Precies, ik snap die grefo's niet. Zondag is bij uitstek de dag om een bijbel aan te schaffen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat je wel drank of vet voer mag verkopen, maar geen boeken.
En hoeveel zetels zijn dat?quote:
ik vind het heerlijk de zondags rust en gesloten winkels.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:04 schreef dvr het volgende:
[..]
Precies, ik snap die grefo's niet. Zondag is bij uitstek de dag om een bijbel aan te schaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zou tof zijnquote:
Altijd fijn als het zo goed gelukt isquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en de citroentaart was echt goddelijk
Haar muziek is niet mijn smaak maar ze komt spontaan over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk mens is dat, hè?
Ze komt gelukkig dit jaar weer optreden bij ons in het Openluchttheater.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Beurs was superleuk! Weer eigen ketchup gemaakt (eigen etiket), veel mensen gesproken, allerlei nieuwe dingen geproefd die in de supermarkten komen en gezellig gegeten met collega's.
Daarna bij mn zus thee gedronken en haar wat flessen ketchup gegeven. Babi M. en babi J. gingen ineens achter de tv staan met hun blote voetjes
Wat een blije schatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Weer een stuk opgeschoten met mijn jurkje @ naailes. Wat heerlijk rustgevend is dat. Rustig groepje met hele aardige (jonge) meiden en een oudere dame. Allemaal met een eigen project bezig, lerares die bij iedereen komt helpen en ondersteunen waar nodig. Kopje thee halverwege.. Super fijnSoort therapie haast
![]()
Helaas in mijn dorp geen zetel erbij, we blijven staan op twee stuks. Maar kijkend naar de rest van het land niettemin een uitstekend resultaat natuurlijk!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef golfer het volgende:
Borisz, we kunnen elkaar geloof ik nu wel feliciteren met de winst.
Samen met de lokalo's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |