abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138014770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Mooi, zijn we hier van 'm af, en daar bereikt 'ie toch niks.
Afhankelijk van de verkiezingen.
pi_138014775
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:19 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Haten is een emotie die in elk iemand te vinden is, niks erg aan hoor. Je mag haten zoveel je wilt, of het zal baten? Nee dat denk ik niet. Je overdrijft ook doordat je zegt dat ik "alles" verafschuw, dat is gewoonweg niet waar!
Je bent een religieus extremist en als zodanig herhaaldelijk ontmaskerd op dit forum. Ik haat religieus extremisten en ik weet heel goed welke woorden ik moet kiezen, dus ook wanneer ik het woord haat gebruik. Verder zou ik graag zien dat je je banden met dat "afschuwelijke" (vooruitstrevende en ruimdenkende) Nederland eindelijk eens écht verbreekt. :W

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:23 schreef Globali het volgende:

[..]

Mensen die het woord "haat"makkelijk in de mond nemen.......
Zie hierboven. Ik neem dit woord niet "makkelijk" in de mond, maar met gegronde redenen.
pi_138014784
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat doet het ook, en ook daarbuiten maakt het zeker wel uit.
Als het botst kun je dat aanpakken.
pi_138014821
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je bent een religieus extremist en als zodanig herhaaldelijk ontmaskerd op dit forum. Ik haat religieus extremisten en ik weet heel goed welke woorden ik moet kiezen, dus ook wanneer ik het woord haat gebruik. Verder zou ik graag zien dat je je banden met dat "afschuwelijke" (vooruitstrevende en ruimdenkende) Nederland eindelijk eens écht verbreekt. :W

[..]

Zie hierboven. Ik neem dit woord niet "makkelijk" in de mond, maar met gegronde redenen.
Ik ken hem niet. Op welk gebied dan? Welk geloof hangt hij aan?
pi_138014837
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

Op wat voor manier moet ik die band verbreken? En welke band zou ik met Nederland hebben op dit moment? (als ik jou moet geloven)
pi_138014891
En het gesprek dwaalt weer eens af :') :').
pi_138014918
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Op wat voor manier moet ik die band verbreken? En welke band zou ik met Nederland hebben op dit moment? (als ik jou moet geloven)
Hoe denk je over homo's? En welke religie hang jij aan?
pi_138014935
Offtopic dit als je iets wilt weten mag je me DMen.
pi_138014957
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik ken hem niet. Op welk gebied dan? Welk geloof hangt hij aan?
Doe eens een wilde gok.... Ik praat je later wel bij, moet zo weg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Het feit dat je je nog steeds Nederlandstalig uit op een Nederlands forum. Stop ermee, is mijn advies. Ga je richten op het bekrompen land waar je nu leeft; daar waar alles zo veel beter naar jou zin is als hier. :W
pi_138014976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef De_Ilias het volgende:
Offtopic dit als je iets wilt weten mag je me DMen.
Ik ga uitzoeken hoe dat hier werkt.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 19:38:03 #286
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138015025
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:35 schreef DeParo het volgende:
En het gesprek dwaalt weer eens af :') :').
Laten we gaan scanderen dan om ontopic te blijven :')
pi_138015093
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Globali het volgende:

[..]

Als het botst kun je dat aanpakken.
Het botst per definitie met het beginsel van rechtsgelijkheid. En je zult er sowieso wat mee moeten, het concept nationaliteit is immers kunnen ontstaan vanuit het idee dat iedereen er één van heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_138015177
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het botst per definitie met het beginsel van rechtsgelijkheid. En je zult er sowieso wat mee moeten, het concept nationaliteit is immers kunnen ontstaan vanuit het idee dat iedereen er één van heeft.
Dus als je een nationaliteit toekent......kun je er weinig anders meer mee. Of je moet het niet werkelijk toekennen. Dat je er voorwaarden aan gaat verbinden. Dat is niet het geval.
pi_138015317
Willen jullie meer of minder off topic geneuzel? :P
pi_138015377
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef DonJames het volgende:
Willen jullie meer of minder off topic geneuzel? :P
Meer.
pi_138015621
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef Globali het volgende:

[..]

Dus als je een nationaliteit toekent......kun je er weinig anders meer mee. Of je moet het niet werkelijk toekennen. Dat je er voorwaarden aan gaat verbinden. Dat is niet het geval.
:?
  Forum Admin vrijdag 21 maart 2014 @ 19:52:47 #292
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138015673
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er oorzaken die aan het ontstaan van de PVV hebben bijgedragen; dat is de discussie niet. De vraag is meer: wat weet de PVV nou eigenlijk te bereiken? Wat we zien, is een politiek leider die zichzelf steeds verder isoleert en die geen verantwoordelijkheid neemt als het erop aan komt, als hij de uitgelezen kans krijgt om dat te doen.

En dan wil ik ook zijn ronduit asociale discussiegedrag nog even noemen. Je had hem eens moeten in dat tv-debat eerder deze week. Tenenkrommend. Hij overschreeuwt alles en iedereen, praat voortdurend door anderen heen en gedraagt zich als een hyperactieve puber.
Ben ik volledig met je eens. Daarom hoop ik dat er nu eens een fatsoenlijke partij ontstaat. Niet alle punten van de PVV zijn xenofobisch of bizar. Juist door die punten en door wilders' gedrag heb ik nooit op ze gestemd
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138015691
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

:?
Ingewikkeld? Of iemand wordt Nederlander.....of niet. En dat is een permanente keuze.
pi_138015722
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ben ik volledig met je eens. Daarom hoop ik dat er nu eens een fatsoenlijke partij ontstaat. Niet alle punten van de PVV zijn xenofobisch of bizar. Juist door die punten en door wilders' gedrag heb ik nooit op ze gestemd
Er zijn andere partijen met wel normale ideeen.
pi_138015725
quote:

[..]

Er scheiden zich momenteel genoeg af, als die bij elkaar gaan zitten kunnen ze een partij vormen.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 19:54:55 #296
396550 Richestorags
pi_138015755
quote:

[..]

Fortuijn was echt zo slecht nog niet. Jammer dat hij is doodgeschoten :'(
pi_138015766
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef Globali het volgende:

[..]

Ingewikkeld? Of iemand wordt Nederlander.....of niet. En dat is een permanente keuze.
Prima, daarom is de logische voorwaarde juist ook dat de vorige nationaliteit daarmee ophoudt.
pi_138015803
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef Globali het volgende:

[..]

Onzin. je moet wel voorwaarden aan dat waardevolle paspoort stellen en het NLse intrekken bij grof wangedrag en geen verbetering. Enkeltje Marokko en opdonderen. Eerlijk, duidelijk en positief.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138015825
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Prima, daarom is de logische voorwaarde juist ook dat de vorige nationaliteit daarmee ophoudt.
Tot nu toe niet. Dus die mensen zijn gewoon Nederlands. Met een dubbele nationaliteit.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 19:56:56 #300
396550 Richestorags
pi_138015834
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat kan niet bij Marokkanen en Turken door hun overheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')