SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 4% gewijzigd door SgtPorkbeans op 18-03-2014 22:34:07 ]Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Toe maarquote:
Welke van de 2?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
wtf, het is nog een lekkere combi ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
JoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik zal 't eens proberen. Welke smaak jam?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
allebei goed te doen, maar peanut better + jelly is lekkerder
Terecht wel, Naomi Russell is ook ontiegelijk lekkerquote:
Bosbessenjamquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal 't eens proberen. Welke smaak jam?
Zal ook wel goed te doen zijn hoor, de soort jam maakt naar mijn weten niet uitquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom post een man een foto van zichzelf met een jurk aan in het Pinkpop topic![]()
Dit forum blijft je verbazen
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
MUZ / Pinkpop 2014 #7 Met of zonder The Stones
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
reverse image searchquote:
Ik vind niksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat je op google naar vergelijkbare afbeeldingen kan zoeken.
quote:Het is helemaal niet zeker of Jagger ook alle Europese optredens zal cancelen, alleen de Australische optredens zijn afgelast.
Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Nevermindquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:19 schreef klawie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef d4v1d het volgende:
Oh nvm. Hij gaf een vergelijkbare afbeelding die er heel erg op leek.. Gewoon dezelfde gast alleen dan in een grijze jurk
[/quote
Wat is nvm????
Vicequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zag vandaag wat op vice waarbij ik meteen aan LB moest denken
Drugs?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zag vandaag wat op vice waarbij ik meteen aan LB moest denken
Jaquote:
Maar wat was het?quote:
Mooi gedaan hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
LB en drugs is als putin en democratie
als Amerika zonder Macdonalds
als Mickey zonder Minnie
als shag zonder vloei
dit was mijn spreekbeurt ik hoop dat jullie hem leuk vonden nu kun je vragen stellen
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit
niet boos worden moest aan jou denken toen ik het zag sorry
lolquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit
niet boos worden moest aan jou denken toen ik het zag sorry
Dit is geen vraag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Eerst gebruik je "en" en daarna "zonder", beetje gekke vergelijkingen zo
mierenneukerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Eerst gebruik je "en" en daarna "zonder", beetje gekke vergelijkingen zo
1,57mquote:
quote:
Besties tochquote:
Had toch wel verwacht dat je mn kunstwerkje zou uploadenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Wiet, wodka, pizza, katten en hardcore. Ja daar hou ik wel van
Welke kunstwerk?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat je mn kunstwerkje zou uploaden
op je verjaardagquote:
Oh die verjaardag. Ik ben te stoned, moet slapen. Lach me maar uitquote:
HAHAAHAHHAAHAHHAAH XDquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die verjaardag. Ik ben te stoned, moet slapen. Lach me maar uit
quote:
Beter lezenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Vind wel raar dat ONZ-SC je favo FOK!ker is
Ik dacht dat je als stoner dat als eerst zagquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Duurt even maar ik zie nu pas de joint![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je als stoner dat als eerst zag
Ik ken geen user die zo heetquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter lezen![]()
Favo FOK!kers ONZ-STONERS & ONZ-SC
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 01:25 schreef Braddie het volgende:
Nee, niet echt.
Aandacht en zo, en 99% van de verhalen die ik hier in KLB plaats zijn óf nep óf heeeeeel erg overdreven.
Ik heb koekjes, kopen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Honger maar snackbar bezorgd niet meer.
fml
Brbquote:
Ik mag niet naar buiten van mn mamaquote:
Een week zul je bedoelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk als die jongen sherlock gebruikt dat hij wel de hele dag kwijt is om alles te lezen
Heb je geen bierkoerier daar? Die bezorgen naast bier meestal ook wel snacks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Honger maar snackbar bezorgd niet meer.
fml
Hiquote:
alles goed op deze zonnige ochtend?quote:
Ja hoor, beetje verkouden dat welquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed op deze zonnige ochtend?
werken enzo. the usualquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje verkouden dat wel
Et toi?
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:
DMquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Weet ik nog niet, ik heb me er nog niet echt in verdiept...quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:29 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik heb me er nog niet echt in verdiept...
Ik zie wel.
tja, ik weet niet waar je allemaal voor kan kiezen in jouw gemeentequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:30 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik weet al wel dat het geen Christelijke partij word.
De PvdA, CDA, VVD, BGL (?), Chr.Partij Burgerbelangen, ChristenUnie en D66.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, ik weet niet waar je allemaal voor kan kiezen in jouw gemeente
ik stem op een lokale partij. mede omdat we geen vvd hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:36 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
De PvdA, CDA, VVD, BGL (?), Chr.Partij Burgerbelangen, ChristenUnie en D66.
Maar dit word de 1e keer dat ik stem dus ik heb geen idee wat het allemaal inhoud.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:40 schreef Goedzooi het volgende:
Ik denk dat ik voor BGL ga, dat is de enige partij die de boel niet onderspamt met posters.
okequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga stemmen op de NSDAP
Oh... wacht...
Goed punt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:40 schreef Goedzooi het volgende:
Ik denk dat ik voor BGL ga, dat is de enige partij die de boel niet onderspamt met posters.
Jij mag helemaal nog niet eens stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga stemmen op de NSDAP
Oh... wacht...
vertel eens iets leuks danquote:
terechte klachtquote:
Zag net een billboard met die fontquote:
van een politieke partij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zag net een billboard met die font
Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zag net een billboard met die font
Nee dat zou nog erger zijnquote:
Eten kopenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef Rezania het volgende:
Van kwart voor 10 tot kwart voor 11 college gehad, nu wachten tot kwart over één voor een kwartier nabespreken. En ik heb geen lunch bij me.
we've got a badass over herequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga niet stemmen, heb mijn stempas verscheurd
Nog maar twee weken gelukkig. Maar de eisen voor het verslag zijn fucking vaag, dus hoop dat we een voldoende krijgen.quote:
niet zo slim he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HoiFuck net blikje energydrink omgegooid
Nope, net al bijna over mijn toetsenbord gekotstquote:
daarom vitamine bruistablettenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, net al bijna over mijn toetsenbord gekotstIk neem elke ochtend een vitamine pil maar ze zijn groot, dus breek ze door midden maar zelfs dan krijg ik ze amper door mijn strot
en die is?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben mijn paarse haar alweer zat, gelukkig vervaagd dit best wel snel. Ik ga dit keer echt maar eens voor mijn eigen haarkleur
beter dan paars jaquote:
Probeer graag wat nieuws maar ik wil ook weer lang haar dus dan maar even een tijd niet vervenquote:
tis dat emmen zo ver weg is..quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Haha dat mag. Ik geef je 2 hints: vaag paars haar + zwarte vest met witte verfvlekken (hoewel dat laatste er binnenkort wel uitgewassen wordt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |