SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Eerste keer dat ik een VBL SC topic aanmaak denk ik
KLB / Prijs van sushiquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij niet normaal doet verstop ik me zondag met een spijkermat ergens op de heuvelrug.
Heb hem nog niet 1 keer het woord kanjer, kanker of kaolo zijn gebruiken. En hij heeft ook geen muze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trots op jeJe behoort nu tot de echte rebelleneenheid van FOK!.
Kom dan. Jonguh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij niet normaal doet verstop ik me zondag met een spijkermat ergens op de heuvelrug.
Ja he? Ik vind het zelf best spannend om er bij te horen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trots op jeJe behoort nu tot de echte rebelleneenheid van FOK!.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan echt zo woedend worden van ongeinformeerde kuthoeren.
Knutquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je verspreidt onwaarheden en je bent kankerlelijk.
Gewoon er naar kijken met die vette bek van je is al genoeg om ze te laten brekenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En dan stamp ik nog een paar keer met al mn gewicht op die ranzige zonda's van je.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Knut, nare man. Elke klacht over Japan is gegrond, snap dat nou.
Is niet erg. Ik heb spike banden voor op mijn MTBquote:
Njuahhhhhhhh Japan is bij tijden en wijle met mate op zich soms wel een heel klein beetje prima.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Met Knut in een gesprek escaleren dingen wel snel
De dag dat zijn baas voorstelt zijn rijbewijs te betalen omdat naar het werk fietsen inefficiënt is gaat een slagveld worden
Vrouwenslipjes uit automaten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Knut, nare man. Elke klacht over Japan is gegrond, snap dat nou.
Wat is er mis met fietsen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Met Knut in een gesprek escaleren dingen wel snel
De dag dat zijn baas voorstelt zijn rijbewijs te betalen omdat naar het werk fietsen inefficiënt is gaat een slagveld worden
Moet je niet stemmen?!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemiddag.
Net Shin Chan gekeken op school. Dat is echt geweldig.
Is een beetje dollen al rellen tegenwoordigquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
rellen in hools jongens komt dat zien
Oh??quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want gaat niet door in mijn gemeente.
Gaat er in Rotterdam niet gestemd worden dan?!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn maar druk met dat stemmen zeg
vast welquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gaat er in Rotterdam niet gestemd worden dan?!
Met wie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze gaan fuseren dus dan hoeft het niet nu ofzo.
jr had d66 gestemd bij 2e kamer verkiezingenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof JR gaat stemmen
Iedereen met een beetje kennis weet dat.
herindeling van de gemeentes bedoel je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze gaan fuseren dus dan hoeft het niet nu ofzo.
WAAR?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WAJOOOOO KOM VECHTEN DAN. MIJ EEN BEETJE WOORDEN IN DE MOND LEGGEN
Ik paar jaar terug op D66, gewoon omdat ik standaard ga gokken als ik multiple choice krijgquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
nog nooit gestemd pas over paar maanden kwam ik net achter
Wat een baasquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jr had d66 gestemd bij 2e kamer verkiezingen
altijd d66 stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik paar jaar terug op D66, gewoon omdat ik standaard ga gokken als ik multiple choice krijg
Gok dan goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik paar jaar terug op D66, gewoon omdat ik standaard ga gokken als ik multiple choice krijg
Vieze buitenlander.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik woon niet in een nederlandse gemeente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |