quote:
Die jongeren die staan te werven voor goede doelen zijn heel vaak uitzendkrachten die ervoor zijn ingehuurdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:41 schreef Vork het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan alles en iedereen die op straat zieltjes staat te winnen (of dit nou voor een politieke partij een goed doel of iets volstrekt commercieels is, dat is mij om het even). Iedereen die dat hier wil, mag dat niet op bepaalde stukken in de binnenstad doen en andere plekken daar moet volgens mij nog toestemming voor worden gevraagd. Ik heb net bekeken in welke gebieden dit dus eigenlijk niet mag. Als ik daarop moet/ga elimineren, dan maakt het de keuze wel steeds eenvoudiger.
Klopt, dat maakt het alleen nog maar storender.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Die jongeren die staan te werven voor goede doelen zijn heel vaak uitzendkrachten die ervoor zijn ingehuurd
Jep.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt het alleen nog maar storender.
En dat levert, mits je nieuwe donaties werft, best wat leuks op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die jongeren die staan te werven voor goede doelen zijn heel vaak uitzendkrachten die ervoor zijn ingehuurd
Hallo hallo!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:23 schreef Jagärtrut het volgende:
groetjes vanuit New Delhi!
Ik ging gister met 10 cm verse sneeuw weg uit Zweden, en kwam vanmorgen met 30 graden en een hevige onweersbui aan in Delhi. Het is voor mij niet alleen een cultuurshock, maar ook een klimaatshock!
Mooi.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Poesupdate :
Sonde zit er nog in tot iig vrijdag (ook makkelijker om de medicijnen te geven) en als ze bijv toch te weinig zelf gaat eten om bij te voeden.
Alles ziet er beter uit, maar we zijn er nog niet
ik internet nu vanaf m'n bed, heb een prima hotel een beetje buiten het centrum. 10 minuten wandelen vanaf de metro, waar ze wagens hebben voor alleen vrouwen. Prettig, want de wagens voor mannen zijn echt vol. En lekker kleurrijk, want alle vrouwen dragen felle kleuren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Hallo hallo!![]()
Goed te horen dat je veilig aangekomen bent, ondanks het klapje in je snoet van de plotselinge hitte![]()
Hou ons op de hoogte hè? Ik ben zelf niet zo reislustig, maar smul altijd van andermans verhalen.![]()
In wat voor soort accommodatie kom je vannacht terecht? En wat heb je al gegeten?
Wat apartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:27 schreef Jagärtrut het volgende:
ik internet nu vanaf m'n bed, heb een prima hotel een beetje buiten het centrum. 10 minuten wandelen vanaf de metro, waar ze wagens hebben voor alleen vrouwen. Prettig, want de wagens voor mannen zijn echt vol. En lekker kleurrijk, want alle vrouwen dragen felle kleuren.
Ja,apartheid.quote:
Slegs vir vrouequote:
baklava?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn gewonnen bakvormen zijn binnen. Nu eens bedenken wat ik kan maken
Is een optie, maar is me eigenlijk een tikkie te zoetquote:
gevalletje kanker. hij kreeg enkel nog bestraling tegen de pijn. maar deze is/was van korte duur.quote:
danke.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk dat er iemand is overleden...
Gecondoleerd Z. Veel mensen achter elkaar bij jou
Pff. Dat was best pittig en er volgen donderdag nog 3 cursus-uren.quote:
Toch niet zo makkelijk als je dacht dus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Pff. Dat was best pittig en er volgen donderdag nog 3 cursus-uren.
Prachtig webbased-systeem waarbij je werkelijk alles van gasten kunt invoeren en volgen.
(http://www.getaticket.nl/index.php).
Tegenvaller begrijp ik?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Pff. Dat was best pittig en er volgen donderdag nog 3 cursus-uren.
Prachtig webbased-systeem waarbij je werkelijk alles van gasten kunt invoeren en volgen.
(http://www.getaticket.nl/index.php).
Nope.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch niet zo makkelijk als je dacht dus?
Kan ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:33 schreef AnneX het volgende:
Zo lang het je leuke werk maar niet overbodig maakt!
Dat wandelaars met ideal op de foon de toegang betalen bijv.
Leuk stukje over de vrijwilligers :quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:33 schreef AnneX het volgende:
Zo lang het je leuke werk maar niet overbodig maakt!
Dat wandelaars met ideal op de foon de toegang betalen bijv.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 06:31 schreef Bluezz het volgende:
Moggel![]()
Ultravroege ochtendvoeding qua poezenpatient ging goed
Ze kwam me om half 6 wakker maken... gezoem in mn oor, draai ik mn hoofd een beetje zit ik ook zowat in die lampekap![]()
Ze had zelf gegeten uit haar bakje (gewoon voer wat geprakt met water)
Dus alleen de medicijnen met wat voer & water door de sonde wat perfect ging want mevrouw lag alweer bijna te slapen tegen g aan
Pfiew dat is beter weggaan dan maandag
Wat fijn! Dat geeft het baasje moed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 06:31 schreef Bluezz het volgende:
Moggel![]()
Ultravroege ochtendvoeding qua poezenpatient ging goed
Ze kwam me om half 6 wakker maken... gezoem in mn oor, draai ik mn hoofd een beetje zit ik ook zowat in die lampekap![]()
Ze had zelf gegeten uit haar bakje (gewoon voer wat geprakt met water)
Dus alleen de medicijnen met wat voer & water door de sonde wat perfect ging want mevrouw lag alweer bijna te slapen tegen g aan
Pfiew dat is beter weggaan dan maandag
Beurs in Houten van ons bedrijf. Iedereen op kantoor is al netjes behalve ik, heb kleding mee. We moeten alleen een te lelijk groen sjaaltje om, verpest mn hele outfitquote:
Sterkte dan maar!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beurs in Houten van ons bedrijf. Iedereen op kantoor is al netjes behalve ik, heb kleding mee. We moeten alleen een te lelijk groen sjaaltje om, verpest mn hele outfit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door minilot op 19-03-2014 10:07:44 ]Let me see you stripped down to the bone
Als de poot er niet meer als een tv boutje uitzietquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:57 schreef minilot het volgende:
Stoere poes! Zelf drinken!Wanneer mag de kap eraf Bloes?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef minilot het volgende:
Ha, ik zit dat filmpje nu voor het eerst in lange tijd weer eens terug te kijken op Youtube.. Volstrekt ongehinderd door mijn belabberde Engelse uitspraak en gebrekkige woordenschat ratel ik op hoog tempo door en zit als een enthousiaste malloot met mijn handen te zwaaien. Blijkbaar praat ik erg graag over de interactie tussen pretparken en fans.#nietomaantezien
De meneer naast je is wel heftig geïnteresseerd in je hand in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Klopt, er hangt een lange vlecht over mijn schouder op die fotoquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik stel me jou juist voor als iemand met lang haar Mini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:14 schreef borisz het volgende:
Stemformulier van Bloes is gevonden.
[ afbeelding ]
Ook een optie. Brengt iig de opkomst % omhoogquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier op mijn werk zeggen ze me dat ik blanco moet stemmen....
De enige hier die daar voor zijn is de VVD en dat gaat me nou net te ver om daar op te stemmen om op zondag te kunnen winkelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:42 schreef minilot het volgende:
Done!
[ afbeelding ]
Wij strijden vruchteloos, doch eeuwig moedig voort vóór zondagsopening winkels in ons goeddeels gereformeerde dorp![]()
Wees gerust, is voor mij ook niet bepaald een doorslaggevende reden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De enige hier die daar voor zijn is de VVD en dat gaat me nou net te ver om daar op te stemmen om op zondag te kunnen winkelen
Dat is hier ook gebeurd per 1 januari. Alleen dan wel bij wijze van proef (dus dat zou nog een keer geëvalueerd moeten gaan worden). Er zijn ook nog koopzondagen (eens per maand) waarop bijna alle winkels open zijn, maar vooralsnog zijn er een paar grotere ketens wel iedere zondag open. Wat heb je aan een zondagse winkelopening als de helft van de winkels hier niet aan meedoet? Het kost de winkels alleen maar geld, zeker de kleine zaken die hiermee in alle opzichten op achteruit gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:43 schreef borisz het volgende:
Koopzondag is hier geen onderwerp. Maar de winkeltijden zijn wel vrijgegeven. Het is ook door de hele raad met uitzondering van de SP en CU ingevoerd.
Maar geen enkele winkel, met uitzondering van de Supermarkten en de Turkse bakker, maakt er gebruik van.
De winkels zijn op zondag wel open als er Kerstshoppen is enzo. Dan levert het nog wat op.
Het enige is dat ondernemers die iets speciaals willen organiseren op zondag makkelijker een vergunning kunnen aanvragen. De kledingzaak mag nu gewoon zijn zaak open hebben als hij een modeshow op een plein wil organiseren bijvoorbeeld. Dit had drie jaar geleden ook gekund, maar wel met veel meer regelgeving en gedoe. Nu is een 'eenvoudige' vergunning voldoende.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:48 schreef Vork het volgende:
Eens per maand is prima, meer dan genoeg, dan is het nog te behappen en komt ook iedereen opdagen, omdat het toch nog iets bijzonders is. Dat supermarkten open zijn heb ik ook weinig moeite mee. Maar is het verder echt nodig om iedere dag te kunnen winkelen?
10e!quote:
De eerste van de lijstduwersquote:
Die heb ik helaas niet. Dit is ouderwets handwerk. Vooral heel erg veel spoelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Vaatwassers leer je waarderen als je er eentje hebt.
Vaatwassers leer je waarderen als je er geen hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Straks word je nog met 1 voorkeurstem de raad in gestemd.quote:
Ik waardeer hem meer nu ik hem niet meer heb.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
En dat is overal ter wereld zo, zo ongeveer. Ik liep bijvoorbeeld in Noord Schotland in de meest godsvrezende katholieke dorpen, waar je op zondag gewoon even een brood of tube tandpasta kon gaan halen. Dat vond ik nog het opvallendste voorbeeld. Maar in Nederland is het al jaren een gedoe. Ongelooflijk. We doen net alsof we die arme winkeliers beschermen, maar de rest van de wereld is kennelijk minder edelmoedig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk een vrije dag.
Zondagsrust, daar doen ze hier nauwelijks aan. Zelfs in dit kleine dorp. Sommige ondernemers kiezen er voor dicht te zijn op zondag, maar er is geen wet die dat verplicht stelt. Hier zit je veel meer in de Amerikaanse 24uurs economie, winkels zijn eigenlijk altijd open en personeel krijgt ook niet extra betaalt voor het werken in de weekenden. Dat wordt gewoon van je verwacht.
Ja dat mis ik ook niet aan Nederland, het is wel fijn om gewoon even iets te kunnen halen als je iets vergeten bent en dat je niet alleen bij een dure AH to go op het station terecht kan als je geluk hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dat is overal ter wereld zo, zo ongeveer. Ik liep bijvoorbeeld in Noord Schotland in de meest godsvrezende katholieke dorpen, waar je op zondag gewoon even een brood of tube tandpasta kon gaan halen. Dat vond ik nog het opvallendste voorbeeld. Maar in Nederland is het al jaren een gedoe. Ongelooflijk. We doen net alsof we die arme winkeliers beschermen, maar de rest van de wereld is kennelijk minder edelmoedig.
D66quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
Welke partij? Ik kan het niet zien op die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna bij beurs, dat sjaaltje is bah maar goed...rest is leuk
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben hier de enige die geen verkiezingen heeft.
Van Koeman naar StiervrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna bij beurs, dat sjaaltje is bah maar goed...rest is leukIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Coolquote:
Zal niet gebeuren. Ook geen ramp, ben blij als ik straks weer op de achtergrond mijn bijdrage kan leverenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Aha was gewoon nieuwschierigveel succes, zou leuk zijn als je een plaats krijgt!
Moest aan dit denken http://www.telegraaf.nl/b(...)pas_ontvangen__.htmlquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben hier de enige die geen verkiezingen heeft.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk mens is dat, hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komt gelukkig dit jaar weer optreden bij ons in het Openluchttheater.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hij wilde blanco stemmen, dus geen enkele partij. Ik heb Groen Links gestemd en die hebben hier blijkbaar een gezamenlijke lijst met de SP.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:24 schreef AnneX het volgende:
Haha, ik vroep mij al af of Ross wist op wie / welke partij hij zou stemmen
Precies, ik snap die grefo's niet. Zondag is bij uitstek de dag om een bijbel aan te schaffen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat je wel drank of vet voer mag verkopen, maar geen boeken.
En hoeveel zetels zijn dat?quote:
ik vind het heerlijk de zondags rust en gesloten winkels.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:04 schreef dvr het volgende:
[..]
Precies, ik snap die grefo's niet. Zondag is bij uitstek de dag om een bijbel aan te schaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zou tof zijnquote:
Altijd fijn als het zo goed gelukt isquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en de citroentaart was echt goddelijk
Haar muziek is niet mijn smaak maar ze komt spontaan over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk mens is dat, hè?
Ze komt gelukkig dit jaar weer optreden bij ons in het Openluchttheater.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Beurs was superleuk! Weer eigen ketchup gemaakt (eigen etiket), veel mensen gesproken, allerlei nieuwe dingen geproefd die in de supermarkten komen en gezellig gegeten met collega's.
Daarna bij mn zus thee gedronken en haar wat flessen ketchup gegeven. Babi M. en babi J. gingen ineens achter de tv staan met hun blote voetjes
Wat een blije schatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Weer een stuk opgeschoten met mijn jurkje @ naailes. Wat heerlijk rustgevend is dat. Rustig groepje met hele aardige (jonge) meiden en een oudere dame. Allemaal met een eigen project bezig, lerares die bij iedereen komt helpen en ondersteunen waar nodig. Kopje thee halverwege.. Super fijnSoort therapie haast
![]()
Helaas in mijn dorp geen zetel erbij, we blijven staan op twee stuks. Maar kijkend naar de rest van het land niettemin een uitstekend resultaat natuurlijk!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef golfer het volgende:
Borisz, we kunnen elkaar geloof ik nu wel feliciteren met de winst.
Samen met de lokalo's.quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het mogelijk dat bekend is / gegokt ?dat bijv. 60% aanhang van
pvv níet heeft gestemd...
...En zoveel procent van vvd aanhang op een andere partij heeft gestemd.
# natte vingerwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |