abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137968142
quote:
Nee, Geurt, je freunden!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137968171
quote:
Dus?

Wilders vindt Israël alleen maar leuk omdat ze zo lief zijn voor de Palestijnen. Hij gaat echt niet slechter slapen als Joods Nederland afstand van hem neemt hoor.
pi_137968178
quote:
:') wat een club schijnheilen

Zonder hitler waren die clubs er niet eens geweest. Laat ze dankbaar zijn
pi_137968195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:39 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

:') wat een club schijnheilen

Zonder hitler waren die clubs er niet eens geweest. Laat ze dankbaar zijn
Also, also , also.
pi_137968199
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?

Wilders vindt Israël alleen maar leuk omdat ze zo lief zijn voor de Palestijnen. Hij gaat echt niet slechter slapen als Joods Nederland afstand van hem neemt hoor.
Inderdaad, pas als zijn vriendjes uit Israel (en de VS) stoppen met geld geven.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:41:46 #276
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_137968245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?

Hij is altijd uitgesproken pro-Israël geweest (hij heeft er ook een tijd gewoond dacht ik?) dus dit is wel bijzonder.
pi_137968254
eelcobvr twitterde op donderdag 20-03-2014 om 14:37:17 Zijn er al aangifteselfies? reageer retweet
pi_137968289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:41 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hij is altijd uitgesproken pro-Israël geweest (hij heeft er ook een tijd gewoond dacht ik?) dus dit is wel bijzonder.
Ja hehe, Israel maakt gehakt voor de Arabische moslims .
pi_137968317
quote:
Joods Nederland.

Zitten alle joden in Nederland bij die club?

Dat ze dat zo kunnen neerzetten?
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:47:52 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_137968420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:33 schreef theunderdog het volgende:
Dat tuig van buitenlandse komaf harder moeten worden aangepakt.
Niet eens, hard straffen werkt niet voor wannabe G's en verergert hooguit het dissociatie probleem.
quote:
Desnoods met de vliegtuig terug.
de vliegtuig? niet eens, als ze hier geboren zijn is het ons probleem.
quote:
En dat de islam als dogmatische visie een gevaar is voor de westerse vrijheden.
eens.
Nouja heb ik hem op een punt toch gelijk gegeven. Ik heb daar niet veel moeite mee. Als het zinnig is geef ik hem gelijk, het is alleen bijna nooit zinnig, dus: troll-niveau.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137968452
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet eens, hard straffen werkt niet voor wannabe G's en verergert hooguit het dissociatie probleem.

[..]

de vliegtuig? niet eens, als ze hier geboren zijn is het ons probleem.

[..]

eens.
Nouja heb ik hem op een punt toch gelijk gegeven. Ik heb daar niet veel moeite mee. Als het zinnig is geef ik hem gelijk, het is alleen bijna nooit zinnig, dus: troll-niveau.
Waarom zou het "ons" probleem zijn?

Als mensen een dubbel paspoort hebben, dan kunnen ze toch gewoon terug gestuurd worden naar land van herkomst?
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:48:59 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_137968460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat Marokkanen aanzienlijk veel problemen geven.
Dit wil niemand toegeven? Man man waar ben je de laatste tien jaar geweest.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:49:55 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_137968490
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom zou het "ons" probleem zijn?

Als mensen een dubbel paspoort hebben, dan kunnen ze toch gewoon terug gestuurd worden naar land van herkomst?
Moreel is het ons probleem, omdat terugsturen naar het land van herkomst ons land zou zijn.
pi_137968539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Moreel is het ons probleem, omdat terugsturen naar het land van herkomst ons land zou zijn.
Nee, deze mensen kiezen ervoor om een dubbel paspoort te behouden. Ik vind dat allemaal best, maar als je je in het ene land niet weet te gedragen, dan zou ik niet weten waarom we ze niet op het vliegtuig zetten naar het land dat op het andere paspoort staat.

Land van herkomst- land waar de ouders, oma,s, opa,s vandaan komen. Mensen zonder Nederlands paspoort zouden sowieso per direct op moeten donderen als ze criminele feiten begaan.
pi_137968548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Toegeven wel.

Er daadwerkelijk wat aan doen.

Dat is de kwestie.
pi_137968584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat lul je nou weer? :') Jij zei op welke punten hij gelijk heeft.
pi_137968587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, deze mensen kiezen ervoor om een dubbel paspoort te behouden. Ik vind dat allemaal best, maar als je je in het ene land niet weet te gedragen, dan zou ik niet weten waarom we ze niet op het vliegtuig zetten naar het land dat op het andere paspoort staat.

Land van herkomst- land waar de ouders, oma,s, opa,s vandaan komen. Mensen zonder Nederlands paspoort zouden sowieso per direct op moeten donderen als ze criminele feiten begaan.
En als de figuren zeggen: oké, dan geven we ons Marokkaanse paspoort op?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137968610
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En als de figuren zeggen: oké, dan geven we ons Marokkaanse paspoort op?
Dan zijn het Nederlanders, en kunnen we ze niet naar Marokko sturen.

Simpel toch?
pi_137968613
Je kan je Marokkaanse paspoort niet opgeven.
pi_137968727
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:44 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Joods Nederland.

Zitten alle joden in Nederland bij die club?

Dat ze dat zo kunnen neerzetten?
Als vertegenwoordiger van de Joodse Gemeenschap in Nederland nemen we met kracht afstand van zijn uitspraken”, schrijft het CJO in een persbericht.

De bij het Centraal Joods Overleg aangesloten organisaties zijn: Nederlands-Israëlitisch Kerkgenootschap (NIK);Portugees-Israëlitisch Kerkgenootschap (PIK);Nederlands Verbond voor Progressief Jodendom; Federatie Nederlandse Zionisten (FNZ); Stichting Joods Maatschappelijk Werk (JMW); Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI);Nederlands Joodse Jeugd (NJJ) en Stichting Bij Leven en Welzijn (BLEW).
-
pi_137968796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:54 schreef JackHerrer het volgende:
Je kan je Marokkaanse paspoort niet opgeven.
Volgens de Marokkaanse wet blijft iemand van Marokkaanse afkomst altijd Marokkaans staatsburger. Net als in Griekenland, Iran en Argentinië, kun je in Marokko je paspoort niet inleveren.
-
pi_137968949
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:54 schreef theunderdog het volgende:

Dan zijn het Nederlanders, en kunnen we ze niet naar Marokko sturen.

Simpel toch?
Nogmaals:

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:44 schreef DonJames het volgende:
Je ziet de rechtsongelijkheid niet?
...
pi_137968960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:06 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nogmaals:

[..]

Die is er niet.
pi_137969006
quote:
Ajax is ook klaar met Wilders...
pi_137969060
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die is er niet.
Eh, jawel. Overduidelijk. De straf is in dat geval afhankelijk van je afkomst. Als je daar geen rechtsongelijkheid in ziet...
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:13:47 #296
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137969156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Eh, jawel. Overduidelijk. De straf is in dat geval afhankelijk van je afkomst. Als je daar geen rechtsongelijkheid in ziet...
Afhankelijk van je dubbele paspoort, niet je afkomst. Dat je die niet af kan geven in uitzonderlijke gevallen (een aantal waaronder Marokko) staat daar toch los van? Dat is hun probleem.

Ik snap niet waarom mensen hier altijd zo moeilijk over doen. Als je je gewoon netjes aan de wet houdt is er niemand die een probleem maakt van je dubbele paspoort. Het wordt een probleem wanneer je herhaaldelijk crimineel gedrag vertoont. Op dat moment verspeel je gewoon je rechten. We hebben het over bijvoorbeeld herhaaldelijk crimineel gedrag, na het plegen van meerdere misdrijven. Dat soort mensen wil jij hier houden terwijl er een oplossing is om ze uit te zetten?
pi_137969220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Afhankelijk van je dubbele paspoort, niet je afkomst. Dat je die niet af kan geven in uitzonderlijke gevallen (een aantal waaronder Marokko) staat daar toch los van? Dat is hun probleem.

Ik snap niet waarom mensen hier altijd zo moeilijk over doen. Als je je gewoon netjes aan de wet houdt is er niemand die een probleem maakt van je dubbele paspoort. Het wordt een probleem wanneer je herhaaldelijk crimineel gedrag vertoont. Op dat moment verspeel je gewoon je rechten.
Dus als je een dubbel paspoort heb kun je je rechten verspelen, maar de nederlandse tokkies behouden hun rechten. Zelfs mijn neefje van 6 snapt dan dat er dan rechtsongelijkheid is. :')
pi_137969346
quote:

[..]

Het dubbele paspoort is juist volledig afhankelijk van afkomst!
quote:
Ik snap niet waarom mensen hier altijd zo moeilijk over doen. Als je je gewoon netjes aan de wet houdt is er niemand die een probleem maakt van je dubbele paspoort. Het wordt een probleem wanneer je herhaaldelijk crimineel gedrag vertoont. Op dat moment verspeel je gewoon je rechten. We hebben het over bijvoorbeeld herhaaldelijk crimineel gedrag, na het plegen van meerdere misdrijven. Dat soort mensen wil jij hier houden terwijl er een oplossing is om ze uit te zetten?
Drogredenatie, ga ik niet eens op in.
pi_137969407
quote:

[..]

Ben het eens met je opvatting. Bij notoire, onverbeterlijke criminelen met een dubbel paspoort moet het afnemen van de Nederlandse nationaliteit een serieuze optie worden.

Ik zie trouwens ook niet in waarom dit rechtsongelijkheid is. Je legt gewoon bij wet vast dat bij notoire criminelen het afnemen van de Nederlandse nationaliteit mogelijk is. Vervolgens, als zo'n situatie zich aandient, toets je of dat afnemen werkelijk mogelijk is, zonder dat de persoon in kwestie statenloos wordt. Dat is het geval wanneer je iemand met alleen een Nederlands paspoort zijn nationaliteit afneemt.
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:23:04 #300
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137969435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het dubbele paspoort is juist volledig afhankelijk van afkomst!
Je kan er toch voor kiezen om je tweede nationaliteit op te geven (wederom op uitzonderingen na)? Doe je dat niet, dan kan afname Nederlandse paspoort het gevolg zijn. Áls je je niet aan de regeltjes houdt en voortdurend in de fout gaat.
quote:
[..]

Drogredenatie, ga ik niet eens op in.
:')
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ben het eens met je opvatting. Bij notoire, onverbeterlijke criminelen met een dubbel paspoort moet het afnemen van de Nederlandse nationaliteit een serieuze optie worden.

Ik zie trouwens ook niet in waarom dit rechtsongelijkheid is. Je legt gewoon bij wet vast dat bij notoire criminelen het afnemen van de Nederlandse nationaliteit mogelijk is. Vervolgens, als zo'n situatie zich aandient, toets je of dat afnemen werkelijk mogelijk is, zonder dat de persoon in kwestie statenloos wordt. Dat is het geval wanneer je iemand met alleen een Nederlands paspoort zijn nationaliteit afneemt.
Precies dit. Ik heb het niet over iemand die een keertje gepakt wordt voor winkeldiefstal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')