SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen. Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Haten op d4v1dquote:
quote:
LB, hoeveel kirbys heb jij?quote:
Geen want ze bestaan niet ripquote:
kirby UI's bedoel ik danquote:
8? 9? Geen ideequote:
quote:
d1kz4kquote:
Nieuwe hype?quote:
Ach, dat zijn ze vast wel gewend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Er zit blijkbaar een jongen in mijn klas met een identieke tweelingbroer. Dus ik kwam die broer tegen in de stad en ging helemaal blij tegen hem praten alsof het die klasgenoot was.
Mi gado mi jesus
Een tweeling op mijn werk heeft hetzelfde probleem en is dat helemaal gewend. Hadden ze zichzelf maar niet moeten dupliceren.quote:
Hehehehhee verkeerdequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een tweeling op mijn werk heeft hetzelfde probleem en is dat helemaal gewend. Hadden ze zichzelf maar niet moeten dupliceren.
He wat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een tweeling op mijn werk heeft hetzelfde probleem en is dat helemaal gewend. Hadden ze zichzelf maar niet moeten dupliceren.
Dat is het idee van een tweeling.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja zei hij al. Maar gewoon echt wejo wejo zo hetzelfde
Ibol.quote:
Pics van je broertje.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had Gold en kreeg altijd ruzie met m'n broertje over wie ermee ging spelen, want het was immers van mij, maar mijn broertje vond het leuk. En toen kreeg hij Silver en toen kregen we weer ruzie over wie Silver ging spelen want ik vond dat ik erop mocht spelen want hij speelde ook zo vaak met mijn Gold en hij wilde niet.
Goeie oude tijden.
NINJA EDIT GESPOTquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter flikkert ze in het volgende topic er wel weer uit, inderdaad.
LR moet maar respecteren dat ik meer smaak heb dan hem.quote:
Het is dat ik een Nicki Minaj in mijn team heb, anders zou ik het hiermee eens zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter flikkert ze in het volgende topic er wel weer uit, inderdaad.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
LR moet maar respecteren dat ik meer smaak heb dan hem.
Vind ik ook, maar LR is een zeer onverdraagzaam typequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ondanks de struggles die je hierdoor hebt, ben ik toch blij met je mening.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is dat ik een Nicki Minaj in mijn team heb, anders zou ik het hiermee eens zijn.
Dan paal ik hem wel op je volgende kringverjaardag, grgr.quote:
Even normaal doen vriend, voor je het weet heb je heel GZB achter je aan. Zelfs de FOK! knokploeg kan je dan niet meer redden.quote:
Bedankt voor je toestemming.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan paal ik hem wel op je volgende kringverjaardag, grgr.
Ik doe hartstikke lief. Pax behoorlijk onbeschoft vanmiddag.quote:
GZB?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Even normaal doen vriend, voor je het weet heb je heel GZB achter je aan. Zelfs de FOK! knokploeg kan je dan niet meer redden.
Ja GZB. Jij hebt zo ekt problemen mi mang ik zou maar niet te ver nu gaan want ik ben koala gevaarlyk als ik mad benquote:
Is die medelander nog naast je gaan zitten nadat hij de eerste klas uit werd gezet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij moet maar duidelijk leren praten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja GZB. Jij hebt zo ekt problemen mi mang ik zou maar niet te ver nu gaan want ik ben koala gevaarlyk als ik mad ben
Nee, gelukkig niet. Paupervolk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die medelander nog naast je gaan zitten nadat hij de eerste klas uit werd gezet?
Niet hier, Snowbells, niet hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja GZB. Jij hebt zo ekt problemen mi mang ik zou maar niet te ver nu gaan want ik ben koala gevaarlyk als ik mad ben
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachen om jouw verzuurde post in WO Rechten en toen ging ik lachen en wou ik weten of je keek maar alleen je chimi keek en toen dacht ze dat ik haar wilde regelenquote:
Moet me egt rustig houden hoor eis gwn rode waas voor me ogequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet hier, Snowbells, niet hier.Je maakt iedereen bang hiermee.. we willen geen onnodige slachtoffers. We pakken hem wel een keer in een rustig topic
ONTSPAN JIJ ONTSPANquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet me egt rustig houden hoor eis gwn rode waas voor me oge
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachen om jouw verzuurde post in WO Rechten en toen ging ik lachen en wou ik weten of je keek maar alleen je chimi keek en toen dacht ze dat ik haar wilde regelen
Hihi, Hork gaat Etsu palen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef LompeHork het volgende:
Voor in de agenda bovenin:
- 28 februari 2016: Hork & Etsu gaan trouwen.
Wij kunnen natuurlijk niet later zijn dan een stel noobs.
Je had het over mij, een foto of zo, en toen ging ik verder lezen. grgrquote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien is Snow stiekem ook wel eng. Want ze ziet er wel lief uit
Lieg niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had het over mij, een foto of zo, en toen ging ik verder lezen. grgr
Zelfs SC's over sportwedstrijden zijn niet zo ellendig lang en speculatief.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - Nieuws- en speculatietopic #28
Deze OP._! Alsof het een SC over een sportwedstrijd is of zo.
Ik vind het ook echt niet kunnen, niet bij zo'n onderwerp. Stomme OP komt ook steeds tevoorschijn als ik Sherlock.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs SC's over sportwedstrijden zijn niet zo ellendig lang en speculatief.
Ik weet het, mijn ogen bloeden ook van zijn aidsposts, maar we pakken hem echt nog wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet me egt rustig houden hoor eis gwn rode waas voor me oge
Ik krijg als ik sherlock op Pax ook altijd een vliegtuigtopic SC ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt niet kunnen, niet bij zo'n onderwerp. Stomme OP komt ook steeds tevoorschijn als ik Sherlock._!
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn ogen bloeden ook van zijn aidsposts, maar we pakken hem echt nog wel.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Die mensen daar hebben echt niks beters te doen geloof ik.
Sta je in de OP dan? Ik vind het belachelijk dat zo een NWS topic zo speculatief kan worden. Flikker het dan naar BNW ofzo of whatever, maar houd het in NWS eens lekker bij de 'feiten'. Het topic is nu nauwelijks te volgen en daar erger ik mij hard aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt niet kunnen, niet bij zo'n onderwerp. Stomme OP komt ook steeds tevoorschijn als ik Sherlock._!
quote:De winnaar van de speculatiewedstrijd krijgt deze zomer (mits het vliegtuig dan gevonden is) een Colombiaanse lekkernij.
Er staat Reza in, dus als ik Sherlock op 'Rez?', om bijvoorbeeld 'Rez.' ook mee te nemen in de zoektocht (quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sta je in de OP dan? Ik vind het belachelijk dat zo een NWS topic zo speculatief kan worden. Flikker het dan naar BNW ofzo of whatever, maar houd het in NWS eens lekker bij de 'feiten'. Het topic is nu nauwelijks te volgen en daar erger ik mij hard aan.En dan heb je geregeld users die hun gelijk erin willen behalen bitches pls.
Ik wist niet dat een vraagteken werkte bij sherlock. Goede tip wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat Reza in, dus als ik Sherlock op 'Rez?', om bijvoorbeeld 'Rez.' ook mee te nemen in de zoektocht (), krijg ik steeds dat topic te zien.
Maar post je mee dan? Vooral klagen.
INB4: Huilliesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:34 schreef Rezania het volgende:
De tering, zijn jullie nou echt aan het wedden over het lot van dat vliegtuig?_!
Ik dacht dat dit NWS was, geen ONZ.
Gaat gaat en daar?quote:
Verrast mij niks dat een recalcitrante homo zoals jij de ware schoonheid achter Nicki niet durft toe te geven en te doorzien. Wat Nicki doet en eigenlijk is, staat boven sekses, muziekgenre of een persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stiekem is het een privévliegtuig geworden van de grote leider Kim Jung Unquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
Dat vliegtuig heeft gewoon stealth technologie en dit is een dek mantel.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
Muziek kan ze niet maken en waarschijnlijk zit er botox in haar reet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrast mij niks dat een recalcitrante homo zoals jij de ware schoonheid achter Nicki niet durft toe te geven en te doorzien. Wat Nicki doet en eigenlijk is, staat boven sekses, muziekgenre of een persoonlijke mening.
Ik snap het verder wel hoor. Jaren in de kast, eindelijk eruit komen, geaccepteerd worden, keuzes gemaakt moeten hebben... en dan BAM ineens breek Nicki door en terug zijn te twijfels.
Rez. Je kunt best homo zijn en toch genieten van Nicki haar goddelijke rondingen, dat is enkel menselijk
Ik heb je doodzonde al kunnen relativeren. Je maakt mij niet meer boos met dit soort one-linersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Muziek kan ze niet maken en waarschijnlijk zit er botox in haar reet.
#GZB staat achter je, LR. Check mijn fobo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je doodzonde al kunnen relativeren. Je maakt mij niet meer boos met dit soort one-liners
Amaquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je doodzonde al kunnen relativeren. Je maakt mij niet meer boos met dit soort one-liners
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
#GZB staat achter je, LR. Check mijn fobo.
Bedankt dat je niet te kleinzerig bent om het toe te gevenquote:
Sterker nog, wat hij ervan vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al moeten wij als GZB eigenlijk boven dit soort kleinigheden staan en het woord breder verkondigen. Ons blind staren op een simpel, geheel niet oprecht meningtje van een nobuddie als Rezania is onze tijd niet waard.
Aye mate.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft best lekkere tieten en ik kan jou toch niet krijgen.
Ik post hier nooit, eigenlijk. Even rondje Sherlock jewaitz.quote:
Heeft Rez het nooit gezegd?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef RockNijntje het volgende:
Nu moet ik er dus serieus over na gaan denken wat ik van een positief oordeel van een homo over mijn tieten vind.
Die zegt alleen dingen als "iewl je hebt een vagijn"quote:
Mannelijke homo's hebben meer respect voor kutjes en tietjes, dus dit bewijst dat Rez het vrouwtje is en ik een mannetje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die zegt alleen dingen als "iewl je hebt een vagijn".
Proest*quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mannelijke homo's hebben meer respect voor kutjes en tietjes, dus dit bewijst dat Rez het vrouwtje is en ik een mannetje.
oh snapquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mannelijke homo's hebben meer respect voor kutjes en tietjes, dus dit bewijst dat Rez het vrouwtje is en ik een mannetje.
De ontdekking dat Rez homo is was lang de grootste schok en het meest ongeloofbare in mijn leven. Volgens mij was mijn reactie iets van MAAR JE DRINKT BIER WTFquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ontdekking dat Rez homo is was lang de grootste schok en het meest ongeloofbare in mijn leven. Volgens mij was mijn reactie iets van MAAR JE DRINKT BIER WTF![]()
.
Maar even serieus, Rezni is zonder grappen de meest mannelijke homo die ik ken. Je moet jezelf eerst bewijzen denk ik.
doeiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf doe ik in ONZ-SC, oke doei groetjes.
:Squote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf doe ik in ONZ-SC, oke doei groetjes.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ontdekking dat Rez homo is was lang de grootste schok en het meest ongeloofbare in mijn leven. Volgens mij was mijn reactie iets van MAAR JE DRINKT BIER WTF![]()
.
Maar even serieus, Rezni is zonder grappen de meest mannelijke homo die ik ken. Je moet jezelf eerst bewijzen denk ik.
Surgequote:
Dan is de meet wous. Dé meet.quote:
Stephquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik haat dit, maar het blijft zo erg hangen, dat het leuk is.
Ik versta het niet eens.
Iedere meet en afspraak met jou lijkt wel een date. :Squote:
Pas op, de user Rezania heeft in het verleden een aantal zeer nare dingen over Nicki Minaj gezegd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je scheert je benen dus ook niet?
Och wat een crimineelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pas op, de user Rezania heeft in het verleden een aantal zeer nare dingen over Nicki Minaj gezegd.
Ik waarschuw je maar even.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere meet en afspraak met jou lijkt wel een date. :S
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pas op, de user Rezania heeft in het verleden een aantal zeer nare dingen over Nicki Minaj gezegd.
Ik waarschuw je maar even.
Al weten te relativeren en de reden weten te traceren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrast mij niks dat een recalcitrante homo zoals jij de ware schoonheid achter Nicki niet durft toe te geven en te doorzien. Wat Nicki doet en eigenlijk is, staat boven sekses, muziekgenre of een persoonlijke mening.
Ik snap het verder wel hoor. Jaren in de kast, eindelijk eruit komen, geaccepteerd worden, keuzes gemaakt moeten hebben... en dan BAM ineens breekt Nicki door en terug zijn te twijfels.
Rez. Je kunt best homo zijn en toch genieten van Nicki haar goddelijke rondingen, dat is enkel menselijk
Mensen die hun benen scherenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
Behalve de haartjes op mijn bovenlip anders kom ik er uit te zien als een verkrachter
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Sowieso. Wie heeft er nou energie voor scheren door de weeks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
Behalve de haartjes op mijn bovenlip anders kom ik er uit te zien als een verkrachter
Ik scheer mijn ruige baard iedere ochtend weer weg, Etsu kan er namelijk niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Sowieso. Wie heeft er nou energie voor scheren door de weeks.
Maar waarom zou je je scheren voor een ander, kost alleen maar tijdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik scheer mijn ruige baard iedere ochtend weer weg, Etsu kan er namelijk niet mee omgaan.
Baard staat me niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je scheren voor een ander, kost alleen maar tijd
Heb ik het hoofd niet voor, misschien later.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik scheer mijn ruige baard iedere ochtend weer weg, Etsu kan er namelijk niet mee omgaan.
Het boeit me vrij weinig wat jij wel of niet doet eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
ik scheer mijn baard niet om etsu te pesten
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
Is gewoon zo. :Squote:
Mensen die hun baard scherenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
Noodles gehaaldquote:
Je hebt gelijk, stapje voor stapjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan. We beginnen met de oksels dan zien we daarna wel hoe unaniem het succes ervan is
Dagelijksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
Appels en peren, wie vecht er wel eens met beren?
Mijn benenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stoer. Heb je al eens een lichaamsdeel verloren in je strijden?
Bijna net zo slecht als dat kpop van jequote:
Mokka Ladies heten die dingenquote:
quote:
Sowieso. Jij bent hetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel tof dat ik die reactie krijg na "Moederkoek"
Ik wil je bij deze voorstellen aan Ryan (12 jaar). Hij post onder je. Ik denk dat jullie goed bij elkaar passen.quote:
Ryanne*quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil je bij deze voorstellen aan Ryan (12 jaar). Hij post onder je. Ik denk dat jullie goed bij elkaar passen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee hee HEE LB, leuk om je hier te treffen.
quote:
quote:
Ik ook. Sowieso zijn die chicks adorable daarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Enige keer dat ik Nicki Minaj wel tof vond was hier:
Alleen de kleinste van de 2, dat meisje die telkens aan het zingen is mag ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso zijn die chicks adorable daar
Klopt, maar ze zorgt wel net voor de bekendheid. Twee chicks van die kleinste 2 en ze waren niet bekend geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen de kleinste van de 2, dat meisje die telkens aan het zingen is mag ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom zijn er geen leuken meisjens in Emmen Cityja door die spoiler gaat ze met je mee naar bed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja door die spoiler gaat ze met je mee naar bed hoorGodver dat was niet mijn intentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was gewoon een preventie van: ''en ik dan etc etc''Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Waarom zijn er geen leuken meisjens in Emmen CityHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
ja door die spoiler gaat ze met je mee naar bed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
'Hier zijn al smoothies gemaakt toestraks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een blender. Smoothies maken deze zomer
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Hier zijn al smoothies gemaakt toestraks.
Verkapt, kom hier smoothies scoren zodat ik je kan palenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Hier zijn al smoothies gemaakt toestraks.
Wat jongquote:
Waarom zijn er geen leuken meisjens in Emmen CityMoet ik langskomen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Ja? Stiekem is het lekker, maar hier gewoonquote:
Ben jij een leuk meisje danquote:
Gvd moest lachenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verkapt, kom hier smoothies scoren zodat ik je kan palen
het is duidelijk hoor
gr
Prove itquote:
Oh haha. Ik zat even op een site te kijken naar recepten maar ik zie ineens allemaal recepten waar mensen suiker erbij in gooien. Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meen het trouwens wel. Manderijnen met banaan .
Kan je lekker stuiteren daarna ipv lui op de bankquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha. Ik zat even op een site te kijken naar recepten maar ik zie ineens allemaal recepten waar mensen suiker erbij in gooien. Dat wil ik nietIk wist ook niet dat mensen dat deden
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hebben jullie wel eens een broodje met jam en pindakaas op?
Watquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Kan je lekker stuiteren daarna ipv lui op de bank
Heel klein laagje, niet teveelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mmm ik ga die allebei eens proberenbrb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |