En wat stel jij als oplossing voor dan? Alle PVV'ers uitsluiten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Scherpe conclusie. Deze manier van problemen aankaarten is niet constructief, niet effectief en boven alles buiten alle fatsoensnormen om.
Dat wil Wilders dan ook niet. Sterker nog, hij heeft helemaal niets tegen de islam an sich. Lees je in voor je iets roept.quote:Een voorstel om alle Marokkanen uit te zetten, waar in feiten over Nederlanders gesproken wordt, is niet mogelijk, niet ethisch en kinderachtig.
Dat is nooit allemaal bewezenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat kinder-misbruikende priesters in Limburg niet voor 99% blanke Nederlanders zijn?
Wat is dat in vredesnaam voor een vraag? Een beetje andersom gaan rekenen?
Voetbalclubs zijn over het algemeen niet voornemens hele bevolkingsgroepen te deporteren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
'Dom zijn omdat je jezelf met de PVV identificeert' is van hetzelfde niveau als 'dom zijn omdat je jezelf met een voetbalclub identificeert'.
De zuidpool ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef GhpH het volgende:
Gewoon nee zeggen tegen hen is niet moeilijk. Noorwegen heeft ook weinig immigranten.
Ik stel voor om met z'n allen opzoek te gaan naar een constructieve oplossing. Dat is ons al eerder gelukt als samenleving met de mensen uit Antwerpen en de initiële golf gastarbeiders. Een hele bevolkingsgroep weg wensen is niet constructief. Elkaar opzoeken om van elkaar te leren wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En wat stel jij als oplossing voor dan? Alle PVV'ers uitsluiten?
[..]
Dat wil Wilders dan ook niet. Sterker nog, hij heeft helemaal niets tegen de islam an sich. Lees je in voor je iets roept.
Allemaal het land uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
En wat stel jij als oplossing voor dan? Alle PVV'ers uitsluiten?
Nou, ze schrijven 'Feyenoord' niet voor niets met een D natuurlijk, maar omdat het verleden tijd is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Voetbalclubs zijn over het algemeen niet voornemens hele bevolkingsgroepen te deporteren.
Ik heb al eerder in dit topic gezegd dat er meer problemen zijn vanuit de hoek van immigranten dan vanuit autochtone Nederlanders. Maar wat jij doet is andersom denken, en dat slaat logischerwijs nergens op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is nooit allemaal bewezen![]()
Als je leest over een aanslag in het midden-oosten dan weet je al welke religie erachter zit.
Maar dat sluit mijn opmerking natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Voetbalclubs zijn over het algemeen niet voornemens hele bevolkingsgroepen te deporteren.
noorwegen is gewoon chill geen last van kkvolkquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef GhpH het volgende:
Gewoon nee zeggen tegen hen is niet moeilijk. Noorwegen heeft ook weinig immigranten.
Linkse rozewolkdenker gespotquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stel voor om met z'n allen opzoek te gaan naar een constructieve oplossing. Dat is ons al eerder gelukt als samenleving met de mensen uit Antwerpen en de initiële golf gastarbeiders. Een hele bevolkingsgroep weg wensen is niet constructief. Elkaar opzoeken om van elkaar te leren wel.
Kan ook tegenwoordige tijd in de ik-vorm zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, ze schrijven 'Feyenoord' niet voor niets met een D natuurlijk, maar omdat het verleden tijd is.
Het multicul sprookje is mislukt en Wilders maakt dat kenbaar, lijkt me geen rede om iemand voor op te pakken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Confetti het volgende:
Dat deze man nog niet opgepakt is. Een schande.
Gek, dat vraag ik ook altijd, en daar krijg ik ook nooit antwoord op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je ook inhoudelijk in gaan op m'n post?
Bedankt voor je persoonlijke verhaal. Wij geven hem een plaatsje op bladzijde 435 in het grote FOK!dagboek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
De dochter van burgemeester Aboutaleb heeft mijn leven gered toen ik erg slecht was in het ziekenhuis, zij is een top arts en erg vriendelijk en ook een mooie vrouw.
Je hebt veel gradaties. Hij heeft dit al jarenlang 'kenbaar' gemaakt. Wat hij nu doet heeft daar niets meer mee te maken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het multicul sprookje is mislukt en Wilders maakt dat kenbaar, lijkt me geen rede om iemand voor op te pakken.
Dat doe je daarom bij deze maar alsnog niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gek, dat vraag ik ook altijd, en daar krijg ik ook nooit antwoord op.
Ik denk dat elke arts dat had gedaan, dat hoort namelijk bij het uitoefenen van zijn vak en niet bij zijn afkomst.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
De dochter van burgemeester Aboutaleb heeft mijn leven gered toen ik erg slecht was in het ziekenhuis, zij is een top arts en erg vriendelijk en ook een mooie vrouw.
religie in het algeen is kk islam jodenshit christendom of mag ik geen jodendom zeggen want dat is nazi baahhhquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is nooit allemaal bewezen![]()
Als je leest over een aanslag in het midden-oosten dan weet je al welke religie erachter zit.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
hij heeft helemaal niets tegen de islam an sich.
Je moet ze wel meenemen in je afwegingen. Ik ben er zeker van dat je wél luistert naar iemand die verteld over een beroving door een Marrokaan. (Ik ook trouwens, maar ik luister dus ook naar de positieve individuele verhalen.)quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Bedankt voor je persoonlijke verhaal. Wij geven hem een plaatsje op bladzijde 435 in het grote FOK!dagboek.
BEN JIJ ER ZO EEN???quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Rechtse tientonner met een toetsenbord is daar wel het andere uiterste van?
Kom maar, vogeltjesdans. Kom maar, kom maar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja hee waarom denk je dat ik zojuist 'mee'r' heb gezegd? Anders heb ik niets meer om op te haten en moet ik me op jou richten! Wil je dat? Nee he. Nee dat wil je niet. Laffe zeehondenknuppelaar.
Alle religieuzen het land uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
religie in het algeen is kk islam jodenshit christendom of mag ik geen jodendom zeggen want dat is nazi baahhhboedhisme lijkt me meest realistische maar daar weet ik niet veelk over eigenlijk hahah
Ik denk dat als ze jouw verhaaltjes hier leest ze wel 2 keer nadenkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat elke arts dat had gedaan, dat hoort namelijk bij het uitoefenen van zijn vak en niet bij zijn afkomst.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
noorwegen is gewoon chill geen last van kkvolk
Ik heb ook een toetsenbord ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
BEN JIJ ER ZO EEN???Hee! Jongens! Hierzo! We hebben er weer een!
Vind je een plan bedenken dat niet mag, niet kan en nooit zal gebeuren constructief?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
BEN JIJ ER ZO EEN???Hee! Jongens! Hierzo! We hebben er weer een!
Inderdaad. Lees je in voor je domme dingen zegt. Je mag me een uitspraak van hem opzoeken waar hij de islam als religie an sich veroordeelt, waar het niet over de uitwassen ervan gaat.quote:
Deze man weet!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Boven op een berg wonen, Odin aanbidden, eigen roedel wolfen, dikke baard, en maar hout hakken.
Leg dat maar uit aan de mensen die dagelijks getreiterd / geterroriseerd worden door Marokkaanse klootzakjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt veel gradaties. Hij heeft dit al jarenlang 'kenbaar' gemaakt. Wat hij nu doet heeft daar niets meer mee te maken.
Wilders doet meer dan alleen zeggen dat de multiculturele samenleving is mislukt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het multicul sprookje is mislukt en Wilders maakt dat kenbaar, lijkt me geen rede om iemand voor op te pakken.
Nee, dat jij een tientonner bent vind ik niet constructief. Die doen de vloer trillen als ze opstaan en rondlopen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je een plan bedenken dat niet mag, niet kan en nooit zal gebeuren constructief?
Ik zei dat nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat jij een tientonner bent vind ik niet constructief. Die doen de vloer trillen als ze opstaan en rondlopen.
Hee, zit eens stil jij!
Je haalt posts door elkaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat jij een tientonner bent vind ik niet constructief. Die doen de vloer trillen als ze opstaan en rondlopen.
Hee, zit eens stil jij!
Dit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
Als Wilders niet vergeleken wil worden met Hitler, moet ie vooral zo doorgaan. Tering wat een idioot..
Ik ontken ook helemaal niet dat dat gebeurt en dat er problemen zijn. Het probleem is dat 'minder' automatisch betekent dat je moet gaan deporteren. En dat wordt ingewikkeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan de mensen die dagelijks getreiterd / geterroriseerd worden door Marokkaanse klootzakjes.
http://www.theguardian.com/world/2008/feb/17/netherlands.islamquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad. Lees je in voor je domme dingen zegt. Je mag me een uitspraak van hem opzoeken waar hij de islam als religie an sich veroordeelt, waar het niet over de uitwassen ervan gaat.
Beter dan alles roze zien. Ik zie tenminste nog contrast.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je haalt posts door elkaar.
Zie je alles zwart/wit?
Kun je nou alsjeblieft nog inhoudelijk ingaan op m'n eerdere posts?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beter dan alles roze zien. Ik zie tenminste nog contrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |