quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al een halfuur onder control v wachtende op jouw thuiskomen.
Kwam zeker ook nog eens van rechts die debiel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had eerst eigen auto maar een debiel reed hem total loss
dat verhaal heb ik toen nog in vbl sc verteld
iemand reed als een debiel mijn zijkant in
oh boeienquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
dadelijk gaan mensen er nog in geloven ook en dan is het weer moeilijk om eruit te komen. kijk maar naar saind, die drinkt al tijden niet meer veel maar wordt nog steeds gezien als alcoholist.
ik had voorrang, pats boem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwam zeker ook nog eens van rechts die debiel?
ohquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
en ook niks mis met sommige Marokkanen
Ik mis mijn Herman Finkers imago. Ik had er zo hard voor gewerktquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
dadelijk gaan mensen er nog in geloven ook en dan is het weer moeilijk om eruit te komen. kijk maar naar saind, die drinkt al tijden niet meer veel maar wordt nog steeds gezien als alcoholist.
fucked up gquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kreeg dagwaarde vergoed dat welquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
oh
niet meegekregen
zal het deze keer wel opslaan
en wat een kankerneger die gast, was er niks met een verzekering mogelijk?
Ohquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had voorrang, pats boem.
en toen kreeg ik geld vergoed van dagwaarde.
Je lijkt wel beetje op dj qualls, zij is dan big rhondaquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Elan het volgende:
Xcachet praat als een Surinamer tegen me in dm.
waar staat die dan? dat je er mee weg komt om sabnzb er op te zettenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is niet een computertje die thuis draaitIs een vps, mijn download snelheid is namelijk ruk.
Maar op een acceptabele snelheid streamen lukt wel
toen was ik net ontslagen dus had dat geld nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh![]()
Waarom had je geen nieuwe eigen auto gehaald dan?
UKIP of conservatives stemmen sowieso.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef DeParo het volgende:
En over een maandje de Europese verkiezingen dan gaat Wilders z'n kanonnen pas echt inzetten uiteraard.
heb je tenminste ook eens aandacht van vrouwen, wees blijquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Elan het volgende:
Xcachet praat als een Surinamer tegen me in dm.
en de hare krishna danquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon biertje doen
amsterdam is niks voor mij
hij heeft het gemunt op #teaminsomnia_quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Tyron het volgende:
elan is soms chille gozer maar soms beetje dom
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis mijn Herman Finkers imago. Ik had er zo hard voor gewerkt
met koningsdag bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je tenminste ook eens aandacht van vrouwen een onzeker meisje, wees blij
hare krishna was toen toch ook met koningine dagquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met koningsdag bedoel ik
allemaal mensen met wortelpakken aan
niet mijn wereldje
wat is hkquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon biertje doen
amsterdam is niks voor mij
Waarom de conservatives, overigens snap ik sowieso niet dat 95% van de Britse bevolking nog op die partij stemt, het zijn nog steeds aristocraten, ik vind het nauwelijks democratisch, dat zijn toch geen volksvertegenwoordigers?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
UKIP of conservatives stemmen sowieso.
ik ben sindsdien elke week bang dat jullie er weer zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
we gaan nog wel eens naar een wedstrijd samen
omdat je anders op labour moet stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom de conservatives, overigens snap ik sowieso niet dat 95% van de Britse bevolking nog op die partij stemt, het zijn nog steeds aristocraten, ik vind het nauwelijks democratisch, dat zijn toch geen volksvertegenwoordigers?
vakverplaatsing aanvragen toch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben sindsdien elke week bang dat jullie er weer zijn
Eigenlijk hetzelfde probleem als de conservatives qua elitair gedoe, maar pretenderen ten minste nog iets voor de overige 95% te willen doen, de conservatives zijn daar al mee gestopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat je anders op labour moet stemmen
nee met een wedstrijdje van ajaxquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hare krishna was toen toch ook met koningine dag
we hebben weer kaarten gekochtquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben sindsdien elke week bang dat jullie er weer zijn
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik ken die dj wel maar dat wijf niet zal allebei wel kapot erg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |