Bij mij hielp die halve ui naast het bed echt heel erg goed toen ik verkouden was!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:58 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd met miniMus!Een halve perswee klinkt best goed!
En tip voor de verkouden dames; koop geen VSM zuigtabletten, die doen helemaal niks

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.

quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh DADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is schrikken. Hopelijk blijft het hierbij! Verder geen last van krampen? Kun je anders de VK niet bellen dat je eerder langs mag komen?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

Oh, het zit gelukkig nog niet in mn neus, alleen nog hoesten en keelpijn. Heb al wel vast een zoutoplossing gekocht voor het geval dat en de Ricola zuigsnoepjes zijn ook erg fijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bij mij hielp die halve ui naast het bed echt heel erg goed toen ik verkouden was!

Wanneer mag je naar de vk?
 Wanneer mag je naar de vk?

spannend! Was je oudste ook zo'n dikkerd? Viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Daarstraks groeiecho gehad (omdat de vorige keer het vruchtwater teveel was & de baby ook aan de grote kant). Er was nu niets veranderd wat dat betreft, maar volgens de gyn ziet alles er verder perfect uit, dus eigenlijk is het alleen een riesenbaby en wat veel vruchtwater.
Suiker was het immers niet, en ook de uitslag van het Torches bloedonderzoek was prima.
Kreeg de indruk dat deze gyn (sterk) voorstander was van een ks, omdat ik de vorige keer ook een ks heb gehad. volgens hem is de kans op dan nu weer een ks daardoor sowieso al groter, en helemaal als de beeb echt zo groot is als 'ie lijkt nu
Anyhoo, de beeb's groei/grootte zat nu op p98. Gewicht zou volgens de metingen nu al 2950g moeten zijn (bij 33.3). Da's 'ne flinke

quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ver ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...

quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
7 april mag ik, maar mijn vk-praktijk heeft geen eigen echoapparaat, dus met eerder langs komen schiet ik denk ik niets op.
Ik heb niet duidelijk last van krampen nee, maar als je er op focust voel je natuurlijk van alles...
 sterkte DAD. Ik hoop dat t allemaal meevalt. En ik zou toch bellen hoor,  wie weet is er ern gaatje!
 sterkte DAD. Ik hoop dat t allemaal meevalt. En ik zou toch bellen hoor,  wie weet is er ern gaatje! 

Valt er ook niet te bellen naar de plek waar je wel je echo hebt om te vragen of het ook eerder kan?
 Valt er ook niet te bellen naar de plek waar je wel je echo hebt om te vragen of het ook eerder kan?

Ja, dat klopt. Daarvoor is geen oorzaak gevonden. Uit een uitstrijkje bleek PAP1. Wat zou de verloskundige kunnen doen? Echo's maken ze toch niet...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]sterkte DAD. Ik hoop dat t allemaal meevalt. En ik zou toch bellen hoor, wie weet is er ern gaatje!
(Had jij niet vaker last van bloedverlies? Toen je nog niet zwanger was? Misschien is t wel heel onschuldig en daaraan gerelateerd?)

.
 . .
 .

.
 .  

Misschien kunnen ze je afspraak bij t echo bureau nat voren halen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Daarvoor is geen oorzaak gevonden. Uit een uitstrijkje bleek PAP1. Wat zou de verloskundige kunnen doen? Echo's maken ze toch niet...
Cwen, ik ben vandaag 7 weken.
Ik krijg wel net van m'n zus een berichtje dat zij bij de eerste ook last had van bloedverlies.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |