en de hare krishna danquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon biertje doen
amsterdam is niks voor mij
hij heeft het gemunt op #teaminsomnia_quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Tyron het volgende:
elan is soms chille gozer maar soms beetje dom
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis mijn Herman Finkers imago. Ik had er zo hard voor gewerkt
met koningsdag bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je tenminste ook eens aandacht van vrouwen een onzeker meisje, wees blij
hare krishna was toen toch ook met koningine dagquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met koningsdag bedoel ik
allemaal mensen met wortelpakken aan
niet mijn wereldje
wat is hkquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon biertje doen
amsterdam is niks voor mij
Waarom de conservatives, overigens snap ik sowieso niet dat 95% van de Britse bevolking nog op die partij stemt, het zijn nog steeds aristocraten, ik vind het nauwelijks democratisch, dat zijn toch geen volksvertegenwoordigers?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
UKIP of conservatives stemmen sowieso.
ik ben sindsdien elke week bang dat jullie er weer zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
we gaan nog wel eens naar een wedstrijd samen
omdat je anders op labour moet stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom de conservatives, overigens snap ik sowieso niet dat 95% van de Britse bevolking nog op die partij stemt, het zijn nog steeds aristocraten, ik vind het nauwelijks democratisch, dat zijn toch geen volksvertegenwoordigers?
vakverplaatsing aanvragen toch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben sindsdien elke week bang dat jullie er weer zijn
Eigenlijk hetzelfde probleem als de conservatives qua elitair gedoe, maar pretenderen ten minste nog iets voor de overige 95% te willen doen, de conservatives zijn daar al mee gestopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat je anders op labour moet stemmen
nee met een wedstrijdje van ajaxquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hare krishna was toen toch ook met koningine dag
we hebben weer kaarten gekochtquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben sindsdien elke week bang dat jullie er weer zijn
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik ken die dj wel maar dat wijf niet zal allebei wel kapot erg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |