abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137971060
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Liever zo'n stuk in de trein dan 50 km afleggen en daar anderhalfuur voor nodig hebben...
Helemaal mee eens. Of anderhalf uur in een bus zitten die je hemelsbreed 15 km verder brengt...
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_137971192
Is idd best flink eind, ben al blij dat ik deze keer niet 5 uur in 1 stuk in het OV zit
Nee, toch niet
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:26:26 #178
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137971228
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat dat zo'n beetje de reden is waarom ik amper voor Easyway rijd...
Echt het OVstelsel in nederland is van hoge kwaliteit :r

Al moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik liever in mijn werkbus kruip en de halve dag met klanten en collega's kan ouwehoeren. De auto is zeker minder maar de collegialiteit is hoger :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:27:37 #179
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137971259
Dat verhaaltje op Facebook trouwens, ik vraag me af hoe diep je daarvoor iemands arie in moet kruipen om zoiets te mogen doen :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137971290
Ik vond het OV eigenlijk nooit super erg. Tenzij in de winter, als je ver moest lopen voor de dichtstbijzijnde halte of als je een eens-in-het-uur-dienst net mist dan.
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:31:33 #181
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137971371
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het OV eigenlijk nooit super erg. Tenzij in de winter, als je ver moest lopen voor de dichtstbijzijnde halte of als je een eens-in-het-uur-dienst net mist dan.
Wel als je beseft dat mijn laaste stuk naar huis altijd 1 bus was die maar 1 keer in het uur reed, en inderdaad 3 kwartier over een stukje van 10 minuten doet...

En het ergste, nog onbetaald ook omdat die bus vanaf het laatste station vertrok...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137971470
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:31 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wel als je beseft dat mijn laaste stuk naar huis altijd 1 bus was die maar 1 keer in het uur reed, en inderdaad 3 kwartier over een stukje van 10 minuten doet...

En het ergste, nog onbetaald ook omdat die bus vanaf het laatste station vertrok...
Dat is inderdaad minder... Mijn laatste (en eerste) 20 minuten waren ook altijd onbetaald inderdaad. Maar ik liet me eigenlijk altijd ophalen op het station, dan was het 5 minuten onbetaald.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:49:51 #183
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137971838
Zulk soort geintjes deed ik ook wel eens, Of een station ergens anders pakken zodat je een halfuur langer in de trein zat en minder in de bus..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137971929
Had ik bijna 66% kans om mee te gaan doen aan het F1 gebeuren... :'(
pi_137972051
Balen Snuggle! Hoe selecteren ze eigenlijk? Ze zitten allemaal op kantoor, hoe kunnen ze nou weten wie de "ervaren" chauffeurs zijn.
pi_137972227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef ColeJ het volgende:
Balen Snuggle! Hoe selecteren ze eigenlijk? Ze zitten allemaal op kantoor, hoe kunnen ze nou weten wie de "ervaren" chauffeurs zijn.
Ze hebben een week geleden een oproep gedaan op Facebook, als je geïnteresseerd was ( :') ) dan kon je mailen met een motivatie en cv. Daarna hebben ze 6 mensen uitgekozen voor een selectiedag. Jammer genoeg zat ik niet bij die 6.

Ik weet niet hoe ze selecteren, maar ik vermoed dat het zoals de sollicitatie bij EW zal zijn maar dan iets strenger.
pi_137972579
Oh lekker, ja ik hou die FB niet zo in de gaten haha
pi_137975617
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ze hebben een week geleden een oproep gedaan op Facebook, als je geïnteresseerd was ( :') ) dan kon je mailen met een motivatie en cv. Daarna hebben ze 6 mensen uitgekozen voor een selectiedag. Jammer genoeg zat ik niet bij die 6.

Ik weet niet hoe ze selecteren, maar ik vermoed dat het zoals de sollicitatie bij EW zal zijn maar dan iets strenger.
Ik vermoed dat de theorie van Bokkepoot dichter in de buurt komt. Hoe verder je jezelf in iemands aars kunt duwen, hoe meer hielen je likt en schoenen je schoonmaakt, hoe eerder je daar staat :')
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_137982911
OV in Nederland is op zich best redelijk zolang je met de stromen kan reizen. Op het moment dat je dwars op de hoofdroutes reist wordt het dramatisch. Ik heb een paar keer Tiel-Oss moeten reizen, dat duurt langer dan Den Bosch - Amsterdam bijvoorbeeld.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:51:14 #190
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137983111
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Panthera. het volgende:
OV in Nederland is op zich best redelijk zolang je met de stromen kan reizen. Op het moment dat je dwars op de hoofdroutes reist wordt het dramatisch. Ik heb een paar keer Tiel-Oss moeten reizen, dat duurt langer dan Den Bosch - Amsterdam bijvoorbeeld.
Kern naar kern is het OV heersend inderdaad, als je naar het centrum van een stad wilt en je wilt geen gedonder met auto parkeren.
Maar als je in Lutjebroek aan de hei moet zijn, of ik weet dat er ergens geparkeerd kan worden dan pak ik de auto...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137983937
Hoe gaat het eigenlijk verder met EW als het kabinet de gratis OV-kaart schrapt? Zouden soortgelijke bedrijven daar al eigenlijk over nagedacht hebben?
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:08:17 #192
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_137984200
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:03 schreef Exorbitantes het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk verder met EW als het kabinet de gratis OV-kaart schrapt? Zouden soortgelijke bedrijven daar al eigenlijk over nagedacht hebben?
Ik heb geloof ik wel eens gehoord dat ze daar een plan voor klaar hebben liggen. Maar goed, plan of niet; EW krijgt het dan ontiegelijk zwaar.
pi_137984259
Krijgen we natuurlijk een lease-auto :7
Nee, toch niet
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:10:32 #194
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137984348
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:08 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik wel eens gehoord dat ze daar een plan voor klaar hebben liggen. Maar goed, plan of niet; EW krijgt het dan ontiegelijk zwaar.
Ik denk dat EW in hun huidige format inderdaad kunnen opdoeken, AR hebben nog de senioren..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137984387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef Solidberg het volgende:
Krijgen we natuurlijk een lease-auto :7
Met trekhaak, aanhanger en vergoeding om BE te halen zodat de te transporteren auto mee kan natuurlijk :7
pi_137984550
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik denk dat EW in hun huidige format inderdaad kunnen opdoeken, AR hebben nog de senioren..
Opdoeken denk ik niet, maar ze zullen wel omhoog moeten in de prijs. De vraag is hoever dat mogelijk is zonder veel klandizie te verliezen, zeker de grote maatschappijen zullen (nog) meer met eigen chauffeurs gaan werken waarschijnlijk, terwijl de kleinere wellicht andere oplossingen gaan zoeken.

Ik denk dat EW zich in dat geval nog meer op studentchauffeur gaat richten en het hiken wat gaat afbouwen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:17:52 #197
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137984757
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:14 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Opdoeken denk ik niet, maar ze zullen wel omhoog moeten in de prijs. De vraag is hoever dat mogelijk is zonder veel klandizie te verliezen, zeker de grote maatschappijen zullen (nog) meer met eigen chauffeurs gaan werken waarschijnlijk, terwijl de kleinere wellicht andere oplossingen gaan zoeken.

Ik denk dat EW zich in dat geval nog meer op studentchauffeur gaat richten en het hiken wat gaat afbouwen.
Ik denk dat als de prijs te hoog word het hikeren niet meer rendabel is t.o.v. een vrachtwagen voorrijden vol met auto's.

En ze zullen dan inderdaad de focus op privechaffeur's moeten leggen.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137984771
Of er komen EWers met breng/ophaal opdrachten in dienst, die de hikers van A naar B brengen in de regio.
Aan het einde van de dag brengen ze dan het busje naar de volgende EWer die hem/haar weer thuis afzet

[ Bericht 39% gewijzigd door Solidberg op 20-03-2014 22:23:28 ]
Nee, toch niet
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:19:19 #199
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137984862
Kan iemand mij uitleggen waarom de prijs van een ICE ticket naar Duitsland zo 20 euro scheelt als je 2 uur later wilt vertrekken? :? Ik krijg op de een of andere manier geen korting met mijn studentenreisproduct als ik om 13:00 wil vertrekken ipv 11:00.
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:19:53 #200
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137984883
Ik denk dat dat qua plannen gewoon te ingewikkeld gaat worden, dan moeten ze wel een leuke schaalvergroting krijgen.

Maar dat OV gaat er toch nog lang niet uit, en anders gebeurt het met terugwerkende kracht en dan hebben ze tijd genoeg voor een betere format
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')