denkt de islamitische wereld toch anders overquote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef maximumrage het volgende:
jij bent zielig ja! vrouwen zijn niet te koop
Niet iedereen kan macho zijn, voor sommige is kopen de enige optie. Beter dan alleen zijn toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef maximumrage het volgende:
jij bent zielig ja! vrouwen zijn niet te koop
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Niet iedereen kan macho zijn, voor sommige is kopen de enige optie. Beter dan alleen zijn toch?
Je zou toch verwachten dat jij als man zijnde toch zou kunnen begrijpen wat een andere man voor natuurlijke behoeftes heeft. TS ga ervoorquote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef maximumrage het volgende:
[..]
een vrouw kopen
naar de hoeren gaan![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef zeeppaardje het volgende:
Het liefst ongebruikt of zo goed als nieuw. Maar ze mag niet teveel kosten, een avondje uit eten prima maar niet elke dag bakken met geld.
?quote:
Sorry ik heb alleen travestieten in de aanbieding!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef zeeppaardje het volgende:
Hallo,
Ik zoek naar een vriendin die leuk lief en knap en slim is en ook nog wel gevoel voor humor heeft, het liefst droge humor. Ik weet dat dit niet meevalt daarom zijn 3 van deze criteria voor mij voldoende.
Het liefst ongebruikt of zo goed als nieuw. Maar ze mag niet teveel kosten, een avondje uit eten prima maar niet elke dag bakken met geld.
Het zou fijn zijn als deze meid zich in de provincie Groningen/Drenthe bevind.
U mag haar versturen maar ophalen is ook geen probleem, ook al beschik ik niet over een auto.
Veel liefs, Zeeppaardje
Hoe duur?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Sorry ik heb alleen travestieten in de aanbieding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |