SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroοdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Daar is het gewoon MOAR"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Less is more idd. Maar kan ook de leeftijd zijn
You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Tip voor de naturel shakes die jullie waarschijnlijk allemaal binnen krijgen: mueslierepen, pannekoeken, smooties en andere van jullie kookkunsten.![]()
Wat is eigenlijk de reden dat sommigen bij (bijvoorbeeld) de squat, in dezelfde set zowel omhoog gaan in gewicht en na het maximum bereikt is het binnen diezelfde set het weer met stapjes afbouwen?
Vanaf 3:20. Wat is het doel ervan?![]()
Cacao?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:06 schreef terrorsjaak het volgende:
Tip voor de naturel shakes die jullie waarschijnlijk allemaal binnen krijgen: mueslierepen, pannekoeken, smooties en andere van jullie kookkunsten.![]()
Shake met chocomel makenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:06 schreef terrorsjaak het volgende:
Tip voor de naturel shakes die jullie waarschijnlijk allemaal binnen krijgen: mueslierepen, pannekoeken, smooties en andere van jullie kookkunsten.Soukidan op je oogbal.![]()
Ik las in het vorige deel wat vragen over 5/3/1 (ik kan niet quoten nu). Maar wat ik zelf doe is op OHP-dag de bench als assistance (en daarna, chinups, facepulls, curls), deadlift-dag de squat als assistance . Bench-dag doe ik incline als assistance en squat-dag de stifflegged deadlift als assistance.
De assistance heb ik volgens het progression-schema als wat in het eerste boek is beschreven. 1e week 3 sets van 10 reps. 2e week 2 sets van 8 en 1 set van 6 en de 3e week 3 sets van 5. Al deze sets hebben verschillende % van 1RM.
Moet zeggen dat ik met 2x benchen en 2x squatten per week wel flinke progressie maak. Er wordt inderdaad gezegd dat 5/3/1 wat te simpel is, maar als je kijkt naar 'Beyond 5/3/1' zijn er genoeg variatie mogelijkheden. Wat ik zelf doe is, is een verkapt 5x5 (wel met repout de laatste werkset) de eerste week, 2e week rep-out op first set last en de 3e week een repout op de laatste werkset en vervolgens singles in oplopend gewicht (adhv Jokersets).
Vind vooral de variatie in de 5/3/1 lifts leuk!![]()
Whey + havermout+melk = papquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:06 schreef terrorsjaak het volgende:
![]()
Doe zelf een variatiant op 5/3/1 en ben er tevreden over.
Zie niet in wat er te simpel aan zou zijn, er zijn immers genoeg variaties op zoals je al zegt.You wear your smile like it was going out of fashion...![]()
Cookies en cream smaakt best lekker imho! Minder chemisch, best realistische smaak.
Toch heb ik m'n vraagtekens, het gaat uit het zakje als suiker. De whey die ik uit de pot haal is veel minder korrelachtig, minder fijn.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Daarom juist, zo'n korrelige substantie gaat toch niet handig in zo'n zakje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:40 schreef Susteren het volgende:
Cookies en cream smaakt best lekker imho! Minder chemisch, best realistische smaak.
Toch heb ik m'n vraagtekens, het gaat uit het zakje als suiker. De whey die ik uit de pot haal is veel minder korrelachtig, minder fijn.
Het moet er simpel uitkomen, vandaar de structuur.
Denk ik.![]()
Maar je zou toch zeggen dat een sample gewoon het zelfde bevat als de "grotere broers"?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:46 schreef Romsel het volgende:
[..]
Daarom juist, zo'n korrelige substantie gaat toch niet handig in zo'n zakje.
Het moet er simpel uitkomen, vandaar de structuur.
Denk ik.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Dat klopt wel, een sample zou hetzelfde moeten zijn als het daadwerkelijke product.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar je zou toch zeggen dat een sample gewoon het zelfde bevat als de "grotere broers"?
Anyway, ik heb er vannacht mooi 2 x 6 van besteld.![]()
Het lijkt korreliger omdat je het rechtstreeks uit het zakje in je shaker gooit. Uit een emmer schep je alles en dus stamp je het in de lepel cq hogere dichtheid.Deathlift or Die.![]()
Het is een stuk droger uit een pakje dan uit een emmer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:04 schreef Ethanolic het volgende:
Het lijkt korreliger omdat je het rechtstreeks uit het zakje in je shaker gooit. Uit een emmer schep je alles en dus stamp je het in de lepel.
Maar anyway, lekker belangrijk.![]()
Heel veel. Als je geintresseerd bent raad ik je aan om Beyond 5/3/1 te lezen. Ik doe zelf een 5/3/1 SVR. Met paused squats en bench.quote:![]()
Anywhey hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een stuk droger uit een pakje dan uit een emmer.
Maar anyway, lekker belangrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
1 Maatschep is vaak 25 gram. Dus voor 50 gram whey neem ik dan 50/25 = 2 maatschappen.quote:
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Deze volg ik even niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
1 Maatschep is vaak 25 gram. Dus voor 50 gram whey neem ik dan 50/25 = 2 maatschappen.Deathlift or Die.![]()
Cable lateral raise?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
Wat is een goed alternatief voor Dumbbell Lateral Raise ?
Wat bedoel je precies met alternatief?![]()
Geen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
Wat is een goed alternatief voor Dumbbell Lateral Raise ?Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ik vind het echt een schijt oefening en zoek eigenlijk een andere oefening waar ik wel dezelfde spieren mee trainquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:01 schreef DjMark het volgende:
[..]
Cable lateral raise?
Wat bedoel je precies met alternatief?![]()
![]()
Suggestie: Lichtere dumbbells pakken en armen langs je lichaam omhoog brengen. Zwaar gaan is vaak je armen iets meer voor je lichaam laten komen waardoor je voorste schouderkop traint.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:03 schreef Questular het volgende:
[..]
JammerDan maar deze braaf blijven doen.[
Dus licht gewicht en redelijk hoog volume (zowel sets als reps).Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
thx!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:06 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Suggestie: Lichtere dumbbells pakken en armen langs je lichaam omhoog brengen. Zwaar gaan is vaak je armen iets meer voor je lichaam laten komen waardoor je voorste schouderkop traint.
Dus licht gewicht en redelijk hoog volume (zowel sets als reps).![]()
En probeer je armen niet te hoog te brengen, maar net iets boven de schouder. Anders train je meer je traps.quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Dat werkt ook al in Windows 2000quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of voor alle W8 gebruikers: Windows key+R.
Inb4 de maatschep discussie 28 gr vs 40grBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Inb4: mensen die denken dat meer eiwit altijd beter isquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat werkt ook al in Windows 2000
Inb4 de maatschep discussie 28 gr vs 40gr
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Upright rows, maar dat verneukt je polsen en zorgt voor schouder impingements all over the place.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Questular het volgende:
Wat is een goed alternatief voor Dumbbell Lateral Raise ?![]()
EZ-bar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Upright rows, maar dat verneukt je polsen en zorgt voor schouder impingements all over the place.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Trainen op hypertrofie en trainen op kracht vereisen een verschillende trainingsmethodiek (aantal reps, enz.). Natuurlijk zul je met trainen op hypertrofie ook vooruitgang boeken in kracht en vice versa.
Maar is er voor optimale spiergroei tegenover optimale groei in kracht een ander voedingsschema nodig (hoeveelheid eiwitten bijvoorbeeld)?
Ik kan hier vrij weinig over vinden namelijk.F.K.A. SuperwormJim![]()
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:44 schreef Travel. het volgende:
Net getraind, over 2 uur onbeperkt eten. Dillema of ik nu ga eten.![]()
Als je sterk wil worden moet je gewoon heel veel eten. Zie sterkste man van Nederland of de gemiddelde powerlifterquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Trainen op hypertrofie en trainen op kracht vereisen een verschillende trainingsmethodiek (aantal reps, enz.). Natuurlijk zul je met trainen op hypertrofie ook vooruitgang boeken in kracht en vice versa.
Maar is er voor optimale spiergroei tegenover optimale groei in kracht een ander voedingsschema nodig (hoeveelheid eiwitten bijvoorbeeld)?
Ik kan hier vrij weinig over vinden namelijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dus eigenlijk veel eten en aan je kcal's en eiwitten komen, verhoudingen niet zo nauw nemen als bij trainen voor hypertrofie (bodybuilding). Een powerlifter bijvoorbeeld traint niet voor esthetiek, maar voor kracht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je sterk wil worden moet je gewoon heel veel eten. Zie sterkste man van Nederland of de gemiddelde powerlifter
Dan zou je dus kunnen volstaan met een bulk-schema zonder het al te nauw te nemen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Imo is er niet echt een verschil tussen eten voor bb of eten voor pl. Gewoon surplus protein en klaar.Ik vind Berry Blast wel nice.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:40 schreef Susteren het volgende:
Toch heb ik m'n vraagtekens, het gaat uit het zakje als suiker. De whey die ik uit de pot haal is veel minder korrelachtig, minder fijn.
Wellicht worden de variety packs door een andere fabrikant geproduceerd oid.If not now, then when.![]()
Squats beginnen flink irritant te worden. Uit 'the hole' komen bij meer weight gaat moeilijker zoals te verwachten is, maar als ik daar eenmaal uit ben stuitert/explodeert dat ding vanwege de eerdere kracht 'pers' zodanig dat het met een klap op m'n rug neerkomt. Techniek of balans issue?![]()
Zodra je uit de bodem komt kan je wat vaart minderen. Meestal zie je het ook bij oly lifters tijdens de clean & jerk. Twee mooie voorbeelden hiervan zijn Klokov en Lu Xiaojun.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef Faeroer het volgende:
Squats beginnen flink irritant te worden. Uit 'the hole' komen bij meer weight gaat moeilijker zoals te verwachten is, maar als ik daar eenmaal uit ben stuitert/explodeert dat ding vanwege de eerdere kracht 'pers' zodanig dat het met een klap op m'n rug neerkomt. Techniek of balans issue?
Bij Klokov komt de stang een heel stuk los van zijn lichaam. In de front squat is dit geen probleem. Bij de back squat zal dit vervelender zijn.
Lu Xiaojun laat hem (bijna) niet van zijn schouders afkomen, is er gewoon in getraind. Bij zijn warming up komt het helemaal niet voor:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Heeft iemand misschien een goede tip van mij want loop nu al bijna 3 weken aan te kloten met squats
3 weken terug ben ik op me knie gevallen van een trap, niets aan de hand opzich
Alleen als ik door me knietjes ga heb ik pijn in mijn rechterknie
Met squats heb ik er ook last van omdat ik echt niet zwaar kan gaan anders begeeft die t weer
Iemand tips wat voor oefeningen ik kan doen om het beter te maken want heb nu sinds die tijd niet echt goed benen kunnen trainenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Rust, imo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Heeft iemand misschien een goede tip van mij want loop nu al bijna 3 weken aan te kloten met squats
3 weken terug ben ik op me knie gevallen van een trap, niets aan de hand opzich
Alleen als ik door me knietjes ga heb ik pijn in mijn rechterknie
Met squats heb ik er ook last van omdat ik echt niet zwaar kan gaan anders begeeft die t weer
Iemand tips wat voor oefeningen ik kan doen om het beter te maken want heb nu sinds die tijd niet echt goed benen kunnen trainenDeathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: