quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Naja ik heb ze weleens erg slecht zien spelen tegen Portugeze middenmotertjes, bovendien speelt Sulimani (die van Ajax) ook nog weleens dus dat zegt wel iets
Wie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Naja ik heb ze weleens erg slecht zien spelen tegen Portugeze middenmotertjes, bovendien speelt Sulimani (die van Ajax) ook nog weleens dus dat zegt wel iets
Dat zou wel wat zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef bianconeri het volgende:
Juventus gaat sowieso wel door, Benfica normaal gesproken ook.
Meeste gevallen Valencia ook, Sevilla tegen Porto is enige waar mss nog beide ploegen doorgaan.
Al verwacht ik Sevilla.
Natuurlijk kiezen ze daar wel voor. Robben tegen (indien niet geblesseerd) van Persie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een schietgebedje dat ze niet voor Bayern v Man Utd kiezen..
quote:
Ik word echt schijtziek van de NOS. Hopelijk doet de volgende met de CL-rechten (vanaf 2015/16) er iets beters mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Natuurlijk kiezen ze daar wel voor. Robben tegen (indien niet geblesseerd) van Persie.
Verder kiezen ze voor Real - Dortmund. Real blijft aansprekender dan PSG.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van de NOS. Hopelijk doet de volgende met de CL-rechten (vanaf 2015/16) er iets beters mee.
Raar dat ze gaan kiezen voor de wedstrijd waar de meeste belangstelling voor is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van de NOS. Hopelijk doet de volgende met de CL-rechten (vanaf 2015/16) er iets beters mee.
Ga lekker Sport 1 kijken met Sierd. Dat is toch genieten met zo'n wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doen ze verkeerd dan? Ze hebben nu wel de pech dat ze niet en hun geliefde Barcelona en ManU-Bayern kunnen uitzenden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..].
Tuurlijk gaan wij van Robben van v Persie genieten man.
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
. Bayern wint daar met 0-4, niets spannends aan. Dat weet iedere nitwit.
Barça v Atleti is een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier affiche.
Oké.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vind jij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
Huilie. Jammer voor je dat de rest van Nederland het niet met je eens is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
Tsja, dat de NOS wat chauvinisme heeft, kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Huilie. Jammer voor je dat de rest van Nederland het niet met je eens is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, dat de NOS wat chauvinisme heeft, kan ik ook niets aan doen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:13 schreef TLC het volgende:
[..]
NOS kennende wel; Rvp en Robben spelen. Niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een schietgebedje dat ze niet voor Bayern v Man Utd kiezen..
PSG-Chelsea gaat teringsaai wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:25 schreef Shreyas het volgende:
Nou echt een kutloting dus, kan ik niet anders zeggen. De zoveelste editie van Manchester United - Bayern München, een onderlinge Spaanse topper die te vroeg komt in het toernooi. Real Madrid - Dortmund is een herhaling van vorig jaar. Enige leuke wedstrijd is PSG - Chelsea.
En betreft de EL, tja AZ heeft geen kans natuurlijk, maar klasse dat ze zover gekomen zijn.
Samen met Barcelona - Atletico de enige wedstrijd waarvan de uitslag niet van te voren vast staatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSG-Chelsea gaat teringsaai worden
En de NOS gaat de andere wedstrijden uitzenden, woei.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Samen met Barcelona - Atletico de enige wedstrijd waarvan de uitslag niet van te voren vast staat
Bedoel meer de speelstijl van die 2 . Behoudend en spelen om de 0 te houdenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Samen met Barcelona - Atletico de enige wedstrijd waarvan de uitslag niet van te voren vast staat
Dat Manchester United - Bayern München wordt uitgezonden is logisch, daar komen de twee beste spelers van Nederland in actie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de NOS gaat de andere wedstrijden uitzenden, woei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |