Bandje? Bij Volbloed of plasma?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef Dale. het volgende:
Wel dikke onzin trouwens dat je tegenwoordig zo'n debiel bandje om moet voordat je van je plaats mag. Gewoon een watje is voldoende.
Die app is stoooommmmmmquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:32 schreef Dale. het volgende:
En weer gedoneerd. Was wel weer snel... Ik ben in maart weer begonnen, keer daarvoor was ergens in 2012. maar dus in maart opgeroepen, toen in mei en nu in juli. Dus als dat zo doorgaat geef ik 6x per jaar bloed. Waardes waren ook weer allemaal OK. Heb de tijd ook bijgehouden 4:51. Ga de waardes nu ook eens bijhouden, heb hier google sheetje voor gemaakt, die app vind in niet handig namelijk.
Mannen mogen maximaal 5 keer per 12 maanden bloed geven, dus ergens zal je een gat gaan krijgen van 4 maandenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:32 schreef Dale. het volgende:
En weer gedoneerd. Was wel weer snel... Ik ben in maart weer begonnen, keer daarvoor was ergens in 2012. maar dus in maart opgeroepen, toen in mei en nu in juli. Dus als dat zo doorgaat geef ik 6x per jaar bloed. Waardes waren ook weer allemaal OK. Heb de tijd ook bijgehouden 4:51. Ga de waardes nu ook eens bijhouden, heb hier google sheetje voor gemaakt, die app vind in niet handig namelijk.
Goed van je!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mannen mogen maximaal 5 keer per 12 maanden bloed geven, dus ergens zal je een gat gaan krijgen van 4 maanden![]()
![]()
Ik kreeg trouwens een paar weken terug een flyer over multi-componenten donor.Klik hier
Daar heb ik me voor aangemeld (kan dus vooralsnog alleen in EHV en R'dam). Ben benieuwd. Ik heb 2 weken terug voor het laatst gedoneerd, dus moet ik nog even wachten..
Oh tof eens kijken of ik dat ook kan. Woon zelf in Ehv.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mannen mogen maximaal 5 keer per 12 maanden bloed geven, dus ergens zal je een gat gaan krijgen van 4 maanden![]()
![]()
Ik kreeg trouwens een paar weken terug een flyer over multi-componenten donor.Klik hier
Daar heb ik me voor aangemeld (kan dus vooralsnog alleen in EHV en R'dam). Ben benieuwd. Ik heb 2 weken terug voor het laatst gedoneerd, dus moet ik nog even wachten..
Volbloed. Eerst watje en dan gaan ze met zelfklevend verband erover een paar keer zodat het watje er nog langer op blijft zeg maar. Echt verspilling, zoals ik zei watje is voldoende.quote:
Tot je een keer na donatie van je bedje opstaat, iets langs je arm voelt druppen en denkt dat het plafond lekt, om er vervolgens achter te komen dat je onder het bloed zit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Volbloed. Eerst watje en dan gaan ze met zelfklevend verband erover een paar keer zodat het watje er nog langer op blijft zeg maar. Echt verspilling, zoals ik zei watje is voldoende.
Ja dat vond ik ook, totdat ik vorige week 2 uur lang bleef bloedenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Volbloed. Eerst watje en dan gaan ze met zelfklevend verband erover een paar keer zodat het watje er nog langer op blijft zeg maar. Echt verspilling, zoals ik zei watje is voldoende.
Kun je toch op dat moment nog om een verbandje vragen. Vind het nu gewoon echt weggegooid geld en verband.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, totdat ik vorige week 2 uur lang bleef bloeden
Ik was toen al thuis, ik trok het verbandje er te vroeg vanafquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:43 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kun je toch op dat moment nog om een verbandje vragen. Vind het nu gewoon echt weggegooid geld en verband.
ok vervelend dan jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was toen al thuis, ik trok het verbandje er te vroeg vanaf
Ooooh dat spulquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Arts gaf vandaag aan dat ze een starre buis gebruikt hebben, dus misschien komt die handdoek er alsnog dit jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:04 schreef Mark het volgende:
Ben bang dat ik er een half jaar uitlig: gisteren niersteen laten verwijderen, en dat is volgens mij gelijk aan een kijkoperatie.
Die handdoek wordt dus volgend jaar....
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Arts gaf vandaag aan dat ze een starre buis gebruikt hebben, dus misschien komt die handdoek er alsnog dit jaar
Afwijzing verwijderd uit het systeem, vanaf augustus mag ik weerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Arts gaf vandaag aan dat ze een starre buis gebruikt hebben, dus misschien komt die handdoek er alsnog dit jaar
En ik heb gisteravond mijn eerst plasma donatie gegeven, mijn bloed was snel zeiden zequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef HerrFritz het volgende:
Fijn!! Jammer dat je zo lang niet mag.
Gister mijn donatie omgezet van volbloed naar plasma.
Weet niet welke pagina jij bedoelt, maar ik krijg geen rare meldingen op de sitequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik keek net op de site van Sanquin om te informeren of het mogelijk is om bloed te gaan geven als ik 18 ben over een paar maanden, maar ik krijg constant de melding dat de pagina die ik wil bekijken niet bestaat. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Apart. Ik krijg die melding echt overal op de site, zelfs op de hoofdpagina.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet niet welke pagina jij bedoelt, maar ik krijg geen rare meldingen op de site
Tatoeagequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:50 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Apart. Ik krijg die melding echt overal op de site, zelfs op de hoofdpagina.
Maar wat is het beleid van Sanquin eigenlijk op het gebied van tattoos?
Is wisselend per bloedgroepquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef Elvi het volgende:
Ik heb 8 mei bloed gedoneerd maar heb nog geen oproepkaart gekregen voor de volgende keer. Zit er altijd zo lang tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |