Inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef MrStock het volgende:
[..]
Als voorzitter moet je dan toch onderhand gewoon 100.000 inhouden op het loon van Berghuis...
Gewoon liquideren. Kost je alleen maar salaris zo'n infantiel ventje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef MrStock het volgende:
[..]
Als voorzitter moet je dan toch onderhand gewoon 100.000 inhouden op het loon van Berghuis...
Pff met een ton kun je veel doen zeg, in de jeugd investeren, trainers, of deel van lonen betalen... LUL DAT HET IS [Ik ben voor Ajax, maar al het externe geld dat naar Nederland komt is welkom]quote:
Nou ja, vergeleken met wat je verder krijgt valt het wel mee. In 2011:quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef MrStock het volgende:
[..]
Pff met een ton kun je veel doen zeg, in de jeugd investeren, trainers, of deel van lonen betalen... LUL DAT HET IS [Ik ben voor Ajax, maar al het externe geld dat naar Nederland komt is welkom]
quote:Wat betekende dat samengevat voor enkele interessante clubs.(bedragen 2011)
Cup winnaar Barcelona 53 miljoen
Manchester United 55 miljoen, dus nog meer dan de nr 1
FC Twente 14 miljoen
Ajax 12,8 miljoen
Panathinaikos, 23 miljoen, kansloos uitgeschakeld maar wel profiterend van een grote Griekse tv-pot.
MSK Zilina, 7,7 miljoen, als minst verdienende club in de CL
En terecht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mijn god, wat zijn ze weer bij RTL een stel chagrijnige dropjosti's. In plaats van een beetje blij te zijn wordt AZ maar weer grotendeels afgekraakt.
Gadverdamme
Natuurlijk wel, maar deze wedstrijd was echt een wanvertoning. Christus wat slecht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hoezo? Blij zijn dat er een club door is is er tegenwoordig niet meer bij?
Aha, dus omdat deze wedstrijd bagger was, is het terecht om per direct te gaan klagen over het niet opstellen van basisspelers tegen Zwolle a.s. zondag?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar deze wedstrijd was echt een wanvertoning. Christus wat slecht.
Jij hebt zitten genietenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mijn god, wat zijn ze weer bij RTL een stel chagrijnige dropjosti's. In plaats van een beetje blij te zijn wordt AZ maar weer grotendeels afgekraakt.
Gadverdamme
eensquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nummer 5 de slechts speler uit de historie
Ik hoop dat AZ die wedstrijd verliest dus daar zal je mij nooit over horen klagen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Aha, dus omdat deze wedstrijd bagger was, is het terecht om per direct te gaan klagen over het niet opstellen van basisspelers tegen Zwolle a.s. zondag?
kees heeft movesquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ronald de Boer aan het dansen![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/311508
"Ja inderdaad Mutsaers, om daarover te zeiken direct na de wedstrijd is dom gelul."quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat AZ die wedstrijd verliest dus daar zal je mij nooit over horen klagen.
Laat ze toch lekker boekjes uitbrengen joh, ouwe pik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef S0nic het volgende:
Godver, dat uitmelken is toch niet normaal meer.
Pulp Fiction dat is ook een genrequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef S0nic het volgende:
Godver, dat uitmelken is toch niet normaal meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog te koop zie ik. Nog even over nadenkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jazeker. Was erg goedkoop. Volgens mij al uitverkocht zelfs
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
0-1 Juve vrije trap PirlogodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nog te koop zie ik. Nog even over nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken als ik iemand mee kan krijgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga![]()
Zou wel gezellig worden en een leuk tijdstip
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kijk hier alleen naar voor het VI-trio.
5 of 4. Hebben kaarten in 2bussen. Even kijken waar ik in ga.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijken als ik iemand mee kan krijgen
Welke bus zit je?
oquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Chadli scoort 2 keer in één minuut tegen Benfica.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5 of 4. Hebben kaarten in 2bussen. Even kijken waar ik in ga.
Helemaal mee eens. Lekker droog en cynisch. Hij zou zo op FOK! kunnen zitten met zijn geklaag.quote:
jij zou je wel vol willen laten spuiten door hemquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Lekker droog en cynisch. Hij zou zo op FOK! kunnen zitten met zijn geklaag.
Nee hoor. Vroeger wel, toen vond ik hem wel een lekker dingquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij zou je wel vol willen laten spuiten door hem
Je doet nu net of je heeeeel oud bentquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Vroeger wel, toen vond ik hem wel een lekker ding
Ben ik toch ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je doet nu net of je heeeeel oud bent
Wooh, je had de moeder kunnen zijn van Tong80quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik toch ookIk vond Ruud Krol en Johnny Rep ook lekker
Oh en Neeskens.
het is andersom wim kieft is nu te oud voor haarquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je doet nu net of je heeeeel oud bent
Nou dat ook weer niet he? Ze zagen er vroeger wel beter uit met die korte broekjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wooh, je had de moeder kunnen zijn van Tong80
Ja zoiets inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is andersom wim kieft is nu te oud voor haar
karina is 30 ofzo dacht ik
of 40
weet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |