quote:
Nikonlover gespot.quote:
Haha haanquote:
En dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat je het telkens weer opzoekt, maar er in feite niks te zoeken hebt.
Ik heb zeker zelfrespect.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij wordt hier uitgekotst, dus dat is dan des te merkwaardiger. Heb jij wel zelfrespect?
Jij bent hier net iets te vaak te vinden, en deelt net wat te veel levensverhalen, om je daar totaal niets van aan te trekken.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb zeker zelfrespect.
Maar het zijn maar woorden op het internet, dus dat doet me niets verder.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent hier net iets te vaak te vinden, en deelt net wat te veel levensverhalen, om je daar totaal niets van aan te trekken.
Oh, dus je bent 20 kg aangekomen.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Aandacht en zo, en 99% van de verhalen die ik hier in KLB plaats zijn óf nep óf heeeeeel erg overdreven.
Dát is wel een echt topic, dat ik ben afgevallenquote:Op maandag 17 maart 2014 01:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, dus je bent 20 kg aangekomen.
Je laat jezelf te gemakkelijk op de kast jagen om het als verzonnen, af te doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:25 schreef Braddie het volgende:
Nee, niet echt.
Aandacht en zo, en 99% van de verhalen die ik hier in KLB plaats zijn óf nep óf heeeeeel erg overdreven.
Niemand gelooft dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dát is wel een echt topic, dat ik ben afgevallenMaar dingen over vrienden en dergelijke is natuurlijk niet echt, logisch ook, waarom zou ik dat op FOK! gooien, dus dat is allemaal verzonnen.
Heb een hele rijke fantasie.
Nou, genoeg getrolled, ik ga eens mijn bed op zoeken.
quote:
Zorg je wel dat je het deurtje van het schuurtje goed afsluit?quote:Op maandag 17 maart 2014 01:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dát is wel een echt topic, dat ik ben afgevallenMaar dingen over vrienden en dergelijke is natuurlijk niet echt, logisch ook, waarom zou ik dat op FOK! gooien, dus dat is allemaal verzonnen.
Heb een hele rijke fantasie.
Nou, genoeg getrolled, ik ga eens mijn bed op zoeken.
Waarom die komma voor het woordje: af, beste hoink?quote:Op maandag 17 maart 2014 01:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je laat jezelf te gemakkelijk op de kast jagen om het als verzonnen, af te doen.
Tijpfoutquote:Op maandag 17 maart 2014 01:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom die komma voor het woordje: af, beste hoink?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |