De varen des doods!quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:25 schreef Specularium het volgende:
Adriaan aan het rellen.
[ afbeelding ]
Nou, ik vind deze best okquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef YokiKater het volgende:
Wat doet kuifje in de OP, doe die blonde mevrouw terug, snel!
Ok, als 't echt moet, dan maar blond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef YokiKater het volgende:
Wat doet kuifje in de OP, doe die blonde mevrouw terug, snel!
Verdraaid, mijn huisvrouw-instinct laat me in de steek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een buxus.
Ik weet dat soort dingen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, als 't echt moet, dan maar blond.
[ afbeelding ]
Boks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een buxus.
Ik weet dat soort dingen.
Correct.quote:
Joh, als jij dat als bezigheidstherapie wil..quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:35 schreef Specularium het volgende:
Ik ga vannacht al die hommelplaatjes editten in lekkere wijven.
Dat lijkt wel een Turk, man.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
Getint, donker haar, groene ogen, hubba hubba hubba.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:35 schreef Specularium het volgende:
Ik ga vannacht al die hommelplaatjes editten in lekkere wijven.
Ik blijf bij die in de OPquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
Getint, donker haar, groene ogen, hubba hubba hubba.
[ afbeelding ]
Dat is het ook.quote:
Een VS topic.quote:
Heb ik ze niet op kunnen betrappen vooralsnog, na nogal extensief onderzoek.quote:
Volgens mij vind voorpik jou juist lekker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Voorvocht jou wel lekker.
Mij iig niet lijkt mequote:Op woensdag 19 maart 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij vind voorpik jou juist lekker.
Ehm, beetje boyish bedoel je?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
VS, post eens meer LEKKERE mannen (zoals in de OP dus)
Nee, gewoon LEKKER. Itt de andere 2 die je postte..quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, misschien verander jij hem wel
Ik denk zoiets dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, gewoon LEKKER. Itt de andere 2 die je postte..
Maar jij valt niet op ouder (dan ik) voor zover ik weet, dus dat zal ik niet van je vragen..
Acceptabelquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk zoiets dan?
[ afbeelding ]
Helemaal niet, hij is ook 82 of zoquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En al zou dat kunnen (wat niet zo is), is hij net zo achterlijk jong als jij
Precies, ik ben stokoud.quote:
quote:
quote:
Geen flauw idee eigenlijk.quote:
M'n ex was ook parttime model, die was dan wel weer homo, en turks.quote:
Ik stop al.quote:
Waarom is hij dan je ex?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n ex was ook parttime model, die was dan wel weer homo, en turks.
Oh ik mis hem, hij was zo lief.
Nee, heb ik eindelijk iemand die leuke plaatjes post (soms dan), nu ga je door ookquote:
De schoonfamilie was 't niet echt eens met z'n geaardheid, en ik wou niet alles stiekem doen.quote:
Ja, duhh... Maar hem missen is beter?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De schoonfamilie was 't niet echt eens met z'n geaardheid, en ik wou niet alles stiekem doen.
Heeft zijn familie hem al hetero gekregen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De schoonfamilie was 't niet echt eens met z'n geaardheid, en ik wou niet alles stiekem doen.
Ja en nee, minder problemen, maar 't heeft er voor gezorgd dat ik me nu al 2 jaar niet weet te binden aan anderen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, duhh... Maar hem missen is beter?
Geen flauw idee, heb eigenlijk weinig contact meer met 'm sinds een half jaar ofzo. Helaas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft zijn familie hem al hetero gekregen?
Ken je deze nog?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij niet 10 gig aan hommelpron hebt.
Lekker handigquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en nee, minder problemen, maar 't heeft er voor gezorgd dat ik me nu al 2 jaar niet weet te binden aan anderen.
Geen vrouwentietenpics voor 1 topicje graag..quote:
Wellicht niet, aan de andere kant heb ik me wel vol op werk kunnen storten daardoor.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen vrouwentietenpics voor 1 topicje graag..
Het gaat om haar ogenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen vrouwentietenpics voor 1 topicje graag..
Gelukkig lach je en verbied je vooralsnog niksquote:
Wat zou ik moeten verbieden dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig lach je en verbied je vooralsnog niks
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten verbieden dan?
Hooguit om haar blik. Haar ogen zijn niet heel bijzonderquote:
Niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten verbieden dan?
Niet verbiedenquote:
Behalve als het om vrouwen gaat uiteraard.. Schijnheilige hypocrietquote:
Ach wees niet getreurd, dit soort mannen kom je nooit tegen op straat.quote:
Ik zeg dit ook als er vrouwen worden gepost, vraag maar aan specu.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve als het om vrouwen gaat uiteraard.. Schijnheilige hypocriet
Helaasquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach wees niet getreurd, dit soort mannen kom je nooit tegen op straat.
Zijn derhalve ook geen concurrentie.
Je post er net zelf 1...quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zeg dit ook als er vrouwen worden gepost, vraag maar aan specu.
Ik ben er wel blij mee eigenlijk, anders zou iedereen zich daar op blindstaren. Nu zie je ze hooguit bij de H&M op een of ander reclamebord staan. Veel beter.quote:
Nou, ik zou er toch wel eens een beschuitje mee willen eten hoor.. ;@quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee eigenlijk, anders zou iedereen zich daar op blindstaren. Nu zie je ze hooguit bij de H&M op een of ander reclamebord staan. Veel beter.
Gaat vervelen, trust me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik zou er toch wel eens een beschuitje mee willen eten hoor.. ;@
Er zijn exemplaren die je eenmalig wil strikken om eens een beschuitje mee te eten.. En er zijn er (zeldzaam natuurlijk) die je ook wel op je bank wilt hebben zittenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
En ik moet zeggen, ik heb me toch een partij aan lekkere kerels zoals op die pics verslonden, maar uiteindelijk blijft 't enkel eyecandy. Heb je verder weinig aan.
Een lekkere dame? Dank voor het complimentquote:
Hm heb alles zo onderhand wel gehad, van de sexy barman tot aan de modellen tot aan de diplomaat tot aan de internationale DJ. Het leukste zijn gewoon de normale gozers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn exemplaren die je eenmalig wil strikken om eens een beschuitje mee te eten.. En er zijn er (zeldzaam natuurlijk) die je ook wel op je bank wilt hebben zitten
Zoals jij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm heb alles zo onderhand wel gehad, van de sexy barman tot aan de modellen tot aan de diplomaat tot aan de internationale DJ. Het leukste zijn gewoon de normale gozers.
Ho ho, we hadden het over vrouwen in het algemeen, ik heb geen waardeoordeel gegevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een lekkere dame? Dank voor het compliment
Ja ik ben weinig bijzonders, althans vind ik zelf.quote:
Nee, dat hadden we niet. Maar "lekkere ogen" dan? Of ga we nu beledigend doen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ho ho, we hadden het over vrouwen in het algemeen, ik heb geen waardeoordeel gegeven
Maar whatever floats your boat![]()
Hou me op de hoogtequote:Op woensdag 19 maart 2014 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik ben weinig bijzonders, althans vind ik zelf.
Dus vandaar dat ik wellicht ook niet zo opkijk meer naar dat volk, heb toch al alles gehad.
Behalve dan royalty, dat moet nog.
Om op te eten...quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we niet. Maar "lekkere ogen" dan? Of ga we nu beledigend doen?
Jonge homoquote:
Doe gerust of je dom bent hoorquote:
Nee hoor..quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat gedoe over 'normale gozers' slaat op jou
Ik ben ook een hele leuke jongen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat gedoe over 'normale gozers' slaat op jou
Dat zeggen ze tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe gerust of je dom bent hoor
Owh, nu weer wél complimenteus? Make up your mind zeg... *duizelig*quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch
"Je bent om op te eten"
Pfff de hele nacht al flirtueus (is dat een woord?) bezig....quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, nu weer wél complimenteus? Make up your mind zeg... *duizelig*
Zie de POL SCquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ik moet alleen nog landenlijstje volkrijgen qua jongens, tot nu toe heb ik:
Nederland (duh)
Belgie
Frankrijk
Duitsland
Denemarken
Noorwegen
Zweden
Oostenrijk
Engeland
Schotland
Zwitserland
Italie
Spanje
Portugal
Griekenland
Turkije
Polen
Verenigde Staten
Mexico
Ecuador
Brazilie
Argentinie
Colombia
Australie
Nieuw-Zeeland
Indonesie
China
Taiwan
Rusland
Zuid-Afrika
Ierland
Hm, denk dat, of ik ben er een paar vergeten.
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 01:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pfff de hele nacht al flirtueus (is dat een woord?) bezig....
Hm nee, ik probeer geen award te halen.quote:
Whatever makes your clock tickquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm nee, ik probeer geen award te halen.
Maar ik vind 't wel leuk, eigenlijk.
Het zal je verbazen hoezeer seks verschilt per cultuur, en dus ook de ervaring.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whatever makes your clock tick
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoezeer seks verschilt per cultuur, en dus ook de ervaring.
Dat is best grappig eigenlijk.
Lastig uit te leggen, maar heeft meer met hoeveelheid passie te maken etc.quote:
Nee, jij was stellig, en nu wil ik het weten ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, maar heeft meer met hoeveelheid passie te maken etc.
Dunno, de wat warmere latino landen zijn wat meer liefdevoller, passievoller, meer aandacht erbij, lastig uit te leggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, jij was stellig, en nu wil ik het weten ook
Geiler?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dunno, de wat warmere latino landen zijn wat meer liefdevoller, passievoller, meer aandacht erbij, lastig uit te leggen.
Nou nee, ligt eraan wat je prettig vindt denk ik.quote:
Jij bent dan ook geen latino (Turken ook niet overigens)quote:
En ze wassen de pener wat minder vaak, ook erg erotisch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dunno, de wat warmere latino landen zijn wat meer liefdevoller, passievoller, meer aandacht erbij, lastig uit te leggen.
Leg het dan fatsoenlijk uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, ligt eraan wat je prettig vindt denk ik.
Ze zijn vaak ijdeler dan wij eigenlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ze wassen de pener wat minder vaak, ook erg erotisch.
Wat is jouw achtergrond eigenlijk?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ze wassen de pener wat minder vaak, ook erg erotisch.
Ja is gewoon lastig, maar daar vinden ze constant zoenen bijvoorbeeld belangrijk, terwijl hier neuken belangrijker is, en de rest meer voorspel is.quote:
Nederlands. Donkerblond, blauwe ogen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Ik ook, we zijn tweelingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nederlands. Donkerblond, blauwe ogen.
Een soort Superman.
Ik emigreer... Zoenen is voor mij wel een vorm van voorspel, dus dat impliceert...quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja is gewoon lastig, maar daar vinden ze constant zoenen bijvoorbeeld belangrijk, terwijl hier neuken belangrijker is, en de rest meer voorspel is.
Jij klinkt als mij.. Afgezien van dat Supermanquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nederlands. Donkerblond, blauwe ogen.
Een soort Superman.
Tsja, ik vind Mediterraan vaak ook romantischer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik emigreer... Zoenen is voor mij wel een vorm van voorspel, dus dat impliceert...
Kan dat niet zien op de lijst.. Je foto is te klein..quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, we zijn tweelingen.
Hoewel, ik heb 1 blauw en 1 groen oog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Heterochromia_iridum
...dat je nu op zoek gaat naar een passievolle latino homo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik emigreer... Zoenen is voor mij wel een vorm van voorspel, dus dat impliceert...
Op de lijst?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan dat niet zien op de lijst.. Je foto is te klein..
Waarom niet? Hoewel: zijn moederskindjes meestalquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
...dat je nu op zoek gaat naar een passievolle latino homo?
Dat is ook wel de meest slechte rotfoto ooit die ze hebben weten te nemen.quote:
Vooroordeelquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoewel: zijn moederskindjes meestal
Arme jijquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook wel de meest slechte rotfoto ooit die ze hebben weten te nemen.
Ik zal eens een duidelijke uploaden hier op m'n foto-album, dan kan je wel zien dat ik 2 oogkleuren heb.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arme jij
*ben zelf ook niet echt fotogeniek*
Maar wel práchtig zonder op de foto te staan uiteraard
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal eens een duidelijke uploaden hier op m'n foto-album, dan kan je wel zien dat ik 2 oogkleuren heb.
Ach die paar tellen geeft niks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doenNiet iedereen hoeft te weten wie je bent. En ik zeg sowieso niks
Als het goed is wel.quote:
Ja, gezienquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die paar tellen geeft niks.
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, gezienEn idd beter dan op de lijst
VEEL beter
En (waar het om ging) verschil in oogkleur gezienquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, gezienEn idd beter dan op de lijst
VEEL beter
Ik heb gewoon een kieslijst gehadquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:44 schreef Peunage het volgende:
Krijgen we dit jaar geen lijst met deelnemers?
Genetisch defect.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En (waar het om ging) verschil in oogkleur gezien
Ja ik dus niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kieslijst gehad
Defect? Wat is er mis mee dan?quote:
Je ouders vast wel.. Gaat gewoon de brievenbus in he?quote:
Niks, maar 't blijkt een erfelijk defect te zijn ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Defect? Wat is er mis mee dan?
Nope, ook niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ouders vast wel.. Gaat gewoon de brievenbus in he?
So? Is gewoon bijzonder/(bijna) uniek/ ander lovends toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks, maar 't blijkt een erfelijk defect te zijn ofzo.
Zo leert Wiki mij. Mensen met 2 verschillende ogen zijn er niet zoveel.
Dan haten ze allochtonenquote:
Nou eerlijk gezegd vond ik het gros van de mannen die hij postte meerquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:49 schreef Specularium het volgende:
Geile foto Voorvocht, gelijk opgeslagen.
Ik erger me er ook niet aan, vond 't altijd wel grappig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
So? Is gewoon bijzonder/(bijna) uniek/ ander lovends toch?
Dat is het eerste waar ik aan dacht inderdaad. Want wat kan het anders zijn? Gewoon keiharde haat. Ik herken Nederland gewoon niet meer...quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is het eerste waar ik aan dacht inderdaad. Want wat kan het anders zijn? Gewoon keiharde haat. Ik herken Nederland gewoon niet meer...
Vond? Wie heeft er iets lulligs gezegd dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik erger me er ook niet aan, vond 't altijd wel grappig.
Niemand, vind het nog steeds wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vond? Wie heeft er iets lulligs gezegd dan?
quote:There are two studies out that came up with slightly different numbers (.25% and .67%) so if we average them out to cover any variations you get .46% of the world's population.
Is gewoon niet algemeen.. Ik zou het niet erg vinden iig..quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand, vind het nog steeds wel.
[..]
Waarom wil jij dat weten eigenlijk?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:55 schreef Peunage het volgende:
Maar de vraag is, heb je ook een hele grote pener...
Uitermate.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:55 schreef Peunage het volgende:
Maar de vraag is, heb je ook een hele grote pener...
Is het ook niet, niemand let er ook op, tenzij je in een gesprek/vergadering zit waarin mensen je echt in de ogen staren. Dan krijg je vaak wel een opmerking. Maar anders valt 't ze niet eens op joh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is gewoon niet algemeen.. Ik zou het niet erg vinden iig..
Penerage komt uit een andere cultuur, gaat een wereld voor hem open.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat weten eigenlijk?
Ik zit gelukkig wel boven 't gemiddelde, hoppaa.quote:
Ik verzamel data...quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat weten eigenlijk?
Hoe jong ben jij eigenlijk Specu?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penerage komt uit een andere cultuur, gaat een wereld voor hem open.
Nu 32, dat was vorig jaar wel anders.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij eigenlijk Specu?
Zie jou niet echt opscheppen.. Is dat een aanwijzing?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik verzamel data...
Dit is fok! Iedereen schept hier op
Iemand zegt pener en jij bent er als de pikken bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penerage komt uit een andere cultuur, gaat een wereld voor hem open.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu 32, dat was vorig jaar wel anders.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu 32, dat was vorig jaar wel anders.
Aanwijzing voor wat denk je?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie jou niet echt opscheppen.. Is dat een aanwijzing?
Hoeveel uur geleden zei jij ook alweer dat je weg ging als VS ging posten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iemand zegt pener en jij bent er als de pikken bij.
Niemand gaat weg als ik post, ik ben een verbindend persoon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel uur geleden zei jij ook alweer dat je weg ging als VS ging posten?
Ja, als ik dat jou aan je neus ga hangen...quote:
Geen antwoord op mijn vraag, en hij is gestopt met homo-erotische piks postenquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel uur geleden zei jij ook alweer dat je weg ging als VS ging posten?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand gaat weg als ik post, ik ben een verbindend persoon.
Mijn selfies zijn zeer erotisch hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag, en hij is gestopt met homo-erotische piks posten
Zeg het dan maar nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als ik dat jou aan je neus ga hangen...
Helaas wel ja...quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag, en hij is gestopt met homo-erotische piks posten
Dat noemen ze een wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je niet politiek post ben je wel te harden
Of iemand die je moet vermijden aangaande bepaalde onderwerpenquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat noemen ze een wolf in schaapskleren.
Tyf op met je smartlappenquote:
Je bent ook niet echt homo-erotisch toch?quote:
Welnee, in het dagelijks leven heb ik 't nooit over politiek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of iemand die je moet vermijden aangaande bepaalde onderwerpen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, in het dagelijks leven heb ik 't nooit over politiek.
Maar vind 't leuk mensen in POL SC overal op de kast te jagen.
Ooit breekt 't me misschien op, maar op dit moment heeft m'n grote bek me altijd succes gebracht.quote:
Ik veroordeelde je niet hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooit breekt 't me misschien op, maar op dit moment heeft m'n grote bek me altijd succes gebracht.
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:09 schreef Voorschrift het volgende:
Geen idee, ik ben mooi vrij morgen.
Hier zit totaal geen homosensueel grapje in.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooit breekt 't me misschien op, maar op dit moment heeft m'n grote bek me altijd succes gebracht.
Ik wilde hem heel graag maken, maar ik zou weg moeten zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zit totaal geen homosensueel grapje in.
Mis je dat? Arme jij...quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zit totaal geen homosensueel grapje in.
Lul er omheen *slapeloos* en hé je bent er weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wilde hem heel graag maken, maar ik zou weg moeten zijn.
Boeiequote:Op woensdag 19 maart 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ga géén VVD stemmen..
Doe maar zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul er omheen *slapeloos* en hé je bent er weer
Welnee, ik ga niks doen morgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar VS is wellicht aan een schoonheidsslaapje begonnen ivm morgen
Lekker luiquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik ga niks doen morgen.
Behalve stemmen dan.
Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:25 schreef Peunage het volgende:
Ik zou eigenlijk een week in een bos moeten blijven of zo, klok herstarten
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ik jou Voorvocht wel lekker.
Zoek dan op je stemwijzer, gekkenhuis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb geen kieslijst gekregen. Denk op een lokale partij.
Hoeveel heb jij al besteld?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:41 schreef arjan1112 het volgende:
http://edition.cnn.com/2010/TECH/02/01/sex.robot/index.html
had ooit op vind ik leuk geklikt.. nu weer verwijderd natuurlijk
En toevallig zie ik dit topic:quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ze zou maar wegwaaien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:34 schreef Drugshond het volgende:
Een opblaaspop in de handboeien slaan. Is dat niet wat lafjes.
Of lek geprikt worden. Prik van de cactus.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:41 schreef arjan1112 het volgende:
Prostituees doen dat al eeuwen.quote:Lifelike dolls, artificial sex organs and sex-chat phone lines have been keeping the lonely company for decades.
Huh? Fok! is sinds het ontstaan nudisten-only hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Is er een zwemuurtje voor vrouwen? Ik weet wel dat er in sommige zwembaden een nudistenuurtje is. Is dat er ook op Fok?
Ik wel. Als ik überhaupt ZOU gaan zwemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:01 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen willen niet apart zwemmen.
Nooit.
Niet dat ik weet, hoezo?quote:
Heb ik vroeger vaak gedaan . Wist zelf de hoge duikplank gesloten te krijgen. Maar dat was ver en toen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik überhaupt ZOU gaan zwemmen.
Je hebt ook sportscholen voor alleen vrouwen, hier althans.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik überhaupt ZOU gaan zwemmen.
Wut, is dat serieus een ding?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Drugshond het volgende:
Behallve als ze zwanger zijn. Onder water bevallen schijnt een pre te zijn.
Ja, staan zelfs filmpjes van op youtube. Schijnt dat het minder pijnlijk is en voor de baby fijner omdat hij van warm naar warm gaat.quote:
Ik weet al te veelquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, staan zelfs filmpjes van op youtube. Schijnt dat het minder pijnlijk is en voor de baby fijner omdat hij van warm naar warm gaat.
Nee, hij krijgt nog zuurstof via de navelstreng he.. En hij krijgt pas een ademhalingsreflex als hij boven water is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet al te veel
Bevalling, belachelijk vies onderwerp
Maar verdrinkt de baby dan niet
Hier Den Haag is vrouwenzwemmen, daar is allerlei ophef over omdat het speciaal voor moslima zou zijn. Alleen slaat dat nergens op, want het bestaat al 40jr ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt ook sportscholen voor alleen vrouwen, hier althans.
Uhm....ik ben ff aan het eten, dus ik sla overquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier bijvoorbeeld een filmpje, wel een irritant muziekje op de achtergrond:
Niks vies aanquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uhm....ik ben ff aan het eten, dus ik sla over
En toch, bevallen en mijn bolognese saus gaan niet zo goed samen.quote:
Moederkoek is pizza,en nu volg ik het niet meer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
En toch, bevallen en mijn bolognese saus gaan niet zo goed samen.
Oh vroeger ging ik ook vaak zwemmen, kan het best goed al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb ik vroeger vaak gedaan . Wist zelf de hoge duikplank gesloten te krijgen. Maar dat was ver en toen.
Bah!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moederkoek is pizza,en nu volg ik het niet meer.
Die saus is perfect, echt heel lekker.quote:
Een paar uur?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die saus is perfect, echt heel lekker.
Ben er een paar uur mee bezig geweest, maar dat was het wel waard.
Ja, traditioneel recept, uurtje voorbereiden en daarna alleen een beetje roeren gedurende een een uurtje of 4.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een paar uur?
Ik heb net lasagna in de oven geschoven.
Wat een werk. Waarom moet dat zo lang? Wat zit er allemaal in?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, traditioneel recept, uurtje voorbereiden en daarna alleen een beetje roeren gedurende een een uurtje of 4.
Heb zojuist ook hachee opgezet, doe ik pas uit als ik ga slapen en heb ik lekker mijn eten morgen snel klaar!
Klopt....mijn zusje heeft ook een onderwater bevalling gedaan en dat is al ruim 13 jaar geleden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
Dat onderwaterbevallen is ook al heel oud trouwens. In bad of in een zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |