Die logica snap ik totaal niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja als hij echt een statement wil maken dan moet hij dat zo doen ja idd
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die logica snap ik totaal niet.
Dan is het toch alsnog een travestie act, die jij per se niet wilde?
Ah, maar daar ga je scheef. Want zonder die baard zie je NIET meer goed dat het een kerel is. Integendeel. Hij ziet er van zichzelf mega vrouwelijk uit in het gezichtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.
Hij treed al een aantal jaar op in de gay scene in Oostenrijk, als travestiet en met baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.
Dus op zaterdagavond je vermaken met je hond in de tuin?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
.
Dan zou hij juist uitstralen dat homo's, lesbiennes en travestieten zich ten alle tijden moeten aanpassen aan de "normale mensen".
Zijn statement is dat hij is wie hij is, met jurk en baard. Waarom zou hij dat moeten veranderen en zwichten voor druk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, maar daar ga je scheef. Want zonder die baard zie je NIET meer goed dat het een kerel is. Integendeel. Hij ziet er van zichzelf mega vrouwelijk uit in het gezicht![]()
Dus dan is dat hele punt weg en zou iedereen denken dat het gewoon een vrouw is. Dus als hij dat statement wil maken, heeft hij die baard juist nodig.
Heerlijk toch te zien hoe bekrompen en dom veel Nederlanders in werkelijkheid zijn?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn statement is dat hij is wie hij is, met jurk en baard. Waarom zou hij dat moeten veranderen en zwichten voor druk?
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk toch te zien hoe bekrompen en dom veel Nederlanders in werkelijkheid zijn?
Hun vingertje omhoog en griepen en zeiken over hoe anderen naar hun normen moeten leven.
I am a lady, I do lady things..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.
Al hoorde ik niemand over Little Britain waar al langer duidelijk mannelijke (met snor) crossdressers in spelen:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.
Al hoorde ik niemand over Little Britain waar al langer duidelijk mannelijke (met snor) crossdressers in spelen:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Omdat ik eigenlijk nooit naar little Britain kijk.
Ik kan het alleen maar eens zijn met deze post.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb het ook nog nooit gezien
Robby zou ik wel doenmaar zonder de jurk
Maar het was hem toch worst wat iedereen dacht? Of toch niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij treed al een aantal jaar op in de gay scene in Oostenrijk, als travestiet en met baard.
Om speciaal voor dit festival die baard af te scheren en zichzelf dus aan te passen aan iedereen die dat niet normaal vind geeft juist een heel ander, in mijn ogen negatief, statement.
Dan zou hij juist uitstralen dat homo's, lesbiennes en travestieten zich ten alle tijden moeten aanpassen aan de "normale mensen".
Het grappig is dat jij hier precies doet wat je haar verwijt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Maar het was hem toch worst wat iedereen dacht? Of toch niet?
Sorry hoor maar hij blijft maar zeikenquote:
Geldt ook voor hemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij blijft maar zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |