quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
we hebben weer kaarten gekocht
ik zeg alleen niet welke wedstrijd
Er zijn mensen die vinden dat ik op die acteur lijk.quote:
tja ik vind de conservatives best oke eigenlijk. al heb je wel beetje gelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde probleem als de conservatives qua elitair gedoe, maar pretenderen ten minste nog iets voor de overige 95% te willen doen, de conservatives zijn daar al mee gestopt.
Dat ielige mannetje lijkt meer op Tjacka. Ben zelf meer een Steen.quote:
waarom mag jij niet meequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik mag niet meer mee. Mijn hooligan mentaliteit viel niet in goed.
Er komt toch een Brits referendum over de EU?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja ik vind de conservatives best oke eigenlijk. al heb je wel beetje gelijk.
en labour leunt me te veel naar eu.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zielige mannetje lijkt meer op Tjacka. Ben zelf meer een Steen.
ja ooit, cameron heeft dat wel beloofd als ze herkozen worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er komt toch een Brits referendum over de EU?
oh redelijke kans dat ik er dan weer bij ben via het werk, alleen dan andere kant. naast de perstribunequote:
je vriendin heeft over hem geklaagd en je weet hoe gevoelig Saind en Smoofie zijn voor haar gevoelensquote:
oh ajax ado danquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
oh redelijke kans dat ik er dan weer bij ben via het werk, alleen dan andere kant. naast de perstribune
Wat ga je dan stemmen met de wijsheid van vandaag?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ooit, cameron heeft dat wel beloofd als ze herkozen worden.
Weet niet, zou me er dan meer in moeten verdiepen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat ga je dan stemmen met de wijsheid van vandaag?
uit of thuisvak?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Tjacka het volgende:
zat met nac uit niet echt in een chill vak
hun waren echt raar
zou ook raar zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, zou me er dan meer in moeten verdiepen.
ben bang dat als ze eruit stappen dat er dikke boycot komt van EU dan
ja daarom, maar anti europa sentiment leeft wel erg vooral bij oudere bevolking heb ik het ideequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
zou ook raar zijn.
in de hele geschiedenis is wel gebleken dat schaalvergroting en krachtenbundeling werkt. en dan ga je er weer uit
Dat zit er dik in inderdaad kijk maar naar Zwitserland.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, zou me er dan meer in moeten verdiepen.
ben bang dat als ze eruit stappen dat er dikke boycot komt van EU dan
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn ook nog oudjes die tegen de tunnel tussen Frankrijk en Engeland zijn![]()
thuis maar naast uitvakquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
uit of thuisvak?
wel tof dat je er was
vroeger was alles beterquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daarom, maar anti europa sentiment leeft wel erg vooral bij oudere bevolking heb ik het idee
Moet ze ff aan HMF vragen, die heeft er nog wel een.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Xcachet zegt net dat ze toch liever een XXL-frikandel heeft.
ik maakte een grapjequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
kom niet van die omgeving
zoals een echte ajacied betaamt
ja super raarquote:
twitter:BartMos twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:22:56Geert Wilders: "willen jullie hier meer of minder Marokkanen?" Kroeg: "Minder! Minder! Minder!" reageer retweet
twitter:JosHeymans twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:22:22Wilders tegen publiek: willen jullie in deze stad meer of minder Marokkanen. Het gehoor roept luidkeels 'minder'. #GR2014 reageer retweet
Duidelijke taalquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:BartMos twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:22:56Geert Wilders: "willen jullie hier meer of minder Marokkanen?" Kroeg: "Minder! Minder! Minder!" reageer retweet
twitter:JosHeymans twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:22:22Wilders tegen publiek: willen jullie in deze stad meer of minder Marokkanen. Het gehoor roept luidkeels 'minder'. #GR2014 reageer retweet
![]()
![]()
Dit zijn best wel ... praktijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Duidelijke taal
Weg met de Marokkanen.
Lekkere journalistiek zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |