Het hoeft helemaal niet ongezond en treurig te zijn. Ik heb ook niets met geloof maar zie het probleem totaal niet. Het probleem begint pas als men mij dingen wil gaan opdringen vanuit geloof die ik niet wil. Voor de rest respecteer ik het gewoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, waarom?
In mijn optiek is dat zo, en dat geldt net zo hard voor christelijken e.d.
Ik vind het behoorlijk treurig en zeker niet gezond als je zo leeft.
Dan blijf je lekker een domme boer. Mij heb je er niet mee.quote:
Wilders heeft dat filmpje niet gemaakt, of mag ie nu ook al niet meer erop reageren.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:46 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker een domme boer. Mij heb je er niet mee.
Ik schreef/zeg niets anders. En Wilders gaat hier nu gretig gebruik van maken dus...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wilders heeft dat filmpje niet gemaakt, of mag ie nu ook al niet meer erop reageren.
Als "ze" niet willen dat Wilders aandacht krijgt, wees dan niet zo stom om zo'n filmpje te maken. Actie/reactie.
Dan moet je even al mijn posts lezen want dat is precies wat ik zeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:46 schreef Globali het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet ongezond en treurig te zijn. Ik heb ook niets met geloof maar zie het probleem totaal niet. Het probleem begint pas als men mij dingen wil gaan opdringen vanuit geloof die ik niet wil. Voor de rest respecteer ik het gewoon.
We zijn het gewoon eens!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik schreef/zeg niets anders. En Wilders gaat hier nu gretig gebruik van maken dus...
Nee hoor. Zoals ik al zei, het was totaal niet denigrerend bedoelt voor andere zandnegers. Ik besef me heel goed dat zij niet allemaal zoals deze stoute rapper zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Globali het volgende:
[..]
Jij bedoelde het denigrerend. Dat was mijn punt.
Nee. Dat soort zaken zijn nooit denigrerend bedoelt als je doorvraagt. Jij en ik weten beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals ik al zei, het was totaal niet denigrerend bedoelt voor andere zandnegers. Ik besef me heel goed dat zij niet allemaal zoals deze stoute rapper zijn.
Geloof er niets van!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:45 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wow, zoveel onzin in drie zinnen. Het is knap.
Selectieve verontwaardiging op FOK!quote:Op je eerste zin: wat heeft dat hiermee te maken?
Dus als iemand aangeeft dat hij geen waarde hecht aan persoon X dan steek jij telkens zo'n dramatisch verhaal af over de waarde van een mensenleven?quote:Op je tweede zin: wat doet dat ertoe? Het feit dat iemand aangeeft een boek vol onzin waardevoller te vinden dan een mensenleven zegt gewoon heel erg veel over iemand.
Hier ben ik ietsje te oud voor inmiddelsquote:Op je derde zin kan ik je niet anders dan gelijk geven. Maar ja, ook gelovigen mogen nu eenmaal online. Het is helaas niet anders.
Blijkbaar weet je het anders niet zo goedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Dat soort zaken zijn nooit denigrerend bedoelt als je doorvraagt. Jij en ik weten beiden beter.
Ik ben er van overtuigd dat je het wel zo bedoelde. En jij zelf ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je het anders niet zo goed
Maar dat maakt niet uit. Rutte, Wilders en jij illustreren inderdaad mijn eerste punt. Namelijk dat sommige mensen gewoon heel veel genoegdoening halen uit moeilijk doen om iets dat totaal niet relevant is.
Ik ben ervan overtuigd dat jij dat heel graag wilt geloven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:56 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat je het wel zo bedoelde.
Blijkbaar niet. Lees maar even terug.quote:En jij zelf ook.
Je hebt tot noch toe niets duidelijk gemaakt.quote:Ik geef iets aan dat duidelijk is. Jij doet er moeilijk over.
Toch heb je veel met ze gemeen, blijkbaar.quote:Ik heb verder niets met Rutte of Wilders te maken. Ik stem daar ook niet op.
Daar heeft Wilders destijds ook aangifte tegen gedaan. Gelukkig hebben deze aardige jongens wel hun excuses aangeboden later.quote:
Gek toch. Ik ken niemand die normaal is die anderen "zandnegers" noemt. Ik ken wel racisten die dat doen. Wat jammer dat jij het dan per ongelijk ook zegt terwijl je er niets mee bedoelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat jij dat heel graag wilt geloven.
[..]
Blijkbaar niet. Lees maar even terug.
[..]
Je hebt tot noch toe niets duidelijk gemaakt.
[..]
Toch heb je veel met ze gemeen, blijkbaar.
Dan is Wilders beter in straattaal dan ik in elk geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:04 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Daar heeft Wilders destijds ook aangifte tegen gedaan. Gelukkig hebben deze aardige jongens wel hun excuses aangeboden later.
Wat vervelend zeg! En hoe ga je daarmee om? Ikzelf probeer racisten altijd te vermijden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Gek toch. Ik ken niemand die normaal is die anderen "zandnegers" noemt. Ik ken wel racisten die dat doen.
Zo leer je nog eens wat nieuwsquote:Wat jammer dat jij het dan per ongelijk ook zegt terwijl je er niets mee bedoelt.
Gewoon de discussie aangaan. Dat win je altijd als niet racist.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg! En hoe ga je daarmee om? Ikzelf probeer racisten altijd te vermijden.
[..]
Zo leer je nog eens wat nieuws
Daar waar ze gaan, gaan ze met een gepast diploma. 95% heeft dat nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar waar ze zich gevestigd hebben doen ze het goed en worden ze niet met de nek aangekeken zoals jouw soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |