Stones-tournee AUS&NZ uitgesteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar één optreden is gecanceled. De overige optredens in Australie gaan (nog) gewoon door. Het afgelaste optreden daar zou waarschijnlijk op een latere datum alsnog doorgaan. Vergeet niet de Stones hebben naast rechten ook verplichtigen na te komen, dat zijn vriendin komt te overlijden doet daar geen afbreuk aan. Trouwens het was een vriendin, ze waren niet getrouwd en hadden geen kinderen (was wel haar grote wens) en zoals al eerder werd geschreven zij maakte geen deel uit van de Stones bezetting.
Alhoewel ik het heel aanstekelijk zou vinden als zij met haar 1,93 lengte op het podium zou staan samen met de rest van de band.
Dus dan mag je niet rouwig zijn? Alleen als je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar één optreden is gecanceled. De overige optredens in Australie gaan (nog) gewoon door. Het afgelaste optreden daar zou waarschijnlijk op een latere datum alsnog doorgaan. Vergeet niet de Stones hebben naast rechten ook verplichtigen na te komen, dat zijn vriendin komt te overlijden doet daar geen afbreuk aan. Trouwens het was een vriendin, ze waren niet getrouwd en hadden geen kinderen (was wel haar grote wens) en zoals al eerder werd geschreven zij maakte geen deel uit van de Stones bezetting.
Alhoewel ik het heel aanstekelijk zou vinden als zij met haar 1,93 lengte op het podium zou staan samen met de rest van de band.
Misschien kan jij haar vervangen? Jij schijnt nogal op haar te lijken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dan kan Jagger mij mailen, op Fok staan genoeg foto's van mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan jij haar vervangen? Jij schijnt nogal op haar te lijken?
Ik vraag me bij elke reactie van je af wat ik zojuist gelezen heb.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dan kan Jagger mij mailen, op Fok staan genoeg foto's van mij.![]()
Wat je zegd, ik had nog nooit van die l'wren scott gehoord, maar toen ik foto's zag met de lengte dacht ik..wow deze vrouw heeft precies mijn lengte en figuur, zelfs de leeftijd komt aardig overeen. De kleding die zij ontwierp is gemaakt voor lange slanke vrouwen, en uitgerekend ik ben lang en heel slank.
Denk dat ik een zwart strak fluwelen jurkje aandoe, met en zwarte legging en een zwart gebreid vestje. en een rode rugtas Ik zal dan mijn haar dat iets langer is dan dat van l'wren scott los dragen. Op het Pinkpop terrein kan ik gerust qua kleding helemaal mezelf zijn.![]()
Eigenlijk is het mij daar om te doen, dat ik ook nog van optredens kan genieten is alleen maar mooi megenemen.
En laat me raden, alleen mannen van 70 vinden je interessant net als bij Mick?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dan kan Jagger mij mailen, op Fok staan genoeg foto's van mij.![]()
Wat je zegd, ik had nog nooit van die l'wren scott gehoord, maar toen ik foto's zag met de lengte dacht ik..wow deze vrouw heeft precies mijn lengte en figuur, zelfs de leeftijd komt aardig overeen. De kleding die zij ontwierp is gemaakt voor lange slanke vrouwen, en uitgerekend ik ben lang en heel slank.
Denk dat ik een zwart strak fluwelen jurkje aandoe, met en zwarte legging en een zwart gebreid vestje. en een rode rugtas Ik zal dan mijn haar dat iets langer is dan dat van l'wren scott los dragen. Op het Pinkpop terrein kan ik gerust qua kleding helemaal mezelf zijn.![]()
Eigenlijk is het mij daar om te doen, dat ik ook nog van optredens kan genieten is alleen maar mooi megenemen.
Zoals deze zwarte jurk, heb ik net even aangedaan en na jaren niet meer aangedaan te hebben past hij nu nog steeds, misschien dat ik deze op Pinkpop draag (wel met een rood of paars topje eronder) zoniet dan draag ik een ander zwart jurkje met een gebreid vestje erover. Het wordt iig iets met zwart.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Roburtt het volgende:
Hij maakt geen grappen over dat hij jurken draagt ben ik achter gekomen.
Maarja, nog 81 dagen tot Pinkpop.
Wie draag je? Het staat je goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Zoals deze zwarte jurk, heb ik net even aangedaan en na jaren niet meer aangedaan te hebben past hij nu nog steeds, misschien dat ik deze op Pinkpop draag (wel met een rood of paars topje eronder) zoniet dan draag ik een ander zwart jurkje met een gebreid vestje erover. Het wordt iig iets met zwart.
[ afbeelding ]
Moest een beetje door de knieen om de foto goed te krijgen,
Eens. Iedereen z'n ding. Al weet ik niet of zo'n lange zwarte jurk handig is als het lekker warm weer wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het te moeilijk om mensen in hun waarde te laten? We zitten niet meer op de middelbare school.
Hoe doet lekker wat die wil.. Maar ik mag toch best een Wtf geven?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het te moeilijk om mensen in hun waarde te laten? We zitten niet meer op de middelbare school.
Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ONZ SC komt ook even langs hoor
LB![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
d4v1d![]()
HAHA ASSKICKER DRAAGT OOKquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Gezellig even langs in het pinkpop topicquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |