Wanneer ga je dan de discussie aan in plaats van door te zuigen over dat iets racisme zou zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Gewoon de discussie aangaan. Dat win je altijd als niet racist.
Je kan ook gewoon zeggen "joh. Dat was even een domme opmerking" dan waren we klaar geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de discussie aan in plaats van door te zuigen over dat iets racisme zou zijn?
Dat maakt niet uit verder, ik heb begrepen dat het naarstig overal racisme in-willen-zien een soort bezigheidstherapie is voor een groep mensen uit een bepaalde sociale laag in de samenleving. Ieder z'n meug, zeg ik altijd maar.
YOLOquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar waar ze gaan, gaan ze met een gepast diploma. 95% heeft dat niet![]()
![]()
Ok. "Joh, dat waren een flink paar domme opmerkingen maar ik begrijp dat er veel meer mensen zijn zoals jij en dat ik dat moeilijk doen om niets eigenlijk moet negeren".quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:16 schreef Globali het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen "joh. Dat was even een domme opmerking" dan waren we klaar geweest.
Dat ligt geheel in het verwachtingspatroon wat ik ondertussen van je heb opgesteldquote:Daar heb ik ook veel moeite mee.
Fijn dat je toegeeft dat het mensen "zandnegers" noemen raar is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Ok. "Joh, dat waren een flink paar domme opmerkingen maar ik begrijp dat er veel meer mensen zijn zoals jij en dat ik dat moeilijk doen om niets eigenlijk moet negeren".
[..]
Dat ligt geheel in het verwachtingspatroon wat ik ondertussen van je heb opgesteld
Ik had niet verwacht mijzelf tegen te komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef DrMabuse het volgende:
"zandnegers" op Google zoeken en dan afbeeldingen selecteren geeft wonderlijk resultaten.
Een (kleine) selectie :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als klapper :
Ik ook niet , maar het is wel verrassend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht mijzelf tegen te komen.
Wie is die man met die fraaie tanden eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar het is wel verrassend.
En zeker die kraker.
Kan Hozny nog wat van leren.
Een Rus blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:43 schreef Globali het volgende:
[..]
Wie is die man met die fraaie tanden eigenlijk?
Na die site bekeken te hebben trekt het land mij ineens enorm aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:44 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Een Rus blijkbaar.
http://www.skoften.net/gallery/ondertussen_in_rusland_15
Nuecken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht mijzelf tegen te komen.
Het is in Sneek nog niet eens een hit. Hier moet je het mee doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:50 schreef remlof het volgende:
Goeie plaat.
Waarom is ie nog niet verkrijgbaar op iTunes?
Waarde hechten aan een sprookjesboekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Koran heeft meer waarde voor mij dan een Wilders.
Noem eens 1 film, eentje maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:05 schreef PKRChamp het volgende:
Ten eerste ik walg nog veel meer van Mark Rutte en de huidige corrupte, schijnheilige, door de ratten besnuffelde politici dan van deze rapper. Ten tweede dit is vrijheid van meningsuiting en als we op zo`n manier kunst moeten gaan aanpakken kunnen er heel wat films verboden worden.
De PVV heeft het niet zo op de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:05 schreef PKRChamp het volgende:
Ten eerste ik walg nog veel meer van Mark Rutte en de huidige corrupte, schijnheilige, door de ratten besnuffelde politici dan van deze rapper. Ten tweede dit is vrijheid van meningsuiting en als we op zo`n manier kunst moeten gaan aanpakken kunnen er heel wat films verboden worden.
Alle films die gemaakt zijn in de koude oorlog, waar Russen werden afgeschilderd als een stel moordlustige barbaren die het liefst het hele westen willen platbombarderen.quote:
Behalve als ze zelf aan het woord zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV heeft het niet zo op de vrijheid van meningsuiting.
Je kunt dus niets aanhalen. Wat om te huilen is is de simpele ziel uit Sneek die zo'n clip maakt en Wilders de kans geeft daar misbruik van te maken. Val die man maar aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Alle films die gemaakt zijn in de koude oorlog, waar Russen werden afgeschilderd als een stel moordlustige barbaren die het liefst het hele westen willen platbombarderen.
Iets recenter, Iron Sky waar de Amerikaanse president een parodie op Sarah Palin is met alle domme uitspraken en oorlogzuchtige taal bij inbegrepen.
Wilders is aan het huilen om "niets", er is totaal geen enkele reden om deze clip niet onder vrijheid van meningsuiting te laten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |