Dit. Atheistenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Alle christelijke partijen mogen uitsterven
Je hebt mijn stem De Pax.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
sorry marcodej
En dat is heel verstandig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Plasterk het volgende:
Valt me tegen dat veel mensen op D66 stemmen. Blijkbaar is Nederland toch pro-Europa en voor lage straffen.
Dat is echt een gemeentelijk issue.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Plasterk het volgende:
Valt me tegen dat veel mensen op D66 stemmen. Blijkbaar is Nederland toch pro-Europa en voor lage straffen.
Het zijn gemeenteraadsverkiezingen hé. Weinig van doen met de standpunten over Europa en gemeenten gaan evenmin over nieuwe wetgeving.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Plasterk het volgende:
Verschil wordt ook steeds kleiner.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Ach, PVV, VVD. Ik kan ze soms ook lastig uit elkaar houden.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
sorry marcodej
Dat komt uit het CDA vandaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Toch apart dat andere, van oorsprong strengere, christelijke partijen wel winnen.
Maar dat heeft er niks mee te maken wat D66 doet in een gemeente.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Plasterk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |