwel de schaamte voorbij, ofwel het is pure provocatie. In beide gevallen is Graziano Pellè de grote winnaar, want wij (u, ik en Ronald Koeman) hebben het allemaal laten gebeuren. We stonden erbij en we keken ernaar.
In onze hang naar helden maakten we van Graziano Pellè een superheld van uitzinnige proporties. Wij van de media pleurden hem om de haverklap op de cover, met die fenomenale kop van 'm, want dat was goed voor de losse verkoop.
De Feyenoord-supporters adoreerden Pellè als een godheid, compleet met de gelikte kapsels zoals hij die draagt. Zijn club gaf hem de ene vrijbrief na de andere, nederig knielend voor zijn voeten, liefdevol zijn mooie Italiaanse tenen kussend.
Als Graziano Pellè op een dag dan doodleuk een witte Ferrari koopt, op het meest netelige moment denkbaar, dan is dat schaamteloos en misschien wel pervers.
Maar Pellè laat er óók mee zien dat hij niet schijnheilig is. Dat hij geen benepen calvinist is, maar een Italiaan. En dat hij zich stilaan groter is gaan voelen dan de club die hem opraapte uit de vergetelheid, twee jaar geleden nog maar.
Hij heeft dikke schijt aan ons allemaal gekregen - en daar hebben we het zelf naar gemaakt.
Ik las het ja. Wat een gezeik om niks. Als Pellè of Piet de Vries of Jan Lul van zijn eigen salaris een mooie slee wil kopen dan moet hij dat gewoon doen. De één koopt modeltreintjes, de ander een plasmascherm en hij dus een auto. Als hij nou expres op oude vrouwtjes inreed met 180 was het iets andersquote:
Hij reed in Amsterdam dus van mij mag 'ie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:18 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik las het ja. Wat een gezeik om niks. Als Pellè of Piet de Vries of Jan Lul van zijn eigen salaris een mooie slee wil kopen dan moet hij dat gewoon doen. De één koopt modeltreintjes, de ander een plasmascherm en hij dus een auto. Als hij nou expres op oude vrouwtjes inreed met 180 was het iets anders
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij reed in Amsterdam dus van mij mag 'ie.
Wat een zeikverhaal, Koeman kwam ook in zijn Porsche naar de training, die gasten verdienen een dik salaris, moet ie alles dan op de bank laten staan.quote:
Blijkbaar moet je -ook als Italiaanse topscorer- eigenlijk op je Batavus met fietstassen gevuld met karnemelk, bloemkool en een half bruin naar de training peddelen. Of anders een stationwagon met van die olijke kinderstickers op het raam, mét trekhaak voor de caravan uiteraard want mooi weer=camping. Lekker gewoon blijven!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een zeikverhaal, Koeman kwam ook in zijn Porsche naar de training, die gasten verdienen een dik salaris, moet ie alles dan op de bank laten staan.
Het is ook meer de ongelukkige timing. Maand geleden had iedereen het prachtig gevonden. Ik vind het sowieso niet zo boeiend wat voetballers in hun vrije tijd doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:43 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je -ook als Italiaanse topscorer- eigenlijk op je Batavus met fietstassen gevuld met karnemelk, bloemkool en een half bruin naar de training peddelen. Of anders een stationwagon met van die olijke kinderstickers op het raam, mét trekhaak voor de caravan uiteraard want mooi weer=camping. Lekker gewoon blijven!
quote:
Die auto zal hij al eerder besteld hebben joh. Dom gezeik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook meer de ongelukkige timing. Maand geleden had iedereen het prachtig gevonden. Ik vind het sowieso niet zo boeiend wat voetballers in hun vrije tijd doen
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Van Geel het gaat ontkennen word ik pas echt ongerust.
HAHAHAHA, nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is toch de markt waarin Feyenoord zal moeten vissen, denk ik.
Maar waarom dan? Als ik google op: Van Geel+ontkent zie ik genoeg artikelen en die zijn ook vrijwel allemaal niet gekomen/doorgegaan, dus vanwaar de onrust ?quote:
Als Van Geel ontkent is het meestal niet waar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:49 schreef Pistone het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Als ik google op: Van Geel+ontkent zie ik genoeg artikelen en die zijn ook vrijwel allemaal niet gekomen/doorgegaan, dus vanwaar de onrust ?
Tsja. Ongelukkige timing. Ik vind het geweldig dat hij scheit heeft aan de buitenwereld. Zo zou elk persoon moeten leven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook meer de ongelukkige timing. Maand geleden had iedereen het prachtig gevonden. Ik vind het sowieso niet zo boeiend wat voetballers in hun vrije tijd doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |