ja. Maar dat zou net zo goed van uit huis kunnen. En wat mij betreft: Lieverquote:
als iedereenmaar thuisblijft kan het best goed aflopen. En anders is het in ieder geval niet NS zijn schuld natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar hopen dat de NS overal de treinen wel op aardige lengte krijgt... Dat het geen haringen in ton wordt..
Alleen de as Leiden - Den Haag C/HS wordt versterkt. Den Haag - Utrecht gaat er bijvoorbeeld om bizarre redenen al op achteruit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar hopen dat de NS overal de treinen wel op aardige lengte krijgt... Dat het geen haringen in ton wordt..
Ja maar het is toch maf dat de vaste reizigers wordt opgeroepen op te rotten? Automobilisten luisteren niet mee op het station.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ga er maandag gewoon lekker weer heen. Ik reis wel buiten de spits, gelukkig
Dat laat zien dat we bij de wereldtop horen. Ergens in. Reizigershinder to begin with.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Alleen de as Leiden - Den Haag C/HS wordt versterkt. Den Haag - Utrecht gaat er bijvoorbeeld om bizarre redenen al op achteruit.
Alleen Rtd - Ut toch? Gvc - Ut werd versterkt met de stellen die van Rtd - Ut worden afgesnoept.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Alleen de as Leiden - Den Haag C/HS wordt versterkt. Den Haag - Utrecht gaat er bijvoorbeeld om bizarre redenen al op achteruit.
Automobilisten krijgen net zo goed het advies om op te rotten als ze niks in Den Haag te zoeken hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar het is toch maf dat de vaste reizigers wordt opgeroepen op te rotten? Automobilisten luisteren niet mee op het station.
Waarom zou daar geschoven worden? Op de as Shl - Gvc heb je extra capaciteit nodig. Rtd - Ut en Gvc - Ut kun je gewoon laten zoals het is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen Rtd - Ut toch? Gvc - Ut werd versterkt met de stellen die van Rtd - Ut worden afgesnoept.
Dagplan wijst anders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen Rtd - Ut toch? Gvc - Ut werd versterkt met de stellen die van Rtd - Ut worden afgesnoept.
Iemand postte dat treinen van en naar Rotterdam verneukt worden maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou daar geschoven worden? Op de as Shl - Gvc heb je extra capaciteit nodig. Rtd - Ut en Gvc - Ut kun je gewoon laten zoals het is.
Dat kan je elke dag wel posten. Of post het niet, maakt ook weinig uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Iemand postte dat treinen van en naar Rotterdam verneukt worden maandag en dinsdag.
Er wordt volgens mij vooral geschoven, zoveel mogelijk VIRM richting Den Haag. Waar normaal VIRM richting Rotterdam rijdt zal je nu wel ICM gaan zien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Iemand postte dat treinen van en naar Rotterdam verneukt worden maandag en dinsdag.
Uit Delft vandaan ja?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef V2 het volgende:
Dus ik kan maandag beter Den Haag - Utrecht doen dan Rotterdam - Utrecht? Ik heb de keus namelijk, het scheelt 1 minuut in reistijd ... geen zin in sardientjestaferelen...
Daar wordt ook al omgeroepen dat het heel druk wordt en zo.quote:
Ik sta elke middag 22 minuten op Den Haag Centraal en ik heb nog NUL omroepberichten over die kutkerntop gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar wordt ook al omgeroepen dat het heel druk wordt en zo.
Ik heb vanavond zowel in Den Haag Centraal als in Breda omroepberichten gehoord over de NSS en verwachte drukte. "Reis indien mogelijk buiten de spits."quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta elke middag 22 minuten op Den Haag Centraal en ik heb nog NUL omroepberichten over die kutkerntop gehoord.
Misschien roepen ze op het dak niet om.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta elke middag 22 minuten op Den Haag Centraal en ik heb nog NUL omroepberichten over die kutkerntop gehoord.
Wat leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef James1988 het volgende:
Op RR E verwacht men inderdaad grote drukte tijdens de NSS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |