Wees blij Souryquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
Ja, ik moet wat!![]()
Even geen ellende... is geweest...
Ik welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb expres gewacht, maar dat geloof je vast niet
Ik wel want je loopt al 2 weken deze topics vol te spammenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb expres gewacht, maar dat geloof je vast niet
ja maar ging niet expres die lapo'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel want je loopt al 2 weken deze topics vol te spammen
Doe maar !quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
zat ik toch hele foute youtubejes te zoeken
Maakt vast niet uit vanavond,,, hebben we wat afleiding...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef sacha het volgende:
maar ik zal mij inhouden want soury houdt niet van filmpies
Ik ken het Fann, het gebeurt voor je er erg in hebt en dan kijk je naar een update en merk je dat ie vol is en oops/shit jij was de laatste .. OK vooruuit dan maar een nieuwe en klaar.. Op zich ook niet zo veel werk meer ..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar ging niet expres die lapo'sen dat is ECHT waar..
psies...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het Fann, het gebeurt voor je er erg in hebt en dan kijk je naar een update en merk je dat ie vol is en oops/shit jij was de laatste .. OK vooruuit dan maar een nieuwe en klaar.. Op zich ook niet zo veel werk meer ..
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef sacha het volgende:
maar ik zal mij inhouden want soury houdt niet van filmpies
en nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sas
oh nee ze hebben iets veranderdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mijn favorieten zijn weg bij you toep
Flikker op met die ytubesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sas
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers nog even:
http://www.aziatische-ing(...)e-pannenkoek-recept/
Of dit restaurant als je zelf geen zin hebt om het te maken:
http://www.ishii-okonomiyaki.com
Okonomiyaki dus, mijn Japans is niet meer wat het geweest is...
quote:
Vooruit dan maar weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was een beetje gemeen MadMasterexcuses
Die heb ik live gezien met Michael Flatley.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit was een kadootje van WJ die draag ik aan hem op...
zo mooi.......
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
Was ook meer voor Deisyy bedoelt...
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien met Michael Flatley.
Mooie dames ook...
Maar je was even recalcitrant en wilde ook even een punt maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wist ik ook wel dat het niet voor mij was ...
Wat een kutreclames altijd eerst, en dan verwacht je iets en dan is het een kutplaatquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je was even recalcitrant en wilde ook even een punt maken.
Ach joh, doe eens gek. Het is lente...
Dat zeker, Hans Teeuwen is niet leuk...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]viel wel mee, gewoon een flauw grapje
Wel juist! Vin ik wel tenminste....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker, Hans Teeuwen is niet leuk...
Dat begrijp ik dan weer wel...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel juist! Vin ik wel tenminste....
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....al ruim 25 jaar niet meer gestemd en dat zal morgen net anders zijn.
Ik 1 keer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit gestemd
Ik heb er gewoon niets mee .. Nooit gehad ,.. Denk dat ik anders wou zijn dan mn ouders (VVD) en daarom nooit iets heb kunnen kiezen .. De moeite nooit genomen .. Of omdat ik stiekem toch VVD was .. ... Dat soort dingen en daarom ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik 1 keer.
Weet geeneens meer waarop.
Goedemorgen.quote:
8 uur staan koken ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef drakin het volgende:
Het staat hier tenminste voor 8 uur op het vuur, over 5 minuten kan ik gaan eten
Weekend en laatse week stel ik het iets te lang uit. Maar het is nu allang weer op helaas.quote:
Ja hoor, maar dat hoefde ze weer niet.quote:
Nee dank, mijn laatste heb ik ooit al kado gedaan. En vorig jaar zelfs al men eerste platte scherm voor een heel schappelijk prijsje aan een vriendin ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat hoefde ze weer niet.
Wil iemand hier misschien nog zo'n tv inclusief enorm dikke kont?
Ik heb nog wel zoń dikke computer monitor staan (ergens onder tafel) Ik heb alleen nog maar dunnen schermen in huis ... wel iets te veel voor mn huishouden om eerlijk te zijn ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef drakin het volgende:
Je kan ze idd bijna niet meer kwijt die dingen.
je bent ook al te laatquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga niet stemmen want ik heb geen ideeeeeeeeeee op wie ik moet stemmen, ik heb niks
gevolgd ...
slapen is fijn, als ik wakker ben slaap ik, als ik slaap ben ik wakkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]is ook weer zo, goed excuus, ik had me verslapen...
Ik heb raaaaaaaare dromen, en helemaal geen leuke, vroeger had ik nog wel eens een leukequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
slapen is fijn, als ik wakker ben slaap ik, als ik slaap ben ik wakker
Ik hou me stil ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb raaaaaaaare dromen, en helemaal geen leuke, vroeger had ik nog wel eens een leuke
droom maar nu is het allemaal shit wat ik droom
u heeft een dipje als ik dit zo leesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb raaaaaaaare dromen, en helemaal geen leuke, vroeger had ik nog wel eens een leuke
Ik kan me dan wel voorstellen dat je het allemaal wel gelooft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, serieus ik ben alleen maar met problemen bezig geweest, 3 begrafenissen in 3 jaar
en die ziek en die ziek en andere problemen, allemaal gezeik, dus ze moeten het maar
samen uitzoeken, hebben ze mij niet bij nodig denk ik, het is toch al een klotezooi
Yups... maar waarom mocht jij niet stemmen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dan wel voorstellen dat je het allemaal wel gelooft.
Laat maar Fanntastisch idee dacht ik ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom?
Droom jij wel leuk dan?
maar hoe gaat het met JOU?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij wel... gaat wel weer over...
per 1-1-2015 fuseert mijn woonplaats met een andere woonplaats tot één gemeente, dan krijgen we meteen een nieuwe gemeenteraad.quote:
Dromen is een vorm van verwerkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah....... oké, nou ja, scheelt weer een loopjequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
per 1-1-2015 fuseert mijn woonplaats met een andere woonplaats tot één gemeente, dan krijgen we meteen een nieuwe gemeenteraad.
als het goed met mij gaat droom ik over onafgemaakte zaken, als het minder goed gaat kan ik mij niets van mijn dromen herinnerenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom?
Droom jij wel leuk dan?
Das kutquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best kut eigenlijken met jou?
Ik heb momenteel ook zoiets van het zal allemaal wel, ze besluiten maar zonder mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah....... oké, nou ja, scheelt weer een loopje
ik ben er bijna weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best kut eigenlijken met jou?
Ik kan me alleen flarden herinneren, maar het slaat allemaal nergens op, de héle droom kanquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
als het goed met mij gaat droom ik over onafgemaakte zaken, als het minder goed gaat kan ik mij niets van mijn dromen herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |