Bijdehand wijf. Waar moet je zijn om iets over een TOP te horen? Zo hoog mogelijk denk, of niet dan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien roepen ze op het dak niet om.
"Op last van de brandweer is in verband met de immense drukte het treinverkeer stilgelegd. Houdt rekening met meer dan 60 minuten vertraging."quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:43 schreef James1988 het volgende:
Je kunt er natuurlijk gewoon vanuit gaan dat Den Haag - Amsterdam maandag of dinsdag vlak voor de avondspits plat moet i.v.m. dringende herstelwerkzaamheden o.i.d.
Goftedomme jij bent altijd wel het stralend middelpunt hč, zeker nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijdehand wijf. Waar moet je zijn om iets over een TOP te horen? Zo hoog mogelijk denk, of niet dan.
Ze doen niet aan herkansingen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
Wordt voor mij toch even slikken en wellicht een traantje wegpingelen dit weekend. Sommigen hier wisten het al, maar mijn tijd als stagiair bij de NS is tot een abrupt einde gekomen. Twee maanden geleden heerste er nog euforie, want na anderhalf jaar was ik zelfs officieel aangenomen bij NSR te Utrecht. Zaterdag zou ik beginnen met mijn praktijkperiode; 50 dagen fulltime aan de slag met als afsluiter het praktijkexamen. Ik keek er gigantisch naar uit, want ik heb er toch bijna twee jaar hard voor gewerkt. Door omstandigheden is het echter allemaal anders gelopen; ik heb slechts 3 van de 4 benodigde theorie-examens weten te halen en dat betekent dat het over en uit is. Het was een leuke tijd, en helaas zal het daarbij blijven
Da's klote voor je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
Wordt voor mij toch even slikken en wellicht een traantje wegpingelen dit weekend.
nee, eigenlijk gaat het best wel kut met mij de laatste tijd. Maar goed, dat is offtopic hier.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goftedomme jij bent altijd wel het stralend middelpunt hč, zeker nu.
zo zo, ze kunnen zich daar blijkbaar nogal wat permitteren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
Wordt voor mij toch even slikken en wellicht een traantje wegpingelen dit weekend.
Het was een leuke tijd, en helaas zal het daarbij blijven
Da's wel kut, en we doen hier niet aan off-topic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, eigenlijk gaat het best wel kut met mij de laatste tijd. Maar goed, dat is offtopic hier.
Is die longontsteking al eens over?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, eigenlijk gaat het best wel kut met mij de laatste tijd. Maar goed, dat is offtopic hier.
Al gehad. Ook misgegaanquote:
Mooi klote joh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Al gehad. Ook misgegaan![]()
Gewoon heel veel domme pech gehad, op beide examens precies 1 vraag teveel fout. Wegens omstandigheden heb ik me onvoldoende kunnen voorbereiden erop.
Yep, 2 jaar in totaal. Heb er nu ruim anderhalf jaar opzitten. Zou dus dit weekend beginnen met de laatste, afsluitende praktijkperiode: 40 dagen rijden en 10 dagen rangeren, afgesloten met het praktijkexamen.quote:
Knap kloten... Wanneer zou je dat theorie-examen weer mogen maken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Al gehad. Ook misgegaan![]()
Gewoon heel veel domme pech gehad, op beide examens precies 1 vraag teveel fout. Wegens omstandigheden heb ik me onvoldoende kunnen voorbereiden erop.
Helaas betekent het na een herexamen dat je het voorlopig wel kan vergeten als machinist, in ieder geval voor wat betreft reizigersvervoer.
Nu herkansen bij een goederenboer en wanneer je Machinist VB bent het alsnog proberen bij een reizigerstoko?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Helaas betekent het na een herexamen dat je het voorlopig wel kan vergeten als machinist, in ieder geval voor wat betreft reizigersvervoer.
Over 4 jaar en 364 dagenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Knap kloten... Wanneer zou je dat theorie-examen weer mogen maken?
Is ook het plan inderdaad. Heb nog 1 kans over en dat is het theorie-examen voor goederen. Maar daar verwacht ik eerlijk gezegd vrij weinig van. Zit ook nog met het probleem dat ik -mocht ik het halen- een nieuwe stageplek moet regelen en aangezien de meeste leerlingen nu al met de 50 dagen begonnen zijn zit ik dus met een behoorlijke tijdsnood.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nu herkansen bij een goederenboer en wanneer je Machinist VB bent het alsnog proberen bij een reizigerstoko?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |