Ach, eerder waren Lady Gaga en Black Eyed Peas ook al te koop. Alleen maar goed voor de populariteit van vinyl.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef kciR het volgende:
Die plaat van Songs: Ohia wil ik wel (denk dat het een soort losse nummers album is). Ook leuk is Damon Albarn.
Ik zie ook One Direction ertussen staan. Een van de commercieelste acts vh moment te koop op RSD..
Ja, ergens wel een beetje een teleurstelling.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef Norrage het volgende:
Liars gaan door op die elektronische voet zo te horen
Tof hequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ergens wel een beetje een teleurstelling.
Ik vind ze toch op hun best wanneer ze de eigenzinnigheid opzoeken.
Maar het vorige album was zeker niet slecht, dus zo erg is het nu ook weer niet.
En het blijven helden, natuurlijk.
-
Maar dit soort werk mis ik wel een beetje:
Jawel, maar ben niet zo van de blanke rappers. Geen idee waarom, maar om de een of andere reden kan ik ze altijd minder waarderen. Met als positieve uitzondering Tonedeff.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef Norrage het volgende:
Kerft, je hebt Atmosphere niet in je RYM lijst staan. Ken je dat niet?
2008/9 ofzo wel eens wat dingen van geluisterd, maar nooit een heel album. Kon me nooit echt interesseren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Norrage het volgende:
Racist!
Maar je hebt het niet gerate, hoe kan dat nou
Nee sorry ik vind die vent echt verschrikkelijk, hij kan zeker rappen, maar ik vind hem overschat als de pest en ik kan zijn muziek echt niet aanhoren, ook zijn ouder spul niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef Norrage het volgende:
Ja ik wilde net vragen wat je van Eminem vind. Ik vond hem stiekem toch best goedHet oudere werk dan.
Ik heb wel weer vele geniale albums ontdekt vandaagquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee sorry ik vind die vent echt verschrikkelijk, hij kan zeker rappen, maar ik vind hem overschat als de pest en ik kan zijn muziek echt niet aanhoren, ook zijn ouder spul niet.
Had je ondertussen trouwens al Canibus - Rip the Jacker geluisterd? Houd zo van die man he, ruwe stem, en lekker de meest complexe woorden en wetenschappelijke ideologieën met elkaar rijmen.
Nice moet ik zelf ook nog allemaal eens beluisteren, qua Gang Starr loop ik sws achter. Had ik destijds maar minder Wale en Wiz Khalifa geluisterd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb wel weer vele geniale albums ontdekt vandaag
Lone Sharks van Dopplegangaz, Jazzmattaz, Gang Starr etc
quote:more pissing in the wind on a Monday... office chart
1. JACKIE BOUVIER - JOHN MATTHIAS
2. NO NAME - EOMAC
3. REVOLVE - M-ZINE & SCEPTICZ
4. CLIMBING WALLS - JOHN MATTHIAS
5. SYVANTEESSA PUKINJALKAISEN - O
6. RUBBER HANDS - GERRY READ
7. RIMS - ACTRESS
8. DOWLAIS WHEELIE CREW - WESLEY MATSELL
9. PUNTERS STEP OUT - JOE
10. SLOPE - JOE
En Masta Acequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nice moet ik zelf ook nog allemaal eens beluisteren, qua Gang Starr loop ik sws achter. Had ik destijds maar minder Wale en Wiz Khalifa geluisterd.
wat is een office chart?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Thom Yorke is ook enorm indie zeg. Ik ken praktisch nooit iets in zijn office charts.
[..]
Een chart voor op je office. Yorke's paarwekelijkse luistertips, zeg maar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Masta Ace
[..]
wat is een office chart?
Masta Acequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Masta Ace
[..]
wat is een office chart?
Ja, staan altijd wel wat dingen tussen die ik 'm heb aanbevolen. We hebben dagelijks contact.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Thom Yorke is ook enorm indie zeg. Ik ken praktisch nooit iets in zijn office charts.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
De rapper (Slug) is een native, dus kan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Norrage het volgende:
Ik vind die Atmosphere dude trouwens nog wel redelijk "donker"Wilders zou hem niet accepteren...
Hij is 18-plus, ik wil hem gaan kijken maar krijg deze melding:quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nare film is het maar daardoor ook zo goed
Ik ben wel weer 97 recent aan het noemen
Moet ik zeker een id-bewijs laten zien of zo?quote:FSK 18: Beschränkter Inhalt
Dieses Video anzusehen, müssen Sie die Altersverifikation durchführen. Bitte loggen Sie sich auf www.WATCHEVER.de ein und klicken Sie auf Mein Account. Folgen Sie dort der Anleitung zum Freischalten von Filmen mit FSK ab 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |