abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142169801
Wel dikke onzin trouwens dat je tegenwoordig zo'n debiel bandje om moet voordat je van je plaats mag. Gewoon een watje is voldoende.
pi_142170224
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef Dale. het volgende:
Wel dikke onzin trouwens dat je tegenwoordig zo'n debiel bandje om moet voordat je van je plaats mag. Gewoon een watje is voldoende.
Bandje? Bij Volbloed of plasma?
pi_142170249
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:32 schreef Dale. het volgende:
En weer gedoneerd. Was wel weer snel... Ik ben in maart weer begonnen, keer daarvoor was ergens in 2012. maar dus in maart opgeroepen, toen in mei en nu in juli. Dus als dat zo doorgaat geef ik 6x per jaar bloed. Waardes waren ook weer allemaal OK. Heb de tijd ook bijgehouden 4:51. Ga de waardes nu ook eens bijhouden, heb hier google sheetje voor gemaakt, die app vind in niet handig namelijk.
Die app is stoooommmmmm :{w
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:47:59 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_142171680
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:32 schreef Dale. het volgende:
En weer gedoneerd. Was wel weer snel... Ik ben in maart weer begonnen, keer daarvoor was ergens in 2012. maar dus in maart opgeroepen, toen in mei en nu in juli. Dus als dat zo doorgaat geef ik 6x per jaar bloed. Waardes waren ook weer allemaal OK. Heb de tijd ook bijgehouden 4:51. Ga de waardes nu ook eens bijhouden, heb hier google sheetje voor gemaakt, die app vind in niet handig namelijk.
Mannen mogen maximaal 5 keer per 12 maanden bloed geven, dus ergens zal je een gat gaan krijgen van 4 maanden ;) ;)

Ik kreeg trouwens een paar weken terug een flyer over multi-componenten donor.Klik hier

Daar heb ik me voor aangemeld (kan dus vooralsnog alleen in EHV en R'dam). Ben benieuwd. Ik heb 2 weken terug voor het laatst gedoneerd, dus moet ik nog even wachten..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_142172862
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Mannen mogen maximaal 5 keer per 12 maanden bloed geven, dus ergens zal je een gat gaan krijgen van 4 maanden ;) ;)

Ik kreeg trouwens een paar weken terug een flyer over multi-componenten donor.Klik hier

Daar heb ik me voor aangemeld (kan dus vooralsnog alleen in EHV en R'dam). Ben benieuwd. Ik heb 2 weken terug voor het laatst gedoneerd, dus moet ik nog even wachten..
Goed van je! ^O^
Ik val al op voorwaarde 1 af -O-

En ze moeten mijn bloed sowieso niet,lijkt. In februari de oproep gemist, gemaild voor een nieuwe oproep en daar net maar eens achteraan gebeld. Volgens de mevrouw stonden alle kruisjes goed op haar scherm en valt de nieuwe oproep in de bus zodra het nodig is. Dus we wachten maar af. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_142173044
O dat heb ik ook gehad, vorig jaar juni gedoneerd en dit jaar pas in mei weer opgeroepen .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_142174648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Oh tof eens kijken of ik dat ook kan. Woon zelf in Ehv.

Maar heeft iemand een overzichtje van het soort donor? Want je kunt dus
- Bloed
- Bloedplasme
- Bloedplaatjes
- Multi-componenten
donor zijn?
pi_142174750
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bandje? Bij Volbloed of plasma?
Volbloed. Eerst watje en dan gaan ze met zelfklevend verband erover een paar keer zodat het watje er nog langer op blijft zeg maar. Echt verspilling, zoals ik zei watje is voldoende.
pi_142174877
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:25 schreef Dale. het volgende:

[..]

Volbloed. Eerst watje en dan gaan ze met zelfklevend verband erover een paar keer zodat het watje er nog langer op blijft zeg maar. Echt verspilling, zoals ik zei watje is voldoende.
Tot je een keer na donatie van je bedje opstaat, iets langs je arm voelt druppen en denkt dat het plafond lekt, om er vervolgens achter te komen dat je onder het bloed zit. :') Ik vraag sindsdien altijd om een verbandje.

Poos geleden hadden ze van die stomme vierkante pleisters. :r Plakten als een malle, gingen daardoor meteen trekken en irriteren en de plooien stonden in je vel als je hem eraf peuterde. Dat was in the good old trial toen het hb ook via bloedprikken bepaald moest worden. :') Als je maar aan één kant goede vaten had kon je het vergeten en anders liep je rond met twee van die rotpleisters. Gelukkig kwamen ze daar zelf na een half jaartje ook achter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_142174923
quote:

[..]

Ja dat vond ik ook, totdat ik vorige week 2 uur lang bleef bloeden :')
pi_142175233
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook, totdat ik vorige week 2 uur lang bleef bloeden :')
Kun je toch op dat moment nog om een verbandje vragen. Vind het nu gewoon echt weggegooid geld en verband.
pi_142175244
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:43 schreef Dale. het volgende:

[..]

Kun je toch op dat moment nog om een verbandje vragen. Vind het nu gewoon echt weggegooid geld en verband.
Ik was toen al thuis, ik trok het verbandje er te vroeg vanaf :')
pi_142175310
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik was toen al thuis, ik trok het verbandje er te vroeg vanaf :')
ok vervelend dan ja :')
pi_142178182
quote:

[..]

Ooooh dat spul
pi_142178425
Vandaag weer plasma gegeven, met 32 minuten weer klaar. En dat verbandje vind ik juist wel prettig zitten, heb vaak een jas aan omdat ik op de motor ben en toen het alleen zo'n watje was bleef dat haken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:04:51 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142194492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:04 schreef Mark het volgende:
Ben bang dat ik er een half jaar uitlig: gisteren niersteen laten verwijderen, en dat is volgens mij gelijk aan een kijkoperatie.
Die handdoek wordt dus volgend jaar....
Arts gaf vandaag aan dat ze een starre buis gebruikt hebben, dus misschien komt die handdoek er alsnog dit jaar *O*
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_142273130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Mark het volgende:

[..]

Arts gaf vandaag aan dat ze een starre buis gebruikt hebben, dus misschien komt die handdoek er alsnog dit jaar *O*
*O* Nice

Ik heb maar even geen afspraak gemaakt, tot nu toe netjes elke twee weken geweest :) Nu eerst rustig aan verhuizen en zodra ik gesetteld ben in Utrecht ga ik daar de afnamelocatie maar eens bekijken :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_142317496
Over die verbandjes. Normaal zit mijn arm na 0.3 seconden weer dicht maar gister had ik ook een lekkend gat. Gaasje er langer op en het watje extra dik ingepakt. En de hele avond een stijve arm (valt nu wel weer mee)...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 15 juli 2014 @ 17:03:39 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_142328260
ik heb een pelikaan sleutelhanger gekregen :P

ik blijf bij volbloed.. de zuster vertelde mij ook dat dat beter is met mijn aderen.. blijkbaar nogal lastig aan te prikken :)

maar goed.. de plicht weer vervuld dus *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 juli 2014 @ 17:10:47 #290
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142328499
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Mark het volgende:

[..]

Afwijzing verwijderd uit het systeem, vanaf augustus mag ik weer *O*
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:21:02 #291
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_142374114
Gisteren eindelijk eens niet afgekeurd voor donatie. Bleek ook nog eens dat het mijn 10e keer doneren was, dus ik heb een grote waterkan meegenomen. Heel net ding. Handig voor het warme weer deze week 8-)
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  donderdag 31 juli 2014 @ 08:27:17 #292
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_142912384
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef HerrFritz het volgende:
Fijn!! Jammer dat je zo lang niet mag.
Gister mijn donatie omgezet van volbloed naar plasma. w/
En ik heb gisteravond mijn eerst plasma donatie gegeven, mijn bloed was snel zeiden ze :) Vanmorgen weer lekker rap naar werk gefietst. Dat is wel een verademing. Wat mij betreft een blijvertje!
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  donderdag 31 juli 2014 @ 08:38:14 #293
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_142912495
Morgen heb ik de keuring en misschien mag ik dan ook in dit topic posten
pi_143132815
Ik keek net op de site van Sanquin om te informeren of het mogelijk is om bloed te gaan geven als ik 18 ben over een paar maanden, maar ik krijg constant de melding dat de pagina die ik wil bekijken niet bestaat. Hebben meerdere mensen dit probleem?
pi_143133598
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik keek net op de site van Sanquin om te informeren of het mogelijk is om bloed te gaan geven als ik 18 ben over een paar maanden, maar ik krijg constant de melding dat de pagina die ik wil bekijken niet bestaat. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Weet niet welke pagina jij bedoelt, maar ik krijg geen rare meldingen op de site
pi_143135005
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef computergirl het volgende:

[..]

Weet niet welke pagina jij bedoelt, maar ik krijg geen rare meldingen op de site
Apart. Ik krijg die melding echt overal op de site, zelfs op de hoofdpagina.

Maar wat is het beleid van Sanquin eigenlijk op het gebied van tattoos?
pi_143135222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:50 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Apart. Ik krijg die melding echt overal op de site, zelfs op de hoofdpagina.

Maar wat is het beleid van Sanquin eigenlijk op het gebied van tattoos?
Tatoeage
Je mag bloed geven vanaf 6 maanden na het plaatsen (of laten bijwerken) van een tatoeage. Verwijderen van een tatoeage door middel van operatie of laserbehandeling is geen bezwaar als de wond genezen is.
pi_143135452
In Utrecht zit de bloedbank blijkbaar in Leidsche Rijn en op de Uithof. Lekker centraal maar niet heus :(
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:01:20 #299
47102 Elvi
miemkwien
pi_143135707
Ik heb 8 mei bloed gedoneerd maar heb nog geen oproepkaart gekregen voor de volgende keer. Zit er altijd zo lang tussen? :?
pi_143135953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef Elvi het volgende:
Ik heb 8 mei bloed gedoneerd maar heb nog geen oproepkaart gekregen voor de volgende keer. Zit er altijd zo lang tussen? :?
Is wisselend per bloedgroep :Y Ik word soms heel snel alweer opgeroepen, soms duurt het weer een half jaar. Ach...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')