Afhankelijk van de verkiezingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mooi, zijn we hier van 'm af, en daar bereikt 'ie toch niks.
Je bent een religieus extremist en als zodanig herhaaldelijk ontmaskerd op dit forum. Ik haat religieus extremisten en ik weet heel goed welke woorden ik moet kiezen, dus ook wanneer ik het woord haat gebruik. Verder zou ik graag zien dat je je banden met dat "afschuwelijke" (vooruitstrevende en ruimdenkende) Nederland eindelijk eens écht verbreekt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haten is een emotie die in elk iemand te vinden is, niks erg aan hoor. Je mag haten zoveel je wilt, of het zal baten? Nee dat denk ik niet. Je overdrijft ook doordat je zegt dat ik "alles" verafschuw, dat is gewoonweg niet waar!
Zie hierboven. Ik neem dit woord niet "makkelijk" in de mond, maar met gegronde redenen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:23 schreef Globali het volgende:
[..]
Mensen die het woord "haat"makkelijk in de mond nemen.......
Als het botst kun je dat aanpakken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doet het ook, en ook daarbuiten maakt het zeker wel uit.
Ik ken hem niet. Op welk gebied dan? Welk geloof hangt hij aan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent een religieus extremist en als zodanig herhaaldelijk ontmaskerd op dit forum. Ik haat religieus extremisten en ik weet heel goed welke woorden ik moet kiezen, dus ook wanneer ik het woord haat gebruik. Verder zou ik graag zien dat je je banden met dat "afschuwelijke" (vooruitstrevende en ruimdenkende) Nederland eindelijk eens écht verbreekt.
[..]
Zie hierboven. Ik neem dit woord niet "makkelijk" in de mond, maar met gegronde redenen.
Op wat voor manier moet ik die band verbreken? En welke band zou ik met Nederland hebben op dit moment? (als ik jou moet geloven)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent een religieus extremist en als zodanig herhaaldelijk ontmaskerd op dit forum. Ik haat religieus extremisten en ik weet heel goed welke woorden ik moet kiezen, dus ook wanneer ik het woord haat gebruik. Verder zou ik graag zien dat je je banden met dat "afschuwelijke" (vooruitstrevende en ruimdenkende) Nederland eindelijk eens écht verbreekt.
[..]
Zie hierboven. Ik neem dit woord niet "makkelijk" in de mond, maar met gegronde redenen.
Hoe denk je over homo's? En welke religie hang jij aan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Op wat voor manier moet ik die band verbreken? En welke band zou ik met Nederland hebben op dit moment? (als ik jou moet geloven)
Doe eens een wilde gok.... Ik praat je later wel bij, moet zo weg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ken hem niet. Op welk gebied dan? Welk geloof hangt hij aan?
Het feit dat je je nog steeds Nederlandstalig uit op een Nederlands forum. Stop ermee, is mijn advies. Ga je richten op het bekrompen land waar je nu leeft; daar waar alles zo veel beter naar jou zin is als hier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Op wat voor manier moet ik die band verbreken? En welke band zou ik met Nederland hebben op dit moment? (als ik jou moet geloven)
Ik ga uitzoeken hoe dat hier werkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef De_Ilias het volgende:
Offtopic dit als je iets wilt weten mag je me DMen.
Het botst per definitie met het beginsel van rechtsgelijkheid. En je zult er sowieso wat mee moeten, het concept nationaliteit is immers kunnen ontstaan vanuit het idee dat iedereen er één van heeft.quote:
Dus als je een nationaliteit toekent......kun je er weinig anders meer mee. Of je moet het niet werkelijk toekennen. Dat je er voorwaarden aan gaat verbinden. Dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het botst per definitie met het beginsel van rechtsgelijkheid. En je zult er sowieso wat mee moeten, het concept nationaliteit is immers kunnen ontstaan vanuit het idee dat iedereen er één van heeft.
Meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef DonJames het volgende:
Willen jullie meer of minder off topic geneuzel?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef Globali het volgende:
[..]
Dus als je een nationaliteit toekent......kun je er weinig anders meer mee. Of je moet het niet werkelijk toekennen. Dat je er voorwaarden aan gaat verbinden. Dat is niet het geval.
Ben ik volledig met je eens. Daarom hoop ik dat er nu eens een fatsoenlijke partij ontstaat. Niet alle punten van de PVV zijn xenofobisch of bizar. Juist door die punten en door wilders' gedrag heb ik nooit op ze gestemdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er oorzaken die aan het ontstaan van de PVV hebben bijgedragen; dat is de discussie niet. De vraag is meer: wat weet de PVV nou eigenlijk te bereiken? Wat we zien, is een politiek leider die zichzelf steeds verder isoleert en die geen verantwoordelijkheid neemt als het erop aan komt, als hij de uitgelezen kans krijgt om dat te doen.
En dan wil ik ook zijn ronduit asociale discussiegedrag nog even noemen. Je had hem eens moeten in dat tv-debat eerder deze week. Tenenkrommend. Hij overschreeuwt alles en iedereen, praat voortdurend door anderen heen en gedraagt zich als een hyperactieve puber.
Er zijn andere partijen met wel normale ideeen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens. Daarom hoop ik dat er nu eens een fatsoenlijke partij ontstaat. Niet alle punten van de PVV zijn xenofobisch of bizar. Juist door die punten en door wilders' gedrag heb ik nooit op ze gestemd
Er scheiden zich momenteel genoeg af, als die bij elkaar gaan zitten kunnen ze een partij vormen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens. Daarom hoop ik dat er nu eens een fatsoenlijke partij ontstaat. Niet alle punten van de PVV zijn xenofobisch of bizar. Juist door die punten en door wilders' gedrag heb ik nooit op ze gestemd
Fortuijn was echt zo slecht nog niet. Jammer dat hij is doodgeschotenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Prima, daarom is de logische voorwaarde juist ook dat de vorige nationaliteit daarmee ophoudt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef Globali het volgende:
[..]
Ingewikkeld? Of iemand wordt Nederlander.....of niet. En dat is een permanente keuze.
Onzin. je moet wel voorwaarden aan dat waardevolle paspoort stellen en het NLse intrekken bij grof wangedrag en geen verbetering. Enkeltje Marokko en opdonderen. Eerlijk, duidelijk en positief.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef Globali het volgende:
[..]
Ingewikkeld? Of iemand wordt Nederlander.....of niet. En dat is een permanente keuze.
Tot nu toe niet. Dus die mensen zijn gewoon Nederlands. Met een dubbele nationaliteit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Prima, daarom is de logische voorwaarde juist ook dat de vorige nationaliteit daarmee ophoudt.
Dat kan niet bij Marokkanen en Turken door hun overheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Prima, daarom is de logische voorwaarde juist ook dat de vorige nationaliteit daarmee ophoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |