Tnx. Tja.. Mwah.. We hebben vandaag een afspraak in het ziekenhuis, dus even afwachten hoe het verder gaat.quote:
Sterkte daarquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Tnx. Tja.. Mwah.. We hebben vandaag een afspraak in het ziekenhuis, dus even afwachten hoe het verder gaat.
Als ik mag gokken zeg ik het groeien van je baarmoederquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb al de hele dag een vervelend gevoel in mijn onderbuik met soms steken. Weet iemand wat dat is?
Bandenpijn, groei van de baarmoeder..quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb al de hele dag een vervelend gevoel in mijn onderbuik met soms steken. Weet iemand wat dat is?
Done!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Marel, yay van je echo! Goed nieuwsZou je mij naar 5 oktober willen zetten?
O, wat jammer dat het nog niet vordert! Maar bij wachten tot het begint kun je vast ook wel wat bemoediging gebruiken, dus: Succes!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dank voor alle succeswensen, maar vooralsnog heb ik ze niet nodig gehad. Ons kind laat zich niet zomaar naar buiten lokken
hup hup kleine mus! Het is een hele mooie dag om buiten te spelen!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dank voor alle succeswensen, maar vooralsnog heb ik ze niet nodig gehad. Ons kind laat zich niet zomaar naar buiten lokken
Het begin van de lentequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja het is zoooo'n mooie dag! Maar mocht het niet lukken Mus, dan is 21 maart toch wel een prachtige datum om te bevallen vind ik
Jouw minimusje wil gewoon in de lente geboren worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |