SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je had hem toch al terug?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Roburtt het volgende:
duurde verdomme lang rez, geen mobiel vandaag
ja maar geen tijd vanavond, ga zo sporten en leren. Morgen kan welquote:
Jongen, morgen kan ik niet. Komt weer lekker uit zo. Weet je wat, stop hem maar envelop of zo, iets zacht, en douw hem maar de brievenbus als het je uitkomt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja maar geen tijd vanavond, ga zo sporten en leren. Morgen kan wel
kan hem volspuitenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, morgen kan ik niet. Komt weer lekker uit zo. Weet je wat, stop hem maar envelop of zo, iets zacht, en douw hem maar de brievenbus als het je uitkomt.
Shin Chanquote:
werkte bij mijn moeder nooitquote:
Oiquote:
Die wou ik nog op de weblog zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef Flippiee het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)et-elkaar-te-zoenen/
Dit projectJe zal het maar bedacht hebben
Je bent gewoon te lui om je werk goed te doen. Ik stel voor om je voor het leven te bannen wegens plichtsverzuim.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lui om je werk goed te doen. Ik stel voor om je voor het leven te bannen wegens plichtsverzuim.
ly bbyquote:
maar maar maar waarom wist ik dat nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee bro, te druk met werk en alles.
Correct! * Rezania geeft hork een sticker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee bro, te druk met werk en alles.
[..]
Boeler?
Geiten eten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]Horen allebei gewoon op je bord thuis.
STICKERPOWER!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Correct! * Rezania geeft hork een sticker.
illegaal zeker?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit oplossen?
msvcr100.dll op je computer krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit oplossen?
Ga naar de slager en haal het zou ik zeggen.quote:
Ga zelf.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga naar de slager en haal het zou ik zeggen.
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit oplossen?
Si, druk met werk maar nu weer in de avonduurtjes wat tijd voor FOK!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed?Dat is alweer een tijdje geleden
![]()
Berucht != belangrijk.quote:
Nee, ik ga enkel de deur uit voor worst.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, druk met werk maar nu weer in de avonduurtjes wat tijd voor FOK!
Bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555
of
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=14632
Downloaden en installeren: opgelost, slotje.
Ja inderdaad, mistte het best wel, ondanks dat het vele werk best goed betaald (overwerk enzuks, maar heel relaxed)quote:
Nicequote:[..]
Bezig
Kan ook met een keyboardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Wel matig dat ik de xbox controller nodig ben voor dat spel
Ja, nee, misschien, 2/5 kans, sinterklaas is een neger, de maan is de zon, grgr.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nee, misschien, 2/5 kans, sinterklaas is een neger, de maan is de zon, grgr.
Horkboiiquote:
That's racistquote:
Etsuquote:
Alleen maar omdat ik blank ben héquote:
Oh Godquote:
Aaah mattie luister, wij blanken kunnen ook dope ende gangstah zijn jwz.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik blank ben hé![]()
Blank zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik blank ben hé![]()
Maar dan lijkt het zo nepquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aaah mattie luister, wij blanken kunnen ook dope ende gangstah zijn jwz.
Ik werk zaterdag weerquote:
Dit niet snappenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme.Mijn docent is een sadist.
Penis op FOK! TR gemachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat zeiden je ouders vast ook toen jij geboren werdquote:
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel te doen, alleen veel werk.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders vast ook toen jij geboren werd
Oh ja komt ooit goedquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke. Ik ga zorgen dat ze de volgende keer warmer zijn, want volgens mij was het afg. zaterdag een beetje koudquote:
Nee, dat riep mijn vrouw gisteren nog in bed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hier moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel te doen, alleen veel werk.
Heldenpost.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee mang, dan lijk je één stoere gangstah!
Viel wel mee maae yeeeeeeyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Ik ga zorgen dat ze de volgende keer warmer zijn, want volgens mij was het afg. zaterdag een beetje koud
Sterkte.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Als ik gay was zou ik rez keihard in zijn cloaca nemen.
Baby Browniequote:
Tijd voor een biologieles met demonstratie zie ik al.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Je bent gewoon jelly dat hij mij over jou kiest, nicht.quote:
Quote voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Kom knokken battie.quote:
Oh nee hoor. Ik gun het je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly dat hij mij over jou kiest, nicht.
Doei Rezquote:
Jongen, dat had je kunnen verwachten toen je voor je technische wiskunde koos. Maar jij hebt tenminste geen wiskunde en maatschappij vak of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht.
[..]
Kom knokken battie.
Nee man, Lineaire Algebra II is echt een hel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik verkies elke man op FOK! boven Etsu.
Zelfs de vriend van Kore.
Nee, was een nieuwe liedje. Ik ga ermee meedoen aan Idols.quote:
RIP Mono.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Monopoly het volgende:
En gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Monopoly het volgende:
Wiesda?quote:
Jij hebt Mono blijkbaar nog nooit gezien. Mono is een de god, Adonis is niks vergeleken met hem.quote:
Voice clips via WhatsApp/Telegram graagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was een nieuwe liedje. Ik ga ermee meedoen aan Idols.
Ik neuk nog liever een baars met een kaplaars over zijn hoofd terwijl deze in een laagje tuinaarde ligt te wroeten en een pijp rookt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat je nog een lief berichtje achter op zijn/haar Fobo? Het is er aardig stil
IRL? Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt Mono blijkbaar nog nooit gezien. Mono is een de god, Adonis is niks vergeleken met hem.
n00bquote:
Dat was vorig jaar. Ik ben nu veel dikker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ben je niet op je aantrekkelijkst natuurlijk.
Phr33 st0f ploxxquote:
In dat geval neem ik alles terug wat ik gezegd hebquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar. Ik ben nu veel dikker.
Heb je ook zo'n slang waar je dan lard in kan gooien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar. Ik ben nu veel dikker.
Nee.quote:
Ik kan veel hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of je iets tegen hakenkruizen hebt.
Nah, die shit is alweer lang geledenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef Etsu het volgende:
Ach, Mono kan het gewoon niet hebben dat ik voor Tally opkwam.
Ohquote:
VOEL DIE BRANDENDE WOEDE!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nah, die shit is alweer lang geleden
Zegje gedaan, that's that.
Ik wilde wat opnemen, maar de microfoon doet kut (zoals altijd).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voice clips via WhatsApp/Telegram graag
Dat is dan ook hoogverraad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef Etsu het volgende:
Ach, Mono kan het gewoon niet hebben dat ik voor Tally opkwam.
He? Slang, lard?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n slang waar je dan lard in kan gooien?Do want enzuks.
Het liefst wurg ik jonge katjes in een donkere steeg om mijn woede kwijt te kunnen, maar ik mag niet meer in een straal van 300 meter in de buurt van een asiel komenquote:
Awhquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde wat opnemen, maar de microfoon doet kut (zoals altijd).
[..]
Dat is dan ook hoogverraad.
Heb jij ook een WA van Nijn gehad vandaag of zo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of je iets tegen hakenkruizen hebt.
Zo'n soort van tuinslang.quote:
Of het dolfinarium, of een basisschool, of een jeugdhonk of een voetbalclub of... oh laat maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het liefst wurg ik jonge katjes in een donkere steeg om mijn woede kwijt te kunnen, maar ik mag niet meer in een straal van 300 meter in de buurt van een asiel komen
EIN REICH EIN BURGER!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, hij is blijkbaar best al oud.
2 jaar A.Iquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van mij als kind postenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
SIEG HE oh wachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je maar niet sextingen met Nijn, kreeg het van haar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Foto's van mij als kind postenWA-gesprekken blijven vertrouwelijk, Rez
Ze heeft best lekkere tieten en ik kan jou toch niet krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je maar niet sextingen met Nijn, kreeg het van haar.
Haha, ik maakte je hetero.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft best lekkere tieten en ik kan jou toch niet krijgen.
Ik ben te interessant om te gaan gamen, snap ik ook welquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben te interessant om te gaan gamen, snap ik ook wel
Terechtequote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben te interessant om te gaan gamen, snap ik ook wel
Haten op die bazen userquote:
Kastflikker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Ik hield je aan het lijntje.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik veel man, ik roep ook maar wat. Vast een kutuser.
Niet wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef Rezania het volgende:
ONZ / tommetje 15 heeft ons verlaten
Wat is dit?
En dus hoor je minder op het internet thuis.quote:
En jij moet al helemaal niet op het internet zitten, daar ben je nog te jong voor, jonkie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dus hoor je minder op het internet thuis.Tot ziens, opa.
Konjo Mark Smeetsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik deze hier even spammen? Earth Hour 2014
Ja dat mag ik. gr
Wanneer komt een AH-weblog?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik deze hier even spammen? Earth Hour 2014
Ja dat mag ik. gr
Liever jong dan een opa, kan die van mij tenminste nog overeind krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij moet al helemaal niet op het internet zitten, daar ben je nog te jong voor, jonkie.
Vrouwen vallen eerder op oudere mannen dan op jonkies zonder schaamhaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever jong dan een opa, kan die van mij tenminste nog overeind krijgen.
Oudere mannen ja, niet wandelende lijken, zo oud.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrouwen vallen eerder op oudere mannen dan op jonkies zonder schaamhaar.
Ja, lekker schrijven hoe ik een oud omaatje een pak melk van de bovenste plank aangeef. Lekker intressant voor op de weblogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
In AH medewerkerstopic de AH altijd ophemelen en dan geen weblog over willen schrijven!
Alsof jij het verschil weet, met je IQ van een wortel op zo'n jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oudere mannen ja, niet wandelende lijken, zo oud.
Om haar daarna flink te nemen in het krattenhok?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, lekker schrijven hoe ik een oud omaatje een pak melk van de bovenste plank aangeef. Lekker intressant voor op de weblog![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Om haar daarna flink te nemen in het krattenhok?
Of hoe je de andere collega's op de kast kan jagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, lekker schrijven hoe ik een oud omaatje een pak melk van de bovenste plank aangeef. Lekker intressant voor op de weblog![]()
Ik ben slim geboren joh.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij het verschil weet, met je IQ van een wortel op zo'n jonge leeftijd.
quote:
Ik zal me even met de broodafdeling gaan bemoeien. Dan kom ik een heel eindquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of hoe je de andere collega's op de kast kan jagen.
Is de beste tip die ik je kan meegeven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zal me even met de broodafdeling gaan bemoeien. Dan kom ik een heel eind
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of hoe je de andere collega's op in de kast kan jagen.
En foto's!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Weblog van de leukste topics van FOK!met review allusz
Ik heb wel in mn achterhoofd zitten om misschien soms iets uit de painttopics te "jatten" en een soort van compilatie maken van de leukste. Maar daar ben ik nog over aan t denkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Pokemon weblog?quote:
Als die hem submit zorg ik dat die online komtquote:
Dat wat VMSDKR deed met FOK!kers interviewen is ook wel leuk voor de weblogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb wel in mn achterhoofd zitten om misschien soms iets uit de painttopics te "jatten" en een soort van compilatie maken van de leukste. Maar daar ben ik nog over aan t denken
Interview mij, en maak mij ambassadeur of president des FOK!'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat wat VMSDKR deed met FOK!kers interviewen is ook wel leuk voor de weblog
Dromen kan je dan ook niet delen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bewijzen zat, maar ga ik niet met jou delen.
Wie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Interview mij, en maak mij ambassadeur of president des FOK!'s
MIJquote:
Kwam uit je poepgaatje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef Rezania het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik in de trein gezeten, het stonk.
Gr. Rez
Die user ken ik nietquote:
Kwam eigenlijk door jou, trein kwam uit Groningen.quote:
SgPorkbeans, je weet wel, die hunk en die topuser ken je vast welquote:
Nopequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
SgPorkbeans, je weet wel, die hunk en die topuser ken je vast wel
Ik ben er niet in geweest, dus moet jij wel zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kwam eigenlijk door jou, trein kwam uit Groningen.
Ook nog een goed ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat wat VMSDKR deed met FOK!kers interviewen is ook wel leuk voor de weblog
Jouw omgevingsgeur zat eraan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben er niet in geweest, dus moet jij wel zijn geweest.
Ik heb er wel meer hoor.quote:
Ja, en toen stootte ik je van de troonquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ahhh, ooit was ik de liefste FOK!ker
heeeeh waar is je modkleurquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Schrijf er een weblog overquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef Rezania het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik in de trein gezeten, het stonk.
Gr. Rez
Wegquote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer hoor.
Kopen?
Nee, essnhills sowiesoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, en toen stootte ik je van de troon
Alsof jij weet hoe die ruikt.quote:
Schrijf een wekelijks artikel over de avonturen van SuperBeansquote:
Broodquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe die ruikt.
LB weet er alles van en aangezien ze niet is weggevlucht, bevestigt dat ik heerlijk ruik.
Ess en Moeraskatquote:
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo'n 450 dromen zitten er in, en jij komt 0x voor.
LB Is dan ook chronisch verkouden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe die ruikt.
LB weet er alles van en aangezien ze niet is weggevlucht, bevestigt dat ik heerlijk ruik.
"Vandaag heb ik kip gegeten."quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Schrijf een wekelijks artikel over de avonturen van SuperBeans
Ja ik FOK! haast niet meer dussss kwam het pas net tegenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed om te weten.
[..]
LB Is dan ook chronisch verkouden.
wrm?quote:
Ga suits kijken, jij krijgt vast een stijve pener van die ventquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Vandaag heb ik kip gegeten."
"Morgen eet ik spareribs"
Gr. Einde.
Hebben jullie mensen nodig ja?quote:
Klink ik zo dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed om te weten.
[..]
LB Is dan ook chronisch verkouden.
Leven gekregen oaquote:
Geen idee. Wat ik wel weet, is dat de uren wegbezuinigd worden omdat het slecht gaat met de winkel, maar dat is bij alle afdelingen zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hebben jullie mensen nodig ja?
Klopt, heb ik ook gehoord. Komen ook veel chicks bij onsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet, is dat de uren wegbezuinigd worden omdat het slecht gaat met de winkel, maar dat is bij alle afdelingen zo.
Ja slechte zaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |