quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef Exorbitantes het volgende:
USA -> roadtrip -> route 66 -> eerste generatie Ford Mustang -> zonnebril
Sowieso een keer doen in mijn leven.
Hij zal toch wel niet de enige in Nederland zijn met een middenklasse BMW/VW/Mercedes lijkt mequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:30 schreef ColeJ het volgende:
Echt zekerheid op werk heb ik niet, maar dat komt meer omdat ik zelf ook niet altijd kan. Meestal regel ik wel wat met school als ik kan werken. Hij heeft gemiddeld zo'n 2 keer per week een chauffeur nodig en vaak ben ik dat dan.
Is een leuke auto, 1 van de 3 Duitsers en het gaat dan om de middenklasse sedan. Vanwege privacy redenen laat ik dat verder achterwegen, is ook niet relevant.
Genieten we vandaag nog in het zonnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee fout, USA roadtrip moet in een '67 Mustang convertible:quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef Exorbitantes het volgende:
USA -> roadtrip -> rout 66 -> motor -> zonnebril
Sowieso een keer doen in mijn leven.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nee fout, USA roadtrip moet in een '67 Mustang convertible:
[ afbeelding ]
Mijn oom gaat om de twee jaar met een grote groep vrienden op de motor touren in USA. Machtig mooie foto's.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nee fout, USA roadtrip moet in een '67 Mustang convertible:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef RTS91 het volgende:
Roadtrips door de USA![]()
Een greep uit de collectie:Ik kan best een beetje Engels, maar jouw laatste foto: "do not drive on shoulder", bedoelen ze daar nou dat je niet moet bumperkleven zoals die SUV op de linkerbaan probeert te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Niet op de vluchtstrook rijden"quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik kan best een beetje Engels, maar jouw laatste foto: "do not drive on shoulder", bedoelen ze daar nou dat je niet moet bumperkleven zoals die SUV op de linkerbaan probeert te doen?
Inderdaad, Shoulder is daar de wegrand/vluchtstrookquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
"Niet op de vluchtstrook rijden"![]()
Aha, weet ik dat ook weer, dank.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
"Niet op de vluchtstrook rijden"![]()
Daar heb je toch ook headsets voor?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Aha, weet ik dat ook weer, dank.
Op een chopper lijkt mij ook geniaal, enig nadeel lijkt mij dat je onderweg vrijwel niet met elkaar kan praten, mij lijkt in een auto/cabrio wel gezelliger.
http://www.flitsservice.n(...)1-a2-weg-t83470.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:45 schreef ColeJ het volgende:
Daar heb je inderdaad headsets voor! Maar eigenlijk wil je natuurlijk een heerlijk open helmpje..
Even wat anders, ik was net weer eens aan het werk en reed op de A9 in de richting van Beverwijk en normaal staan er altijd 3 flitspalen bij het KPMG kantoor.
Ik chauffeur altijd met Flitsmeister (uiteraard zonder geluid) aan en leg mijn telefoon dan in de bekerhouder maar Flitsmeister gaf ze wel aan maar ze stonden er niet.
Weet iemand daar meer over? Misschien iets met de nucleaire top oid?
Allemachtig. Amsterdam - Meppel is nog wel een eindje met het OV!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:02 schreef Solidberg het volgende:
Zou wel een keer in die lompe SUVs een roadtrip willen doen, en dan met wat vrienden. Walkie-talkie's erbij en gaan
Morgen overigens Kia Picanto Groningen - Amsterdam en VW Golf Meppel - Groningen.
Waarom hebben die Picanto's gewoon geen 5 liter V8 bakken erin zitten
Valt toch wel mee? Gewoon richting zwolle en in zwolle zak je in de trein en voor je het weet (anderhalf uur) sta je in amsterdamquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:09 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Allemachtig. Amsterdam - Meppel is nog wel een eindje met het OV!
Meh, ik heb het een half jaar voor de studie gedaan, en vind het voor EW begrippen nog wel een aardig eindje. Vaak hebben ze wel ritten die beter aansluitenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Gewoon richting zwolle en in zwolle zak je in de trein en voor je het weet (anderhalf uur) sta je in amsterdam
Liever zo'n stuk in de trein dan 50 km afleggen en daar anderhalfuur voor nodig hebben...quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Meh, ik heb het een half jaar voor de studie gedaan, en vind het voor EW begrippen nog wel een aardig eindje. Vaak hebben ze wel ritten die beter aansluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |