SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik blijf wel weg dan. Doei.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat het moet want ik heb echt totaal geen zin in jou.
Wat moet er dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat het moet want ik heb echt totaal geen zin in jou.
Er was eens een filosoof die stelde dat het feit dat mensen met plezier gaan slapen en met tegenzin weer opstaan betekent dat mensen liever dood zijn dan levend.quote:
En als je met tegenzin gaat slapen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er was eens een filosoof die stelde dat het feit dat mensen met plezier gaan slapen en met tegenzin weer opstaan betekent dat mensen liever dood zijn dan levend.
Dan ben je wispelturig ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als je met tegenzin gaat slapen?
Ik irriteer me eraan dat ik tegenwoordig meer slaap nodig heb, dan zeg 10jr geleden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan ben je wispelturig ofzo
Ik vind het altijd geweldig om te gaan slapen, kijk ik de hele avond naar uit.
Het goede nieuws is dat je over 10 jaar weer minder slaap nodig hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik irriteer me eraan dat ik tegenwoordig meer slaap nodig heb, dan zeg 10jr geleden.
Ik zit nu natuurlijk ook in de burgertrutten leeftijd, had nu met man, twee kinderen, kat en halve hond in een Vinexwijk moeten wonen. Daar gaat het licht om 22u uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je over 10 jaar weer minder slaap nodig hebt.
Wut, ik dacht dat jij jonger dan mij was. En ik slaap maar 6 uur in een nacht of zo tegenwoordigquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit nu natuurlijk ook in de burgertrutten leeftijd, had nu met man, twee kinderen, kat en halve hond in een Vinexwijk moeten wonen. Daar gaat het licht om 22u uit.
Volgens mij ben ik ruim 10jr ouder...of ik verwar je nu met iemand andersquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, ik dacht dat jij jonger dan mij was. En ik slaap maar 6 uur in een nacht of zo tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |