Tnx. Tja.. Mwah.. We hebben vandaag een afspraak in het ziekenhuis, dus even afwachten hoe het verder gaat.quote:
Sterkte daarquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Tnx. Tja.. Mwah.. We hebben vandaag een afspraak in het ziekenhuis, dus even afwachten hoe het verder gaat.
Als ik mag gokken zeg ik het groeien van je baarmoederquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb al de hele dag een vervelend gevoel in mijn onderbuik met soms steken. Weet iemand wat dat is?
Bandenpijn, groei van de baarmoeder..quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb al de hele dag een vervelend gevoel in mijn onderbuik met soms steken. Weet iemand wat dat is?
Done!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Marel, yay van je echo! Goed nieuwsZou je mij naar 5 oktober willen zetten?
O, wat jammer dat het nog niet vordert! Maar bij wachten tot het begint kun je vast ook wel wat bemoediging gebruiken, dus: Succes!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dank voor alle succeswensen, maar vooralsnog heb ik ze niet nodig gehad. Ons kind laat zich niet zomaar naar buiten lokken
hup hup kleine mus! Het is een hele mooie dag om buiten te spelen!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dank voor alle succeswensen, maar vooralsnog heb ik ze niet nodig gehad. Ons kind laat zich niet zomaar naar buiten lokken
Het begin van de lentequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja het is zoooo'n mooie dag! Maar mocht het niet lukken Mus, dan is 21 maart toch wel een prachtige datum om te bevallen vind ik
Jouw minimusje wil gewoon in de lente geboren worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
+1quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wilde dus eigenlijk een'dikke vette nubtheorie op mijn echo's loslaten maar het lukt me niet! Zijn er experts in de zaal? Moet met 11+5 wel al kunnen toch evt?
Ja ik heb al een paar quote alerts met jouw naam erin gekregenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
+1
ik kan die hele nub niet vinden op mijn echo
Ik zit jou wel te quoten vandaag he![]()
Het stelt me aan de ene kant ook wel gerust. Want ik maakte me ook erg zorgen hoe de bevalling zou gaan verlopen met de hartkloppingen. Maar toch valt het me wel eventjes tegen dat ik het niet zelf mag doen, en dat ze het zo 'vroeg' al moeten doen. Had toch liever een full term kindje, vind 3 weken eerder best veel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat balen JJ. Aan de andere kant wil je ook niet dat er straks iets met jou gebeurd. Zo'n bevalling vergt behoorlijk wat van je lichaam dus ik kan me voorstellen dat ze het risico niet willen nemen. 'Gelukkig' heb je wel even de tijd om eraan te wennen nu.
Lukte totaal niet, en na nog een huilbui net heb ik een echocentrum in de buurt gebeld. kan om half vijf al terecht. Dan maar 40 euro dokken, ook al is t zo kort voor de volgende geplande echo... Ik zou nu precies 10 weken zijn volgens de app, 9w5 volgens de berekening VK, ben heel benieuwd... vriendje kan er nu niet bij zijn dus heel spannend alleen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef BlueEyes het volgende:
Marel fijn dat de echo goed was.
En welkom in de wondere wereld van het niet weten wat het geslacht is![]()
Gm sterkte!
En kwak, hoop dat je ontspannen kan het weekend en je gedachten verzetten kan
Dat is lekker snel Kwak! Ik ga duimen voor een goede echo voor je!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lukte totaal niet, en na nog een huilbui net heb ik een echocentrum in de buurt gebeld. kan om half vijf al terecht. Dan maar 40 euro dokken, ook al is t zo kort voor de volgende geplande echo... Ik zou nu precies 10 weken zijn volgens de app, 9w5 volgens de berekening VK, ben heel benieuwd... vriendje kan er nu niet bij zijn dus heel spannend alleen...
'Vervelend' dat je nog een keer kijken mag. Zijn het nog belangrijke familiaire zaken die nagekeken moeten worden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:48 schreef geppie het volgende:
Balen JJ, maar jij moet natuurlijk ook ongeschonden uit de 'strijd' komen!
Kwak; hopelijk ben je inmiddels gerustgesteld!
Wij hebben ruim een half uur naar een zeer beweeglijk meisje gekeken. Dokter kon daardoor niet alles goed checken dus over twee weken wéér terug. Het hartje en de nieren zagen er iig goed uit en alle metingen die ze wel heeft kunnen doen waren mooi conform termijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was de weg kwijt in de wijk en mijn tel was leeg dus was te laat een pas tegen vijven aan de beurt daardoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef Cantare het volgende:
F5 voor Kwak
IMA, sterkte en hopelijk tot gauw weer ziens...
yessss!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef kwakz0r het volgende:
Lieverds! Het was heel fijn! Goeie echo, hartslag, 1 baby, op juiste formaat, vruchtzak goeie vormen de placenta is zich ws aan de achterkant aan het vormen. Ik zag het niet bewegen maar het schijnt al te bewegen. Verder zag ik geen details ofzo.
Termijn kwam tussen 9w0 en 9w4 uit, gemiddeld 9w1 met als UD 22 oktober. Ben benieuwd wat er maandag nog aan verandert.
Vind dit een heel fijn bureau dus we gaan hier ook de geslachtsbepaling doen denk ik. Ze nam echt de tijd voor me. Mocht een knuffeltje uitzoeken, kreeg en mapje met foto's en ze heeft echt tien minuten minstens de baby lopen zoeken (hij draaide af en toe weg blijkbaar) om vier keer te kunnen meten.
Echt een steen die van mijn maag valt. Hoop dat dit genoeg vertrouwen geeft voor de komende tijd, denk het wel!
Wat fijn!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef kwakz0r het volgende:
Lieverds! Het was heel fijn! Goeie echo, hartslag, 1 baby, op juiste formaat, vruchtzak goeie vormen de placenta is zich ws aan de achterkant aan het vormen. Ik zag het niet bewegen maar het schijnt al te bewegen. Verder zag ik geen details ofzo.
Termijn kwam tussen 9w0 en 9w4 uit, gemiddeld 9w1 met als UD 22 oktober. Ben benieuwd wat er maandag nog aan verandert.
Vind dit een heel fijn bureau dus we gaan hier ook de geslachtsbepaling doen denk ik. Ze nam echt de tijd voor me. Mocht een knuffeltje uitzoeken, kreeg en mapje met foto's en ze heeft echt tien minuten minstens de baby lopen zoeken (hij draaide af en toe weg blijkbaar) om vier keer te kunnen meten.
Echt een steen die van mijn maag valt. Hoop dat dit genoeg vertrouwen geeft voor de komende tijd, denk het wel!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, kwak!
Ik merk dat ik hier nog nauwelijks durf te posten. Ik mag tot een goede echo nog niet blij zijn van mezelf en uit zelfbescherming merk ik dat ik me emotioneel afsluit van mijn zwangerschap. Pff..
Over achttien nachtjes slapen (ik tel af).quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik begrijp het heel goed hoor, ook al had ik het pas na de eerste echo eigenlijk en was ik daarvoor heel naief positief. Ik hoop dat je toch een momentje kunt nemen af en toe om je te realiseren dat er een beebje in je buik zit. wanneer mag je?
Maar kun je dat niet nog eens ter discussie stellen? Bij mij zouden ze sowieso pas bij 38 weken inleiden in verband met randprematuur verschijnselen. Misschien dat 38 weken om die reden best bespreekbaar is?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het stelt me aan de ene kant ook wel gerust. Want ik maakte me ook erg zorgen hoe de bevalling zou gaan verlopen met de hartkloppingen. Maar toch valt het me wel eventjes tegen dat ik het niet zelf mag doen, en dat ze het zo 'vroeg' al moeten doen. Had toch liever een full term kindje, vind 3 weken eerder best veel.
Ja, elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:40 schreef Amsel het volgende:
Wat fijn Kwak! Al twijfelde ik er eigenlijk niet aan dat alles gewoon in orde zou zijn
Marel ik ben bijna jaloers dat jij de 20-wekenecho al hebt gehad! We hebben dezelfde uitgerekende datum, maar ik krijg 'm over anderhalve week pas omdat we volgende week op vakantie zijn. Niet dat ik mag klagen over een vakantie natuurlijk
Ik kan me voorstellen dat je 37 weken niet perse ziet zitten. Hier in het zkhs is het beleid dat er wordt ingeleid danwel geplande ks wordt gedaan met 39 weken, omdat ze toch de ervaring dat kindjes die eerder zijn last hebben van randpremature verschijnselen. Ik wil je dus aanraden om die termijn nog ter discussie te stellen (er van uitgaande dat het voor jou nog dragelijk is die weken langer), wellicht heb je daar nog invloed opquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zucht. Teleurstellend nieuws hier. Vanwege mijn ernstige hartkloppingen al de gehele zwangerschap, word ons meisje rond de 37weken met een keizersnede gehaald.. 2 april horen we de definitieve aanpak en datum
Ik hoop dat ze open staan voor je wensen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
@nikki en LE..
Ze willen 100÷ zeker zijn dat ze een spontane bevalling voor zijn. En omdat m'n zoontje ook eerder geboren is durven ze het niet aan om 'te lang' te wachten. Wel ga ik 2 april vragen wat echt de uiterste datum.is. ik wil het toch zoveel mogelijk rekken
Ja, mijn lijf slaapt de laatste tijd in etappes. Meestal rond 5 of 6 uur wakker en dan rond 7 uur weer terug naar bed tot een uur of 10. Ach, nu kan het nog hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:56 schreef Amsel het volgende:
Jij bent vroeg Dot!
Ik kan niet slapenMaar... 20 weken vandaag!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste loodjes hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wel @&¤?!@!#%* ... Hele reactie getypt, klapt mijn browser!
Even een snelle 'aanwezig' van mijn kant
Ik probeer weer ff te, vannacht veel voorwerk? gehad!
Een heel drukkend gevoel op het gehele gebied 'down there' en veel harde buiken.. Toen ik wilde gaan timen, bleef het natuurlijk weer rustig
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Babymus is nog binnen, maar ballon is eruit gevallen dus ze gaan zo m'n vliezen breken
Dan komt minimusje gewoon vandaag hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
Babymus is nog binnen, maar ballon is eruit gevallen dus ze gaan zo m'n vliezen breken
Jij hebt straks nog 8 maanden de tijd om hier te posten, dus neem je tijdquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, kwak!
Ik merk dat ik hier nog nauwelijks durf te posten. Ik mag tot een goede echo nog niet blij zijn van mezelf en uit zelfbescherming merk ik dat ik me emotioneel afsluit van mijn zwangerschap. Pff..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |