Minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:52 schreef Caland het volgende:
Willen jullie meer of minder Lex Immers volgend seizoen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder minder
Komop zeg. Die gek, dat kan toch niet meer. Leuk tegen NEC enzo, maar tegen een Ajax of PSV valt die vent pijnlijk hard door de mandquote:
Hij werrukt zo hard he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef Dekatria het volgende:
Lex heb in elk geval de juiste instelling, en dat kan je van het gros van de selectie niet zeggen.
Toptwitter:GoAheadSupp twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 13:56:52850 Eagles reizen volgende week zondag naar Rotterdam, daarmee is het uitvak uitverkocht! @FeyenoordLoyals @CabrasFeliz @Feyenoord #feygae reageer retweet
Ik heb de hoop op verandering opgegeven toen Bahia ook een heldenstatus kreeg aangemeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:13 schreef Maastoren het volgende:
Dat zien we graag bij Feyenoord: hard werken. Dat iemand totaal niet kan voetballen is niet belangrijk.
Er is maar 1 Rots van Rioquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op verandering opgegeven toen Bahia ook een heldenstatus kreeg aangemeten.
Kan me nog eenFeyenoord - GA Eagles herinneren die werd afgelast omdat het veld blank stond na een wolkbreuk, konden ze weer naar huis voordat er 1 bal getrapt was!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Toptwitter:GoAheadSupp twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 13:56:52850 Eagles reizen volgende week zondag naar Rotterdam, daarmee is het uitvak uitverkocht! @FeyenoordLoyals @CabrasFeliz @Feyenoord #feygae reageer retweet
Wij hadden/hebben toch een groter uitvak ? Of kan dat nu niet meer (1600) ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Eagles dacht waarschijnlijk dat het zo'n vaart niet zou lopen, en heeft dan enkele weken van te voren het 'normale' uitvak met een capaciteit van 850 besteld. Als je 1200 kaarten wil moet je dat ook meteen aangeven dacht ik, voordat Feijenoord dat tweede uitvak verkoopt als losse kaarten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:25 schreef Pistone het volgende:
[..]
Wij hadden/hebben toch een groter uitvak ? Of kan dat nu niet meer (1600) ?
1 helft is dat toch? Of zijn dat beide vakken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Ach, beter dan Vilhena.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop zeg. Die gek, dat kan toch niet meer. Leuk tegen NEC enzo, maar tegen een Ajax of PSV valt die vent pijnlijk hard door de mand
Denk dat hij hier nog jaren kan spelen zonder 1 van de minder spelers te zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:23 schreef Happel het volgende:
Ach, sommige hier blijven dromen van voetballende spelers en grote successen. Ik houd me gewoon vast aan die weinige lichtpuntjes die er af en toe nog zijn. En ja, Immers is niet de man waar we verder mee gaan komen, maar voorlopig zie ik ook weinig vooruitgang in de rest van de selectie. Dan kijk ik toch liever naar een bleke Hagenees die het snot voor de ogen loopt.
Lijkt me niet. Verkoop is 1:2 voor de thuisvakken. Wordt dus als een risicowedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef Happel het volgende:
En nu hopen dat ze ook met eigen vervoer mogen komen
Lijkt me wel dan inderdaad. Maar kan maar zo dat hij het weer is 'vergeten' inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:32 schreef Pistone het volgende:
Dus dan gaat rkc thuis de wedstrijd zonder politie-inzet worden? Of heeft Abou de keutel alweer ingetrokken ?
Leugens, grote leugens, statistieken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:27 schreef H.FR het volgende:
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Niemand deze gelezen? Immers is helemaal niet zo slecht als veel mensen denken.
Volgens mij ging dat over dit kalenderjaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:32 schreef Pistone het volgende:
Dus dan gaat rkc thuis de wedstrijd zonder politie-inzet worden? Of heeft Abou de keutel alweer ingetrokken ?
'' Een column Lees hier de column over Lex Immers. op de site NuSport van afgelopen september vatte dit goed samen: ‘Lex verkeert in permanente staat van oorlog met de bal (dat rotding luistert nooit naar hem), Lex mist iedere wedstrijd vier kansen uit de categorie Die Had Mijn Schoonmoeder Nog Wel Gemaakt, Lex trapt in zijn eigen schijnbewegingen en Lex z’n haar ziet er (zeker naast dat van Pellè) uit alsof het geknipt is met een grasmaaier. Hoe hij ooit als nummer 10 in De Kuip terecht is gekomen is een raadsel.’''quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:27 schreef H.FR het volgende:
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Niemand deze gelezen? Immers is helemaal niet zo slecht als veel mensen denken.
Wat maakt jou dat uit? Of wil je een biertje met ze doen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef Happel het volgende:
En nu hopen dat ze ook met eigen vervoer mogen komen
quote:Mike Havenaar staat naar verluidt in de belangstelling van Feyenoord. De Rotterdammers verwachten Graziano Pellè deze zomer kwijt te raken, waardoor het alvast zoekt naar een geschikte vervanger. Zo zou de Stadionclub bij Havenaar zijn uitgekomen.
Fred Rutten, volgend seizoen hoofdtrainer van Feyenoord, ziet de spits graag komen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Rutten werkte in zijn periode bij Vitesse al eens samen met de voorhoedespeler. Groot voordeel voor Feyenoord is dat het contract van Havenaar dit seizoen afloopt.
De Japans international is sinds januari 2012 actief in Nederland. Sindsdien speelde hij 74 competitiewedstrijden voor de Arnhemmers. Daarin scoorde Havenaar 25 doelpunten. Daarvoor was de spits in Japan actief voor Yokohama Marinos, Avispa Fukuoka, Sagan Tosu en Ventforet Kofu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |