http://www.volkskrant.nl/(...)-tegen-racisme.dhtmlquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:20 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat?
Ik heb het over etnische/culturele minderheden
twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 10:14:58"Hetze tegen de PVV". Gebruikelijke Calimero van Wilders. Je kunt er de klok op gelijk zetten. Truc die hij ons leerde in Kamerklasjes. reageer retweet
twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 15:05:27Maar hier blijft het niet bij. Ik verwacht nog zeker 2 PVV'ers die gaan opstappen! Zeer moedig en verstandige keuze! reageer retweet
Vooral de tweede tweet is interessant. Hij zegt het nogal stellig, namelijk...twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 16:35:10Wat ik vooral opmerkelijk vind is dat Van Klaveren en Van Vliet de meer rechtse en getalenteerde PVV'ers waren. Een aderlating voor PVV. reageer retweet
Rechts is in dit geval denk ik Economisch gezien rechts? Dat klopt wel met het interview van Van Klaveren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
Nog een paar Twitter-uitspraken van Ehsan Jami, die gisteren al voorspelde dat er nog meer opstappers zouden volgen.twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 10:14:58"Hetze tegen de PVV". Gebruikelijke Calimero van Wilders. Je kunt er de klok op gelijk zetten. Truc die hij ons leerde in Kamerklasjes. reageer retweet
twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 15:05:27Maar hier blijft het niet bij. Ik verwacht nog zeker 2 PVV'ers die gaan opstappen! Zeer moedig en verstandige keuze! reageer retweet
Vooral de tweede tweet is interessant. Hij zegt het nogal stellig, namelijk...twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 16:35:10Wat ik vooral opmerkelijk vind is dat Van Klaveren en Van Vliet de meer rechtse en getalenteerde PVV'ers waren. Een aderlating voor PVV. reageer retweet
Ik neem het aan. Ik vind de tweets van Jami wel interessant. De eerste tweet geeft bijvoorbeeld een inkijkje in de methoden die Wilders hanteert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rechts is in dit geval denk ik Economisch gezien rechts? Dat klopt wel met het interview van Van Klaveren.
Zonder zijn tweets had je je dat niet kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem het aan. Ik vind de tweets van Jami wel interessant. De eerste tweet geeft bijvoorbeeld een inkijkje in de methoden die Wilders hanteert.
Ik vind het interessant om te lezen wat PVV-kenners (voormalige insiders) zeggen over de perikelen binnen de PVV. Of ik bepaalde dingen zelf ook had kunnen bedenken, doet totaal niet ter zake.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonder zijn tweets had je je dat niet kunnen bedenken?
Wat dat soort figuren zeggen is niet interessant.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem het aan. Ik vind de tweets van Jami wel interessant. De eerste tweet geeft bijvoorbeeld een inkijkje in de methoden die Wilders hanteert.
Ik ben een andere mening toegedaan. Het zijn mensen die binnen de PVV actief zijn geweest en die beter weten hoe het daar aan toe gaat dan buitenstaanders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:53 schreef Globali het volgende:
[..]
Wat dat soort figuren zeggen is niet interessant.
Het zijn mensen die meestal een probleem hebben met die partij. Maar er wel fel voor waren eerst. Hoe betrouwbaar zijn die mensen? Net als die pvv man die ineens moslim werd. Wat moet je daar nog van geloven? Je kan van de buitenkant heel goed zien en voelen dat er niets van klopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben een andere mening toegedaan. Het zijn mensen die binnen de PVV actief zijn geweest en die beter weten hoe het daar aan toe gaat dan buitenstaanders.
Ik heb niks gezegd over hun (persoonlijke) betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:57 schreef Globali het volgende:
[..]
Het zijn mensen die meestal een probleem hebben met die partij. Maar er wel fel voor waren eerst. Hoe betrouwbaar zijn die mensen? Net als die pvv man die ineens moslim werd. Wat moet je daar nog van geloven? Je kan van de buitenkant heel goed zien en voelen dat er niets van klopt.
Maar zou het een eerlijke inkijk zijn? Het is meer trappen tegen lijkt mij. Daarnaast is dat niet nodig. De partij is gewoon fout.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over hun (persoonlijke) betrouwbaarheid.![]()
Het gaat mij puur om het inkijkje in de PVV-keuken.
De "strategie" van Wilders was toch al duidelijk toen zijn persoonlijk medewerker uit de school klapte?!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben een andere mening toegedaan. Het zijn mensen die binnen de PVV actief zijn geweest en die beter weten hoe het daar aan toe gaat dan buitenstaanders.
Hij kroop toch altijd al in de slachtofferrol? Ook toen hij eerder beschuldigd werd van racisme/discriminatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De "strategie" van Wilders was toch al duidelijk toen zijn persoonlijk medewerker uit de school klapte?!
Hoe is het nu in Columbia?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De "strategie" van Wilders was toch al duidelijk toen zijn persoonlijk medewerker uit de school klapte?!
Het waren al geen toppers. Anders ga je niet voor de PVV.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Je leest trouwens overal dat het niet de minsten zijn die de PVV de rug hebben toegekeerd. Ik ben erg benieuwd of er nog meer opstappers volgen.
Ga jij al gauw? Of was je al weg uit Nederland? Hoe zat het ook alweer? Hoe dan ook: wanneer verbreek je je banden met Nederland?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:09 schreef De_Ilias het volgende:
De uit Iran gevluchte Jami is absoluut niet interessant in deze, elke nietsnut kan nu op dit moment makkelijk zeggen dat er nog meer PVVers het schip zullen verlaten.
Is te generaliserend. Een aantal PVV-politici bezit wel degelijk talent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:10 schreef Globali het volgende:
[..]
Het waren al geen toppers. Anders ga je niet voor de PVV.
Waarom moet jij altijd persoonlijk reageren? Doet het je nog steeds pijn dat ik tegen Homoseksueel gedrag ben?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij al gauw? Of was je al weg uit Nederland? Hoe zat het ook alweer? Hoe dan ook: wanneer verbreek je je banden met Nederland?
Eensch. Bewust over nagedacht dit.twitter:EhsanJami1985 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 18:55:17Wilders' rol in de politiek is nu ten einde. Mijn veronderstelling is dat het een bewuste politieke zelfmoord is geweest. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |