quote:Moscow was in the dark about his nude photos until last month and has hired computer experts to try to wipe all trace of them from the internet.
Wel lekkere billenquote:
Toch niet, dit nummer was gewoon niet goed genoeg en was teveel gejat van de winnaar van vorig jaar. Je kunt nu niet zeggen dat de overwinning is gestolen van Rusland,zoals dat overigens wel is gebeurd met T.a.tu die in 2003 zeker hadden moeten winnen, maar dit door de neus geboord werd doordat op het laatst de Ierse televote stemmen ineens werden omgewisseld voor jurystemmen (die gaven tatu ineens tegen alle verwachting in 0 punten, waardoor ze de overwinning werd ontstolen) de anti rusland propaganda en lobby is sterker dan ooit, maar niet de reden dat ze nu niet hebben gewonnen.quote:
Als ik me goed herinner zou Rusland, als de Ierse televotes gebruikt waren, tweede zijn geworden ipv België. Turkije had in dat geval nog steeds gewonnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Toch niet, dit nummer was gewoon niet goed genoeg en was teveel gejat van de winnaar van vorig jaar. Je kunt nu niet zeggen dat de overwinning is gestolen van Rusland,zoals dat overigens wel is gebeurd met T.a.tu die in 2003 zeker hadden moeten winnen, maar dit door de neus geboord werd doordat op het laatst de Ierse televote stemmen ineens werden omgewisseld voor jurystemmen (die gaven tatu ineens tegen alle verwachting in 0 punten, waardoor ze de overwinning werd ontstolen) de anti rusland propaganda en lobby is sterker dan ooit, maar niet de reden dat ze nu niet hebben gewonnen.
Lijkt toch sterk op een afspraak dat Rusland hoe dan ook niet mocht winnen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
21 keer een 0 vind ik ook vreemd, eerlijk gezegd.
Bij de gunfactor zal politiek ongetwijfeld een rol spelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:36 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Lijkt toch sterk op een afspraak dat Rusland hoe dan ook niet mocht winnen.
Dat gaat misschien nog lastig worden. Al die nummers worden natuurlijk van tevoren bekend gemaakt. Ik denk dat je weinig juryleden gaat vinden die zich vrijwillig een half jaar in een isoleercel laten opsluiten om te voorkomen dat ze een lied tegenkomen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij de gunfactor zal politiek ongetwijfeld een rol spelen.
De Jury blind laten stemmen dan maar? Alleen luisteren naar het nummer en niet weten van welk land het is?
Dat is ook weer zo. Wat zou dan werken? Alleen juryleden toestaan die eerder zelf meegewerkt hebben aan het ESC?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gaat misschien nog lastig worden. Al die nummers worden natuurlijk van tevoren bekend gemaakt. Ik denk dat je weinig juryleden gaat vinden die zich vrijwillig een half jaar in een isoleercel laten opsluiten om te voorkomen dat ze een lied tegenkomen.
Het is lastig. Ik denk niet dat het perfecte systeem bestaat, het blijft mensenwerk. Ik denk niet dat je helemaal kan voorkomen dat een zekere mate van 'landenvoorkeur' mee zal wegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Wat zou dan werken? Alleen juryleden toestaan die eerder zelf meegewerkt hebben aan het ESC?
Tja, ik vond het Russische nummer van vorig jaar ook véél beter. Het hypocrisie-argument begrijp ik niet zo goed. Dan zouden Amerikaanse artiesten ook niet meer over vrede mogen zingen, imho.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:00 schreef Em31 het volgende:
Wel bizar dat er 21 jury's waren die Rusland geen punten hebben gegeven. Dit nummer was ook niet mijn favoriet, maar het verdient zeker wel meer punten van die jury vind ik persoonlijk. Dit resultaat had ik vorig jaar logischer gevonden, toen het nummer over vrede ging.![]()
[ afbeelding ]
Nouja het verbaast mij dat er nu wel 21 keer geen punten worden gegeven, terwijl dat vorig jaar niet het geval was. Als politiek hier nu een rol bij heeft gespeeld, vind ik het bijzonder dat dat vorig jaar niet het geval was.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, ik vond het Russische nummer van vorig jaar ook véél beter. Het hypocrisie-argument begrijp ik niet zo goed. Dan zouden Amerikaanse artiesten ook niet meer over vrede mogen zingen, imho.
Nederland springt hier wel positief uit bij de televoting.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:00 schreef Em31 het volgende:
Wel bizar dat er 21 jury's waren die Rusland geen punten hebben gegeven. Dit nummer was ook niet mijn favoriet, maar het verdient zeker wel meer punten van die jury vind ik persoonlijk. Dit resultaat had ik vorig jaar logischer gevonden, toen het nummer over vrede ging.![]()
[ afbeelding ]
Politiek gezien was het veel verstandiger geweest Australie te laten winnen. EU machtsspelletjes hebben hoer de doorslag gegeven. Er moest perse nog een "signaal" aan Rusland worden gegeven. Dit gaat als een boomerang werken, daar ben ik van overtuigd. De Russen zullen hun bemoeienis met Oekraine opvoeren.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik was van tevoren als de dood dat dit middelmatige, half gejatte, onoriginele pulpnummertje zou gaan winnen alleen vanwege de enorme hype en vanwege het feit dat Rusland toch altijd al veel te hoog eindigt op het ESF.
Inmiddels verlang ik naar het universum waarin Rusland wél daadwerkelijk gewonnen heeft en niet dat achterlijke Oekraïne.
(al zou Australië natuurlijk veel beter zijn dan beide)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |