Wees blij Souryquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
Ja, ik moet wat!![]()
Even geen ellende... is geweest...
Ik welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb expres gewacht, maar dat geloof je vast niet
Ik wel want je loopt al 2 weken deze topics vol te spammenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb expres gewacht, maar dat geloof je vast niet
ja maar ging niet expres die lapo'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel want je loopt al 2 weken deze topics vol te spammen
Doe maar !quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
zat ik toch hele foute youtubejes te zoeken
Maakt vast niet uit vanavond,,, hebben we wat afleiding...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef sacha het volgende:
maar ik zal mij inhouden want soury houdt niet van filmpies
Ik ken het Fann, het gebeurt voor je er erg in hebt en dan kijk je naar een update en merk je dat ie vol is en oops/shit jij was de laatste .. OK vooruuit dan maar een nieuwe en klaar.. Op zich ook niet zo veel werk meer ..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar ging niet expres die lapo'sen dat is ECHT waar..
psies...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het Fann, het gebeurt voor je er erg in hebt en dan kijk je naar een update en merk je dat ie vol is en oops/shit jij was de laatste .. OK vooruuit dan maar een nieuwe en klaar.. Op zich ook niet zo veel werk meer ..
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef sacha het volgende:
maar ik zal mij inhouden want soury houdt niet van filmpies
en nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sas
oh nee ze hebben iets veranderdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mijn favorieten zijn weg bij you toep
Flikker op met die ytubesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sas
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers nog even:
http://www.aziatische-ing(...)e-pannenkoek-recept/
Of dit restaurant als je zelf geen zin hebt om het te maken:
http://www.ishii-okonomiyaki.com
Okonomiyaki dus, mijn Japans is niet meer wat het geweest is...
quote:
Vooruit dan maar weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was een beetje gemeen MadMasterexcuses
Die heb ik live gezien met Michael Flatley.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit was een kadootje van WJ die draag ik aan hem op...
zo mooi.......
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
Was ook meer voor Deisyy bedoelt...
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien met Michael Flatley.
Mooie dames ook...
Maar je was even recalcitrant en wilde ook even een punt maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wist ik ook wel dat het niet voor mij was ...
Wat een kutreclames altijd eerst, en dan verwacht je iets en dan is het een kutplaatquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je was even recalcitrant en wilde ook even een punt maken.
Ach joh, doe eens gek. Het is lente...
Dat zeker, Hans Teeuwen is niet leuk...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]viel wel mee, gewoon een flauw grapje
Wel juist! Vin ik wel tenminste....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker, Hans Teeuwen is niet leuk...
Dat begrijp ik dan weer wel...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel juist! Vin ik wel tenminste....
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....al ruim 25 jaar niet meer gestemd en dat zal morgen net anders zijn.
Ik 1 keer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit gestemd
Ik heb er gewoon niets mee .. Nooit gehad ,.. Denk dat ik anders wou zijn dan mn ouders (VVD) en daarom nooit iets heb kunnen kiezen .. De moeite nooit genomen .. Of omdat ik stiekem toch VVD was .. ... Dat soort dingen en daarom ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik 1 keer.
Weet geeneens meer waarop.
Goedemorgen.quote:
8 uur staan koken ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef drakin het volgende:
Het staat hier tenminste voor 8 uur op het vuur, over 5 minuten kan ik gaan eten
Weekend en laatse week stel ik het iets te lang uit. Maar het is nu allang weer op helaas.quote:
Ja hoor, maar dat hoefde ze weer niet.quote:
Nee dank, mijn laatste heb ik ooit al kado gedaan. En vorig jaar zelfs al men eerste platte scherm voor een heel schappelijk prijsje aan een vriendin ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat hoefde ze weer niet.
Wil iemand hier misschien nog zo'n tv inclusief enorm dikke kont?
Ik heb nog wel zoń dikke computer monitor staan (ergens onder tafel) Ik heb alleen nog maar dunnen schermen in huis ... wel iets te veel voor mn huishouden om eerlijk te zijn ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef drakin het volgende:
Je kan ze idd bijna niet meer kwijt die dingen.
je bent ook al te laatquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga niet stemmen want ik heb geen ideeeeeeeeeee op wie ik moet stemmen, ik heb niks
gevolgd ...
slapen is fijn, als ik wakker ben slaap ik, als ik slaap ben ik wakkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]is ook weer zo, goed excuus, ik had me verslapen...
Ik heb raaaaaaaare dromen, en helemaal geen leuke, vroeger had ik nog wel eens een leukequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
slapen is fijn, als ik wakker ben slaap ik, als ik slaap ben ik wakker
Ik hou me stil ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb raaaaaaaare dromen, en helemaal geen leuke, vroeger had ik nog wel eens een leuke
droom maar nu is het allemaal shit wat ik droom
u heeft een dipje als ik dit zo leesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb raaaaaaaare dromen, en helemaal geen leuke, vroeger had ik nog wel eens een leuke
Ik kan me dan wel voorstellen dat je het allemaal wel gelooft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, serieus ik ben alleen maar met problemen bezig geweest, 3 begrafenissen in 3 jaar
en die ziek en die ziek en andere problemen, allemaal gezeik, dus ze moeten het maar
samen uitzoeken, hebben ze mij niet bij nodig denk ik, het is toch al een klotezooi
Yups... maar waarom mocht jij niet stemmen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dan wel voorstellen dat je het allemaal wel gelooft.
Laat maar Fanntastisch idee dacht ik ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom?
Droom jij wel leuk dan?
maar hoe gaat het met JOU?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij wel... gaat wel weer over...
per 1-1-2015 fuseert mijn woonplaats met een andere woonplaats tot één gemeente, dan krijgen we meteen een nieuwe gemeenteraad.quote:
Dromen is een vorm van verwerkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah....... oké, nou ja, scheelt weer een loopjequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
per 1-1-2015 fuseert mijn woonplaats met een andere woonplaats tot één gemeente, dan krijgen we meteen een nieuwe gemeenteraad.
als het goed met mij gaat droom ik over onafgemaakte zaken, als het minder goed gaat kan ik mij niets van mijn dromen herinnerenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom?
Droom jij wel leuk dan?
Das kutquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best kut eigenlijken met jou?
Ik heb momenteel ook zoiets van het zal allemaal wel, ze besluiten maar zonder mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah....... oké, nou ja, scheelt weer een loopje
ik ben er bijna weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best kut eigenlijken met jou?
Ik kan me alleen flarden herinneren, maar het slaat allemaal nergens op, de héle droom kanquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
als het goed met mij gaat droom ik over onafgemaakte zaken, als het minder goed gaat kan ik mij niets van mijn dromen herinneren
kut nieuws maakt het leven ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook niet gezellig heh als is zo langkom?![]()
maar ja, soms is het nou eenmaal zo... nu maar weer leuk nieuws, als iemand dat
heeft tenminste, want ik heb geen goed nieuws te melden
Dat is ook weer waar, zonder dieptepunten ook geen hoogtepunten toch? Of zoiets...quote:
Alsof het leven altijd leuk is, ellende hoort erbij, bij de één af en toe wat meer dan de ander.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook niet gezellig heh als is zo langkom?![]()
maar ja, soms is het nou eenmaal zo... nu maar weer leuk nieuws, als iemand dat
heeft tenminste, want ik heb geen goed nieuws te melden
Alles komt ook zo lekker tegelijk altijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof het leven altijd leuk is, ellende hoort erbij, bij de één af en toe wat meer dan de ander.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn goede nieuws van vandaag is dat ik mijn grijze haren weer kwijt ben
het is maar net in hoeverre je jezelf toelaat in de put te zittenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, zonder dieptepunten ook geen hoogtepunten toch? Of zoiets...
Nah... ik vin het wel diep genoeg nu
ik heb er vandaag 2 ontdekt!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn goede nieuws van vandaag is dat ik mijn grijze haren weer kwijt ben
Dat is wat mijn kapster zei: wat ben je grijs geworden de afgelopen 2 maandenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]volgens mij heb ik er een paar bij
Mwja... ik moet ook niet zeiken en weer gewoon doen, maar vandaag ging het effe niet, maarquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef sacha het volgende:
[..]
het is maar net in hoeverre je jezelf toelaat in de put te zitten
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent blond, dan vallen ze niet zo op
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent blond, dan vallen ze niet zo op
je mag gewoon zeiken hoor, soms is het gewoon geen feestjequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwja... ik moet ook niet zeiken en weer gewoon doen, maar vandaag ging het effe niet, maar
ik zal me zelf wel een schop onder mijn kont geven, want ik vind mezelf helemaal niet leuk als
ik zo ben en ik wil het ook niet dus het zal wel niet zo lang duren.
Ga ik mijn best voor doen![]()
morgen beter!
nah... lucht wel effe opquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
je mag gewoon zeiken hoor, soms is het gewoon geen feestje
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah....... vandaar dt jij wel eens van die aparte smilies hebleuk zo'n broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die heeft hij allemaal gemaakt?
geinig ...
deze is ook wel bekend maar dan hing er nog een tampon onder geloof ik![]()
![]()
ten tijde van Sgop, een ander forum wat niet meer bestaat waren Jappie, APK en mijn broertje hofleverancierquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
die heeft hij allemaal gemaakt?
geinig ...
deze is ook wel bekend maar dan hing er nog een tampon onder geloof ik![]()
[ afbeelding ]
ah........ ja APK heeft ook altijd leukequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ten tijde van Sgop, een ander forum wat niet meer bestaat waren Jappie, APK en mijn broertje hofleverancier
das lief! een stuiterkuiken!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah........ ja APK heeft ook altijd leuke![]()
mijn verjaardagskadootje van APK ....
[ afbeelding ]
heb ik bewaard ...
Ja, da's niet zo moeilijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen ooit een dochter gemaakt en misschien een zoon...
Ach ja nee dat is nooit bevestigd en ook nooit meer iets over gehoord .... Maar 9 maanden op de dag af ,,..quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, da's niet zo moeilijkmisschien een zoon??? maar dat weet je niet zeker?
ow........ oké, misschien dat ie ooit voor je deur staat dan...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja nee dat is nooit bevestigd en ook nooit meer iets over gehoord .... Maar 9 maanden op de dag af ,,..
Ja kan... Misschien kent mn dochter hem wel .. Geen idee, maar OK ik heb het er wel eens met haar over gehad..quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow........ oké, misschien dat ie ooit voor je deur staat dan...
Moeten we dan eerst met de boot ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
als ik ooit in de herhaling ga vallen willen jullie mij dan doodmaken?
Echt hčquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
Niet iedereen van onze leeftijd onthoud allesquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet iedereen van onze leeftijd onthoud alles
En maken we een jas van chufiquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En maken we een jas van chufi
Ook virtueel natuurlijk, met zonnepanelen zodat ik op kan laden
Zoals bij de de DWDDquote:
Lekker warm.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
Vannacht einde van de feesten in Valencia met die soort taferelen
[ afbeelding ]
Ik denk dat chufi het wel fijn vind als we op hem gaan zittenquote:
*delete mental image*quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi het wel fijn vind als we op hem gaan zitten
Een shit on my face poef ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi het wel fijn vind als we op hem gaan zitten
Wat voor feest is dat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Allemaal de hens in ... Vannacht om 00:25 of zo op TVE
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat voor feest is dat?
Verlaat carnaval of zo?
Nee sorry ik heb ook nog liggen zoals je weetquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef sig000 het volgende:
Sla je slag. V&A / [TK] Verzameling Vinyl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oa deze:quote:
Fijne nacht nog Sig ...quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:23 schreef sig000 het volgende:
Ik werk gelukkig op eigen tijden. Truste Sjoef.
Sorry about him .. but not my kind of ,,, guitarsquote:
Echt te gek! Kende ik nog nietquote:
Ja sorry .. Had iets anders aan mn orenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Zijn we niet thuis vanavond of hoe zit het?
old skool,! (ik zat toen nog op de basisschool) Je kreeg toen ook die rage met James Brown is dead etc en KLFquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor jou, ook gebaseerd op Fire van Arthur Brown:
Ik durf mijn uitslag niet te postenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:16 schreef sacha het volgende:
http://www.durftedenken.n(...)utm_campaign=partner
Niets nieuws dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik durf mijn uitslag niet te postenals jij het doet doe ik het ook...
Ik ben in elk geval NIET normaalvolgens de test dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent dus een gekkiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:57 schreef sacha het volgende:
Je bent:
ABSURD
Want je bent het ideaal van Sartre!
Je neemt de dingen superserieus. Je bent alleen op de wereld en je weet het. Het lot neem je volledig in eigen hand. Mensen die zichzelf anders voordoen dan ze zijn, vind je slap en leugenachtig.
In deze tijd is verantwoordelijkheidsgevoel zeldzaam. Al vinden normale mensen ook dat ze hun eigen pad moeten bepalen, ze zijn niet zo vrij als jij.
Da's niet waar... jij neemt altijd snel de benen als er hier hommelus isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:59 schreef chufi het volgende:
Al kun je ook goed luisteren en kom je op voor de underdog.
Ja maar jullie zijn niet normaal, dus waarvoor zou ik me er mee bemoeienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's niet waar... jij neemt altijd snel de benen als er hier hommelus is
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn niet normaal, dus waarvoor zou ik me er mee bemoeien
Ja, dat ding is achterlijk langzaam, dat klopt! gewoon effe volhoudenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef drakin het volgende:
Test duurt nu al 3 minuten en ben pas bij vraag 5
Anders moet ik mijn vaste internetnerd maar bellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat ding is achterlijk langzaam, dat klopt! gewoon effe volhouden
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Anders moet ik mijn vaste internetnerd maar bellen
Meerdere eigenlijk, maar ik blijf nu toch maar even staren, want dit is gewoon langzaam en daar kan niemand wat aan doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]als je die hebt... zou ik het doen
Dat heb ik dus ook maar gedaan en nog af en toe op die button klikken, dat hielp soms ook...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Meerdere eigenlijk, maar ik blijf nu toch maar even staren, want dit is gewoon langzaam en daar kan niemand wat aan doen.
Dat kan ook de oorzaak zijn dat dat ding zo langzaam was, maar de meeste gaan hun uitslagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef sasquatsch het volgende:
Het is blijkbaar druk, bij mij werd de verbinding verbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan moet je je vaste internetnerd maar bellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef sasquatsch het volgende:
Het is blijkbaar druk, bij mij werd de verbinding verbroken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef drakin het volgende:
Ik ben ook al niet normaal zeg!curieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volgens mij staat er bij ieder stukje wel ''iets'' van iedereen trouwens, dit is net zoiets als je
''persoonlijke'' horoscoop ofzo...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:21 schreef Deisyy het volgende:
Tja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ben perfect! wees blij
en het ideaal van Aristoteles nog wel
![]()
Perfect? Zo voel ik me anders nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Je ben perfect! wees blij
en het ideaal van Aristoteles nog wel
Is ook een stomme test dat zei ik toch al! Wat ik écht wilde antwoorden stond er steeds niet bijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:26 schreef drakin het volgende:
En toch klopt het van mij niet, zo graag wil ik niet altijd nieuwe mensen ontmoeten en spontaan ben ik ook niet zo heel erg, maar het leek meer op impulsief(wat ik wel ben) dan berekenend zijn. En dat laatste kon ik wel meer antwoorden op geven. Ik vind die hele test gewoon niet normaal zeg!
Ik denk dat als je die test over een maand invult er weer iets anders uit komt, het is maar net hoe je je voelt en hoe je de antwoorden interpreteert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:26 schreef drakin het volgende:
En toch klopt het van mij niet, zo graag wil ik niet altijd nieuwe mensen ontmoeten en spontaan ben ik ook niet zo heel erg, maar het leek meer op impulsief(wat ik wel ben) dan berekenend zijn. En dat laatste kon ik wel meer antwoorden op geven. Ik vind die hele test gewoon niet normaal zeg!
Nee, want dan zijn het nog steeds dezelfde stomme vragenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die test over een maand invult er weer iets anders uit komt, het is maar net hoe je je voelt en hoe je de antwoorden interpreteert.
Ik weet zeker dat als ik hem nu weer invul dat het al anders kan zijn. Het is een momentopname en er zitten niet de juiste antwoorden voor me bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die test over een maand invult er weer iets anders uit komt, het is maar net hoe je je voelt en hoe je de antwoorden interpreteert.
Iedereen is abnormaal!
voor mij ook niet ...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:32 schreef drakin het volgende:
er zitten niet de juiste antwoorden voor me bij.
Ik zei toch, die test is niet normaalquote:
Kloptquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei toch, die test is niet normaal
De juiste vragen voor mij ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik hem nu weer invul dat het al anders kan zijn. Het is een momentopname en er zitten niet de juiste antwoorden voor me bij.
quote:Om te komen tot jouw uitslag hebben we de ideaalbeelden van filosofen uit het verleden vergeleken met wat nu normaal is.
quote:De normale mens
De normale mens in deze tijd is ontevreden, onrustig en wil méér. Hij (ja, de normale mens is nog steeds mannelijk) voelt zich verantwoordelijk voor zijn eigen lot en doet er alles aan om uit te blinken. Excelleren, dat wil hij. Stilzitten is niets voor de normale mens: hij wil continu geprikkeld worden. En is het niet leuk meer, dan zoekt hij zijn geluk elders. Geen probleem, er zijn genoeg opties.
De normale mens doet zijn best om goed over te komen. Hij heeft een mening over alles en neemt anderen voortdurend de maat. Achter zijn faįade van succes is de normale mens echter diep onzeker en twijfelt hij dagelijks over welke weg hij moet gaan.
De normale mens leeft maar één keer en voelt zo’n zware druk om dit leven perfect te maken dat hij er vaak een rotzooitje van maakt.
Wat een geluk dat jij in ieder geval niet normaal bent!
Godzijdank dat ik niet normaal ben dan...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:41 schreef drakin het volgende:
En ik op Arendt, wie dat ook mag zijn.
Trouwens zie ik nu staan wat nu normaal schijnt te zijn:
[..]
Veel scheelt het niet....een paar honderd van je mede-eiland bewoners in zee donderen en je bent daadwerkelijk alleen op de wereld!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:57 schreef sacha het volgende:
Je bent alleen op de wereld en je weet het.
quote:Eenzaamheid en sociaal verkeer dienen onderling afgewisseld worden: de eerste roept bij ons het verlangen naar anderen wakker, de laatste die naar ons zelf, zodat kruiselings de ene geneesmiddel is voor de andere. De eenzaamheid geneest de afkeer van de mensenmassa, de massa de afkeer van het alleen zijn.
tssssssssssk en dan zeggen ze dat IK niet van deze tijd benquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:44 schreef drakin het volgende:
Ik ben niet normaal want ik ben niet mannelijk
Je moet daarvoor ook even lezen wat er bij de normale mens staat, 6 berichtjes boven je post van mij, daar staat dat de normale mens nog steeds mannelijk is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tssssssssssk en dan zeggen ze dat IK niet van deze tijd ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me er wel in vinden. Meteen maar wat geld doneren aan Human.![]()
ja, ja... had ik gezien, ik bedoelde jou ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet daarvoor ook even lezen wat er bij de normale mens staat, 6 berichtjes boven je post van mij, daar staat dat de normale mens nog steeds mannelijk is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Je bent:Je bent mijn tweelingbroer! We hebben dezelfde uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me er wel in vinden. Meteen maar wat geld doneren aan Human.![]()
Ik heb al een zusje, maar 1 erbij is nooit verkeerd, dus welkom in de familie!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent mijn tweelingbroer! We hebben dezelfde uitslag
Wie dan wel? Je quotte mijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ja... had ik gezien, ik bedoelde jou ook niet
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al een zusje, maar 1 erbij is nooit verkeerd, dus welkom in de familie!
Ow..quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow..nou ja... ik bedoelde het dus anders, maar ik quote jou omdat jij het zei...
of zoiets![]()
je maakt me in de war
Die Arendt knakker zei dat, nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:41 schreef drakin het volgende:
En ik op Arendt, wie dat ook mag zijn.
Trouwens zie ik nu staan wat nu normaal schijnt te zijn:
[..]
Ja, kom ik ook net achterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:57 schreef drakin het volgende:
Is een vrouw, geen knakker dus en dus ook niet normaal.
Kan (nog) niet, want ik werd halverwege uit de test gegooid. Zal het vanavond als ik thuis ben nog een keer proberen. Maar ik kan me zelf niet herkennen in die definitie van 'normaal'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar is je uitslag dan???????
zien!
okéquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kan (nog) niet, want ik werd halverwege uit de test gegooid. Zal het vanavond als ik thuis ben nog een keer proberen. Maar ik kan me zelf niet herkennen in die definitie van 'normaal'.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... hiermee bedoel ik dus die Arendt heh... om misverstanden te voorkomen
Nog een broertje!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:
Je bent:
NIET VAN DEZE TIJD
Want je bent het ideaal van Seneca!
Je neemt de dingen zoals ze komen en laat je niet meeslepen door de waan van de dag. Wat gebeurt, gebeurt. Je bent stabiel en hebt een weinig turbulent, emotioneel leven.
In deze tijd is stabiliteit een zeldzame eigenschap. Normale mensen streven altijd naar meer. Ze willen alles uit het leven halen en zijn nooit zo tevreden als jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Je bent:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:16 schreef sacha het volgende:
http://www.durftedenken.n(...)utm_campaign=partner
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
Hier nog een.Zijn er maar 4 resultaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
Hier nog een.Welkom bij de grootste familie van nederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zit weer op mijn Smart TV te klooien, maar de ene keer werkt het wel en de andere keer werkt
het nietik snap er geen reet van
ah.... iets in een spoiler zetten gaat dus ook niet, wat een ongeinklopt dus wel dat ik niett
van deze tijd ben,geef mij maar mijn laptoppie
Zo, ik zit weer op mijn laptopquote:
Ligt er ergens een AB klem tussen een kussen? Anders ff de stroom er afquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Mijn Samsung home cinema set door raaaaar.
Als ik heb aan zet en kies voor fm gaat mijn radio aan, maar binnen een paar minuten gaat hij vanzelf naar een andere functie, zoals ipod, hdmi of aux. Heel af en toe komt hij vanzelf dan weer op fm, maar dat is van korte duur![]()
Iemand een idee?
De AB ligt op het kastje, echt het spookt. Ik zal het morgen eens proberen met de stroom erafquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt er ergens een AB klem tussen een kussen? Anders ff de stroom er af
Als het spookt zou ik niet wachten tot morgen... Of misschien nieuwe batterijen in de ABquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De AB ligt op het kastje, echt het spookt. Ik zal het morgen eens proberen met de stroom eraf
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De AB ligt op het kastje, echt het spookt. Ik zal het morgen eens proberen met de stroom eraf
Het heeft niets met de AB te maken, want die ligt maar op dat kastje te liggen terwijl de hcs zijn eigen leven leidt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het spookt zou ik niet wachten tot morgen... Of misschien nieuwe batterijen in de AB
Dan zou ik dat ding echt van de 220 halen ....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft niets met de AB te maken, want die ligt maar op dat kastje te liggen terwijl de hcs zijn eigen leven leidt.
Ik denk dat sacha gelijk heeft![]()
Ja, maar de tv heeft stroom van dezelfde stekker en mijn man zit naar zijn lievelingsserie te kijken en ik wil het vredig houdenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik dat ding echt van de 220 halen ....
Ah... doe eens gek en trek die stekker eruitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar de tv heeft stroom van dezelfde stekker en mijn man zit naar zijn lievelingsserie te kijken en ik wil het vredig houden
En mijn tv ook, hrt schijnt namelijk niet best te zijn om inene je stroom eruit te trekken als je tv aan staat, anders had ik het heus wel gedurfdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... doe eens gek en trek die stekker eruit![]()
Donald over de rooie
ow....... nou ja, ik heb er geen verstand van, maar ik denk wel 3x na voordat ik hier ergens een stekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn tv ook, hrt schijnt namelijk niet best te zijn om inene je stroom eruit te trekken als je tv aan staat, anders had ik het heus wel gedurfd
aan jou hebben we echt nietsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
Sterkte Dees, je regelt het maar lekker met je man ...
Ik ken haar thuissituatie toch ook niet... Heb je al een software update gedaan? Anders kom ik wel ff met mn schroevendraaier knutselen ..quote:
ik zou mijzelf bellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken haar thuissituatie toch ook niet... Heb je al een software update gedaan? Anders kom ik wel ff met mn schroevendraaier knutselen ..
Wat heeft mijn thuissituatie met mijn op hol geslagen hcs te maken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken haar thuissituatie toch ook niet... Heb je al een software update gedaan? Anders kom ik wel ff met mn schroevendraaier knutselen ..
bosequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
Mijn Bose Homecinemasysteem doet het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |