quote:Chelsea
Weekend result
Saturday: Aston Villa FC 1-0 Chelsea (Delph 82)
Čech; Ivanović, Cahill, Terry, Azpilicueta; Matić, Ramires; Hazard, Willian, Oscar (Schürrle 67), Torres (Ba 67).
• Chelsea were on a 14-match unbeaten run in the Premier League before Saturday. They had Willian (68) and Ramires (90+4) dismissed. Mourinho, who was sent to the stands, has never won a league game at Villa Park.
Team news
Marco van Ginkel is back in training after six months out with knee ligament damage, suffered on 24 September. Ashley Cole (knee) and David Luiz (muscle strain) have missed the last two games.
Galatasaray
Weekend result
Friday: Kardemir Karabükspor 0-0 Galatasaray
Muslera; Sabri Sarıoğlu, Semih Kaya (Chedjou 46), Hakan Balta, Alex Telles; Yekta Kurtuluş (Umut Bulut 76), Felipe Melo, Selçuk İnan, Sneijder; Drogba (Ceyhun Gülselam 89), Burak.
• Galatasaray have lost only one of their last 23 games in all competitions but have won just four of 19 away fixtures all season.
Team news
Aydın Yılmaz (broken ankle), Gökhan Zan (hamstring) and Emre Çolak (knee) are all ruled out through injury.
Match fact
• Galatasaray have not won in eight visits to English clubs, drawing three and losing five. Overall their record is W3 D8 L7.
twitter:Kysia twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 17:03:17En vanavond allemaal weer kijken naar de Champions League! Speciaal voor u mede gefinancierd door Russisch staatsbedrijf Gazprom. reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 17:35:48Straks analyse #ChampionsLeague #CHEGAL bij de #Nos! Hopen op een spannende en leuke pot! reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 19:15:09Foutje is menselijk! Morgen analyse #ChampionsLeague ! reageer retweet
Eerste tweet vanuit Naarden, tweede vanuit Hilversum.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 17:35:48Straks analyse #ChampionsLeague #CHEGAL bij de #Nos! Hopen op een spannende en leuke pot! reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 19:15:09Foutje is menselijk! Morgen analyse #ChampionsLeague ! reageer retweet
Dat zie ik nu pas.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerste tweet vanuit Naarden, tweede vanuit Hilversum.
Sta je dan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sta je dan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sta je dan.
Gaat gewoon 3-0 worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk kunnen de Toeterturken stunten, of in ieder geval de voorsprong nemen. Wel weer eens tijd voor een leuke CL-wedstrijd.
Heb niet zo'n hoge pet op van Galatasaray. Het is al een klein wonder dat ze tegen Juve, puur door de omstandigheden, doorgingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo simpel zou het toch wel niet gaan. Chelsea speelt nou ook niet geweldig.
Ja, GS had niet last van het veld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb niet zo'n hoge pet op van Galatasaray. Het is al een klein wonder dat ze tegen Juve, puur door de omstandigheden, doorgingen.
Daaaar sta je dan.....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sta je dan.
Wedstrijd verplaatst. Is allemaal wel in het voordeel van de thuisclub. Op dat veld had sowieso niet meer gespeeld mogen worden, ging nergens overquote:
Volgens mij was Ronald de boer een keer zo iets vergeten voor sport1, toen was Frank er maar gaan zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
Ralatakasay.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
Youri is vergeten te oefenen op de uitspraak van Galasataray.
Bij Unibet: 10.50 als ze winnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Schalke maakt dat gewoon even goed![]()
Ik weet niet hoe die odds werken, wed zelf ook niet, maar kan iemand voor de grap eens kijken wat je terug krijgt als je inlegt op winst voor schalke
10 keer je inleg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Schalke maakt dat gewoon even goed![]()
Ik weet niet hoe die odds werken, wed zelf ook niet, maar kan iemand voor de grap eens kijken wat je terug krijgt als je inlegt op winst voor schalke
quote:
Valt me nog mee. Kun je ook zien wat je krijgt als je zegt dat Schalke door gaat naar de volgende ronde?quote:
1000 op betfair.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Valt me nog mee. Kun je ook zien wat je krijgt als je zegt dat Schalke door gaat naar de volgende ronde?Als je daar op kunt inleggen dan.
Ik had nl echt meer dan 10x verwacht.
Ja hij vond ze minder dan andere jaren met als argument 'ja ik weet niet is een gevoel'quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zei Yoeri nu dat hij niet zo kapot was van Bayern
De eerste wedstrijd was 6-1 hèquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Valt me nog mee. Kun je ook zien wat je krijgt als je zegt dat Schalke door gaat naar de volgende ronde?Als je daar op kunt inleggen dan.
Ik had nl echt meer dan 10x verwacht.
Wie neemt Yoeri dan ook serieus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zei Yoeri nu dat hij niet zo kapot was van Bayern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |