quote:
Die jongeren die staan te werven voor goede doelen zijn heel vaak uitzendkrachten die ervoor zijn ingehuurdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:41 schreef Vork het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan alles en iedereen die op straat zieltjes staat te winnen (of dit nou voor een politieke partij een goed doel of iets volstrekt commercieels is, dat is mij om het even). Iedereen die dat hier wil, mag dat niet op bepaalde stukken in de binnenstad doen en andere plekken daar moet volgens mij nog toestemming voor worden gevraagd. Ik heb net bekeken in welke gebieden dit dus eigenlijk niet mag. Als ik daarop moet/ga elimineren, dan maakt het de keuze wel steeds eenvoudiger.
Klopt, dat maakt het alleen nog maar storender.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Die jongeren die staan te werven voor goede doelen zijn heel vaak uitzendkrachten die ervoor zijn ingehuurd
Jep.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt het alleen nog maar storender.
En dat levert, mits je nieuwe donaties werft, best wat leuks op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die jongeren die staan te werven voor goede doelen zijn heel vaak uitzendkrachten die ervoor zijn ingehuurd
Hallo hallo!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:23 schreef Jagärtrut het volgende:
groetjes vanuit New Delhi!
Ik ging gister met 10 cm verse sneeuw weg uit Zweden, en kwam vanmorgen met 30 graden en een hevige onweersbui aan in Delhi. Het is voor mij niet alleen een cultuurshock, maar ook een klimaatshock!
Mooi.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Poesupdate :
Sonde zit er nog in tot iig vrijdag (ook makkelijker om de medicijnen te geven) en als ze bijv toch te weinig zelf gaat eten om bij te voeden.
Alles ziet er beter uit, maar we zijn er nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |