SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen. Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Haten op d4v1dquote:
quote:
LB, hoeveel kirbys heb jij?quote:
Geen want ze bestaan niet ripquote:
kirby UI's bedoel ik danquote:
8? 9? Geen ideequote:
quote:
d1kz4kquote:
Nieuwe hype?quote:
Ach, dat zijn ze vast wel gewend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Er zit blijkbaar een jongen in mijn klas met een identieke tweelingbroer. Dus ik kwam die broer tegen in de stad en ging helemaal blij tegen hem praten alsof het die klasgenoot was.
Mi gado mi jesus
Een tweeling op mijn werk heeft hetzelfde probleem en is dat helemaal gewend. Hadden ze zichzelf maar niet moeten dupliceren.quote:
Hehehehhee verkeerdequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een tweeling op mijn werk heeft hetzelfde probleem en is dat helemaal gewend. Hadden ze zichzelf maar niet moeten dupliceren.
He wat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een tweeling op mijn werk heeft hetzelfde probleem en is dat helemaal gewend. Hadden ze zichzelf maar niet moeten dupliceren.
Dat is het idee van een tweeling.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja zei hij al. Maar gewoon echt wejo wejo zo hetzelfde
Ibol.quote:
Pics van je broertje.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had Gold en kreeg altijd ruzie met m'n broertje over wie ermee ging spelen, want het was immers van mij, maar mijn broertje vond het leuk. En toen kreeg hij Silver en toen kregen we weer ruzie over wie Silver ging spelen want ik vond dat ik erop mocht spelen want hij speelde ook zo vaak met mijn Gold en hij wilde niet.
Goeie oude tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |