D66. Ik twijfelde nog om op de PvdA te stemmen, louter om eriksd te fokken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Normaal zou ik D66 stemmen maar omdat ik weinig fiducie heb ik de lokale afdeling hier heb ik PvdA gestemd
Jij?
Wat zei jij gisteren tegen mij over taktisch stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
D66. Ik twijfelde nog om op de PvdA te stemmen, louter om eriksd te fokken.
Twitter heerscht , mooie Photoshop shit en allesquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, 'even kijken wat een stel idioten in 140 karakters het internet op kotst' is een betere aanduiding.
Niet gedaan, uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zei jij gisteren tegen mij over taktisch stemmen
Dat heb je alsnog gedaan door niet VVD te stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een held.quote:
En dat kan niet zijn vanwege een herindeling?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
![]()
niet gestemd want om een of andere reden geen stemkaart ontvangen.. mijn vriend ook niet
Welke stad?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
![]()
niet gestemd want om een of andere reden geen stemkaart ontvangen.. mijn vriend ook niet
Misschien moeten jullie dan eerst een verblijfsvergunning aanvragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |