Ja, zoals ik vandaag. Vol wind in de rug, dan ga je sneller jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:18 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je had een stoplicht minder rood? Moet je niet zoveel naar kijken, er zijn zoveel variabelen die invloed kunnen hebben op je gemiddelde.
Je had de heletijd wind mee op je rondje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, zoals ik vandaag. Vol wind in de rug, dan ga je sneller ja
Neuh, maar wel voor een groot gedeelte. De tegenwind had ik grotendeels vanmorgen al gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je had de heletijd wind mee op je rondje?
Ah oke. Mijn gemiddeldes liggen meestal hoger als het windstil is. Het wind mee hebben compenseert niet genoeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, maar wel voor een groot gedeelte. De tegenwind had ik grotendeels vanmorgen al gemaakt.
http://www.strava.com/activities/122376129
Klopt. Heb ik ook. Wel ware okselachtige gemiddeldes van A'dam naar Purmerendquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ah oke. Mijn gemiddeldes liggen meestal hoger als het windstil is. Het wind mee hebben compenseert niet genoeg.
De 2 stoplichten die ik ben tegen gekomen hadden beide rood, dus daar ligt het sowieso niet aan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:18 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je had een stoplicht minder rood? Moet je niet zoveel naar kijken, er zijn zoveel variabelen die invloed kunnen hebben op je gemiddelde.
Komt omdat snelheid een funcite is van afstand over tijd. Dus over de zelfde afstand tegen 20kmh en mee 40kmh komt niet uit op 30. Omdat je dus langer 20 gereden hebt. Windstil rijd je constant.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ah oke. Mijn gemiddeldes liggen meestal hoger als het windstil is. Het wind mee hebben compenseert niet genoeg.
En zo is het.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Komt omdat snelheid een funcite is van afstand over tijd. Dus over de zelfde afstand tegen 20kmh en mee 40kmh komt niet uit op 30. Omdat je dus langer 20 gereden hebt. Windstil rijd je constant.
quote:Ik zie het ook in al mijn rondjes terug, hoe minder wind hoe hoger het gemiddelde (bij gelijke inspanning).
Ja, ik had een doel van <11 minuten op een van mijn favoriete segmenten. Vandaag 10:05 gereden. Uiteraard met hulp van de windquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
19 pr's en 1 8th overal. Lekker windje hoor
Minipompjes werken nooit echt goed. Ik zou tot 8 bar kunnen pompen, maar dan heb je flinke bovenarmen nodig. Ik haal met moeite 3 bar...quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:36 schreef gerwinner het volgende:
Net voor de eerste keer lek gereden. Was 12 minuten later pas weer onderweg, maar wel met een half lege band, want dat minipompje werkt dus voor geen meter.
Welke pomp heb je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Minipompjes werken nooit echt goed. Ik zou tot 8 bar kunnen pompen, maar dan heb je flinke bovenarmen nodig. Ik haal met moeite 3 bar...
Alblasserwaard vind ik niet zo interessant, daar heb ik al 9 jaar rondgefietst toen ik in Dordrecht woonde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:57 schreef Gripper het volgende:
Als we zondag gaan fietsen, is de voorkeur dan voor een rondje richting de heuvelrug met wat klimmerij (en daarmee een route die veel mensen inmiddels wel kennen) of iets geheel nieuws, maar wel vlakker: richting de Alblasserwaard en de molens van Kinderdijk etc.?
Vooral Critic riep daarover een tijd geleden dat ie die omgeving wel eens wilde zien.
We kunnen het ook ter plekke laten afhangen van wind en weer hoor.
Ik heb nu zo'n leyzene. Die werkt als een raket.quote:
Ook daarmee pomp je geen 8 bar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n leyzene. Die werkt als een raket.
Jaja, dat had je al gezegd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:22 schreef muzas het volgende:
Heuvelrug! Open vlakke dijkjes komen jullie maar een keer een NH bier drinken fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |