Hoezo is zijn rol in de politiek ten einde?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:56 schreef sonnyspek het volgende:
Eensch. Bewust over nagedacht dit.twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 18:55:17Wilders' rol in de politiek is nu ten einde. Mijn veronderstelling is dat het een bewuste politieke zelfmoord is geweest. reageer retweet
Klopt. Dat is veel enger dan een politicus die zoiets zegt. Je weet dat veel mensen het oprecht vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit gaat hem weel veel extra stemmen opleveren omdat hij eindelijk heeft uitgesproken heeft waar het bij veel bewoners van oude buurten werkelijk om draait.
u is een islamitische haatbaard?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd persoonlijk reageren? Doet het je nog steeds pijn dat ik tegen Homoseksueel gedrag ben?
Daarom is het zo leuk dat al die mensen hopen dat de PVV verdwijnt. De PVV is een gevolg en geen oorzaak. De mensen erachter blijven bestaan. Hun ideeėn ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Dat is veel enger dan een politicus die zoiets zegt. Je weet dat veel mensen het oprecht vinden.
Nee, omdat je een religieus extremist bent die alles verafschuwt als het gaat om vrijheden die mensen in Nederland genieten:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd persoonlijk reageren? Doet het je nog steeds pijn dat ik tegen Homoseksueel gedrag ben?
Ik haat mensen als jij. En dat meen ik oprecht.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef De_Ilias het volgende:
Geintegreerd? Ik woon al lang niet meer in Nederland ondanks het feit dat ik daar ben geboren en getogen! Wat ben ik blij dat ik weg ben, geen moment spijt van gekregen!
Waarom leuk? Als de PVV een gevolg is kun je met recht hopen dat de oorzaak opgelost wordt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom is het zo leuk dat al die mensen hopen dat de PVV verdwijnt. De PVV is een gevolg en geen oorzaak. De mensen erachter blijven bestaan. Hun ideeėn ook.
Dat is niet waar. Die rechten en plichten zijn immers maar voor een deel territoriaal beperkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee. Dat een Marokkaan die rechten en plichten heeft tegenover Marokko heb ik als Nederlander helemaal niets mee te maken. In Nederland.
Tot nu toe was er commentaar maar was wat Wilders zegt niet strafbaar. De vraag is of dit uiteindelijk strafbaar is trouwens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:49 schreef speknek het volgende:
Het belangrijkste van deze gebeurtenis is dat eindelijk rechts openlijk stelling durft te nemen tegen Wilders. Fatsoenlijk rechts is jarenlang stil geweest omdat onfatsoenlijk reactionair rechts meer stemmen wist te mobiliseren en zo het debat gijzelde. Nu de consensus lijkt dat Wilders te ver is gegaan krijg je debat aan de rechterzijde, dat zal aan Wilders poten gaan zagen.
Natuurlijk zijn er oorzaken die aan het ontstaan van de PVV hebben bijgedragen; dat is de discussie niet. De vraag is meer: wat weet de PVV nou eigenlijk te bereiken? Wat we zien, is een politiek leider die zichzelf steeds verder isoleert en die geen verantwoordelijkheid neemt als het erop aan komt, als hij de uitgelezen kans krijgt om dat te doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom is het zo leuk dat al die mensen hopen dat de PVV verdwijnt. De PVV is een gevolg en geen oorzaak. De mensen erachter blijven bestaan. Hun ideeėn ook.
Haten is een emotie die in elk iemand te vinden is, niks erg aan hoor. Je mag haten zoveel je wilt, of het zal baten? Nee dat denk ik niet. Je overdrijft ook doordat je zegt dat ik "alles" verafschuw, dat is gewoonweg niet waar!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, omdat je een religieus extremist bent die alles verafschuwt als het gaat om vrijheden die mensen in Nederland genieten:
[..]
Ik haat mensen als jij. En dat meen ik oprecht.
Mensen die het woord "haat"makkelijk in de mond nemen.......quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, omdat je een religieus extremist bent die alles verafschuwt als het gaat om vrijheden die mensen in Nederland genieten:
[..]
Ik haat mensen als jij. En dat meen ik oprecht.
Het maakt niets uit. Als het maar niet botst met wetgeving hier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Die rechten en plichten zijn immers maar voor een deel territoriaal beperkt.
Jouw haat naar homoseksueel gedrag zal ook niet echt een positieve bijdrage leveren. Met het idee van leven en laten leven zul je een stuk relaxer door het leven gaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haten is een emotie die in elk iemand te vinden is, niks erg aan hoor. Je mag haten zoveel je wilt, of het zal baten? Nee dat denk ik niet. Je overdrijft ook doordat je zegt dat ik "alles" verafschuw, dat is gewoonweg niet waar!
Is dat zo? Ik ken de man niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jouw haat naar homoseksueel gedrag zal ook niet echt een positieve bijdrage leveren. Met het idee van leven en laten leven zul je een stuk relaxer door het leven gaan.
Onzin, haten is iets wat je dient te voorkomen, zelfs je 'ergste vijand' hoef je niet te haten, van haten komt weinig goeds, leer die les.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haten is een emotie die in elk iemand te vinden is, niks erg aan hoor. Je mag haten zoveel je wilt, of het zal baten? Nee dat denk ik niet. Je overdrijft ook doordat je zegt dat ik "alles" verafschuw, dat is gewoonweg niet waar!
Ik ken niemand die door haten een gelukkiger leven is gaan leiden.quote:
Hij wil in het Europees Parlement gaan zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo is zijn rol in de politiek ten einde?
Hij kan nog jįren in de TK zitten.
Dat doet het ook, en ook daarbuiten maakt het zeker wel uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:24 schreef Globali het volgende:
[..]
Het maakt niets uit. Als het maar niet botst met wetgeving hier.
Zo werkt het ook niet. Je kan soms heel boos zijn op iemand. En dat laten gaan. Het meest zinvolle eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ken niemand die door haten een gelukkiger leven is gaan leiden.
Mooi, zijn we hier van 'm af, en daar bereikt 'ie toch niks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij wil in het Europees Parlement gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |