Hij heeft gewoon een zwakke onderbuik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een lullig laag inkomen?
Nee, hooguit een anti-EU bemoeienis sentiment.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een lullig laag inkomen?
quote:''Marokkaan, Turk of autochtone Nederlander, dat interesseert me niet. Ja, sommigen scoren hoger in de cijfers, maar daar gaat het niet om. Laten we ophouden te kijken naar de afkomst van de dader. Elke dader moet gewoon worden aangepakt.''
Ja voor een paar weken, dan begint de campagne voor de Europese parlementsverkiezingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef Monolith het volgende:
Ik word wel doodmoe van al die propaganda spotjes zo langzamerhand. Gelukkig is dat morgen weer voorbij.
Daar let toch niemand op omdat het de mensen nog minder boeit dan de lokale politiek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja voor een paar weken, dan begint de campagne voor de Europese parlementsverkiezingen.
Wat vreemd is want dat zijn juist de verkiezingen voor het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar let toch niemand op omdat het de mensen nog minder boeit dan de lokale politiek.
Sloeber.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hooguit een anti-EU bemoeienis sentiment.
Al was 't maar om hun anti-banken wetgeving.
Veels te ver van je bed show. Ik denk dat de meeste mensen niet eens één EU-politicus van Nederlandse komaf op kan noemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat vreemd is want dat zijn juist de verkiezingen voor het hoogste niveau.
Zou Wilders eens mogen doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is daar zo goed aan, dat is gewoon het volgen van de grondwet.
Zouden de grootste klagers zelfs niet op het blok van Wilders en consorten stemmen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar let toch niemand op omdat het de mensen nog minder boeit dan de lokale politiek.
EP is een papieren tijger. Parlement heeft geen echte macht. Wanneer het over gewichtige zaken gaat, hebben de regeringsleiders altijd het laatste woord.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat vreemd is want dat zijn juist de verkiezingen voor het hoogste niveau.
Geef ze even aan dan zet ik ze alsnog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:03 schreef remlof het volgende:
Ik heb best wel een paar lullige opmerkingen tegen Arjan gemaakt vanavond, maar daar heb ik dan weer geen note voor gekregen.
Beetje tegenvallend dit.
Sorry trouwens Arjan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |