Bij Unibet: 10.50 als ze winnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Schalke maakt dat gewoon even goed![]()
Ik weet niet hoe die odds werken, wed zelf ook niet, maar kan iemand voor de grap eens kijken wat je terug krijgt als je inlegt op winst voor schalke
10 keer je inleg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Schalke maakt dat gewoon even goed![]()
Ik weet niet hoe die odds werken, wed zelf ook niet, maar kan iemand voor de grap eens kijken wat je terug krijgt als je inlegt op winst voor schalke
quote:
Valt me nog mee. Kun je ook zien wat je krijgt als je zegt dat Schalke door gaat naar de volgende ronde?quote:
1000 op betfair.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Valt me nog mee. Kun je ook zien wat je krijgt als je zegt dat Schalke door gaat naar de volgende ronde?Als je daar op kunt inleggen dan.
Ik had nl echt meer dan 10x verwacht.
Ja hij vond ze minder dan andere jaren met als argument 'ja ik weet niet is een gevoel'quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zei Yoeri nu dat hij niet zo kapot was van Bayern
De eerste wedstrijd was 6-1 hèquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Valt me nog mee. Kun je ook zien wat je krijgt als je zegt dat Schalke door gaat naar de volgende ronde?Als je daar op kunt inleggen dan.
Ik had nl echt meer dan 10x verwacht.
Wie neemt Yoeri dan ook serieus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zei Yoeri nu dat hij niet zo kapot was van Bayern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |