Ik wil eigenlijk ook een nieuw/ander stuurlint maar ben het al een tijdje aan het uitstellen. Deze post geeft me wat meer vertrouwen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
Moet zeggen, eerste helft van het stuurlint wikkelen ging goed. Het achtje had wat net gekunt net als het begin en eind maar daartussen vind ik 't prima zitten. Tijd voor ronde 2!
Thanks!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef Yankee het volgende:
Goed bezig kano, mooi lint is dat. Is ook eenvoudig schoon te maken
Maar de gaatjes zijn dan wel weer handig om ervoor te zorgen dat de windingen ongeveer even breed zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef the_critic het volgende:
en dat witte "leer" met die gaatjes zie je ook iets sneller foutjes bij, dan bijvoorbeeld gewoon dat kurk/schuimrubber... dat is elastisch en iets meer vergevingsgezind
Oei! Verkapte pro-tip. Goeie idd, ff tellen bij iedere wikkelquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef gerwinner het volgende:
Maar de gaatjes zijn dan wel weer handig om ervoor te zorgen dat de windingen ongeveer even breed zijn.
Ja opzich wel, maar als je dan door de bocht gaat wordt het toch knoeien. Dan krijg je vaak nog ruimte onder je lint aan de ruime kant zegmaar. Dus dan moet je hem wel meer laten overlappen aan de binnenkant van de bocht en minder aan de buitenkant. En zelfs dan kreeg ik het nog niet helemaal lekker voor elkaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Maar de gaatjes zijn dan wel weer handig om ervoor te zorgen dat de windingen ongeveer even breed zijn.
Klopt, die bochten zijn altijd even prutsen. Ziet er trouwens wel goed uit hoor!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar als je dan door de bocht gaat wordt het toch knoeien. Dan krijg je vaak nog ruimte onder je lint aan de ruime kant zegmaar. Dus dan moet je hem wel meer laten overlappen aan de binnenkant van de bocht en minder aan de buitenkant. En zelfs dan kreeg ik het nog niet helemaal lekker voor elkaar.
Leermoment.
Zijn er bieren/smaken die je absoluut niet lust?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Gripper het volgende:
Als je voor kaas een heel lekker biertje inschenkt wil ie zondag misschien wel het beste lintje voor je wikkelen wat je ooit hebt gezien
Zo is dat. Deze winter bij Mantel nog 4 van die tractor banden ingeslagen a raison van 19,95 per stuk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eh Hopmans heeft ze voor 20.- Ik zou die pa van jou niet vertrouwen.
Jij bent een grotere kenner dan ik dus ik heb alle vertrouwen in de goede afloop! Maar ok, liever geen rosé bier en kriek...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Zijn er bieren/smaken die je absoluut niet lust?
De evo sc's zijn nu ook in de bonus bij mantel voor 30,95quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo is dat. Deze winter bij Mantel nog 4 van die tractor banden ingeslagen a raison van 19,95 per stuk.
Thanks, maar dit seizoen ga ik voor Veloflexen, al waren die Vittoria's grandioos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
De evo sc's zijn nu ook in de bonus bij mantel voor 30,95
Dit type lint is sowieso wat moeilijker te leggen dan een kurklintje. Ik tel ook altijd de gaatjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar als je dan door de bocht gaat wordt het toch knoeien. Dan krijg je vaak nog ruimte onder je lint aan de ruime kant zegmaar. Dus dan moet je hem wel meer laten overlappen aan de binnenkant van de bocht en minder aan de buitenkant. En zelfs dan kreeg ik het nog niet helemaal lekker voor elkaar.
Leermoment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |